abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2008 @ 09:33:30 #26
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58467170
Ik denk ook dat het tijds gebonden is en dat onze keuzes sneller werken dan we zelf doorhebben .... Wat wij doen houden we vaak voor goed maar denken daar dan niet goed genoed over na.... zo gaat het vaak bij mij in iedergeval ..... of je denkt er wel overna maar denkt dan : " wat kan het mij ook schelen ?" en doet het eigenlijk bewust fout om te genieten van het leven of iemand een plezier te doen terwijl je dat helemaal niet doet ...

voorbeeld : iemand kan niet aan een lijntje speed komen , jij wel ..... je regeld het voor hem of haar en hij of zij gaat aan de speed . Weer een junk erbij . Wat je hebt veroorzaakt door 1 beslissing beinvloed meteen iemands hele leven en dat van de mensen om hem of haar heen .....

zo is het ook met sigaretten , iemand wilt stoppen en je bied hem of haar toch een sigaretje aan .... het zijn die dingen waar je voet bij stuk moet houden en dat is misschien een te grote overmacht voor bepaalde mensen , ik heb me ook wel eens laten omlullen hoor ....
Save Us From Fashion !
  zondag 4 mei 2008 @ 12:39:44 #27
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58469415
quote:
TQ te skippen op winamp

WESTCOAST LIVING WAS THE SHIT FOR MEEEHEEE.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:51:02 #28
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58529245
ik heb sindskort ook de macht om op het GGZ topics bij te houden op de compuiter van het kantoor
Save Us From Fashion !
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:37:16 #29
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_58531585
je hebt eigenlijk als mens allerlei vrijheden, die je niet doet, omdat je bang bent.
waardoor je zelf beperkt
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_58540294
Tinoz, ik raad je aan om niet teveel na te denken en meer van het leven proberen te genieten. Ga een eind fietsen, het is mooi weer. Bel iemand op om iets leuks mee te gaan doen, naar een plas gaan o.i.d. Bekijk het leven niet te serieus, je moet niks, alles is vrijblijvend. Verder raad ik om een goed dag- en nachtritme aan te houden. Als je niet kan slapen gewoon een saai boek lezen, wordt je vanzelf moe. En de AP blijven nemen als dat aangeraden wordt door je psychiater. Als je drugs gebruikt, zou ik er ook mee ophouden. Daar ben jij zeker kwetsbaar voor. Als je deze dingen doet maak je meer kans uit het slob te raken en de dingen geordender te bekijken. Ik geef je geen 100% garantie dat je 'beter' wordt, maar je maakt IMO zeker 2x zoveel kans om meer van je leven te maken dan nu.
  Admin zaterdag 17 mei 2008 @ 10:07:09 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58722340
Uhuh
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')