Precies, dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat hij 'miljonair' wordt zal die ideologie 'm wel snel zijn vergaan.
Voor dat update Topic mag je best eens wat meer reclame maken. Door ff een linkje mee te plaatsen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian was daarvoor, in de tuin bij de open haard, al chagrijnig. Amanda probeerde het toen nog weg te wimpelen.
Ik snap ook totaal niet waarom er iets van die ontslagronde over zou moeten. Ik luisterde goed want ik was met een update bezig, en er was helemaal niets dat raar of onverstaanbaar was.
Dankjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor dat update Topic mag je best eens wat meer reclame maken. Door ff een linkje mee te plaatsen.
Altijd netjes verzorgd en erg leesbaar. Mag ook wel eens gezegd worden.![]()
![]()
Hierbij dan maar de link: [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!
Ik blijf me verbazen over dat vrouwelijke lijf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:36 schreef Disana het volgende:
Even een draadje onder de opgespoten billen verwijderen.
[ afbeelding ]
Die billen zijn fake, maar voor het overige is het toch ook net een meisje. Eigenlijk verbaast het me wel een beetje dat hij zich niet wil laten ombouwen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over dat vrouwelijke lijf.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:13 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Brian brengt Amanda een tosti.
Hulde![]()
![]()
![]()
Brian heeft een broodje gemaakt![]()
![]()
![]()
Wat een perfecte relasie
Ik mag hopen dat Huub dat wel gezien heeft he! Die moet nog opgevoed worden namelijk door onze St. Brianquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:13 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaa, Brian brengt Amanda een tosti.
Hulde![]()
![]()
![]()
Brian heeft een broodje gemaakt![]()
![]()
![]()
Wat een perfecte relasie
Niet aanstellen hoor... ik hoor Amanda ook niet klagen....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik denk dat de vaste COSsers daar niet komen. Het topic is er vooral voor mensen die weinig meedoen hier of naar de streams kijken. Ooit gooide ik er meer in, maar de rek is er een beetje uit na 16 maanden
Komt natuurlijk ook doordat de openingsposts zo goed zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik denk dat de vaste COSsers daar niet komen. Het topic is er vooral voor mensen die weinig meedoen hier of naar de streams kijken. Ooit gooide ik er meer in, maar de rek is er een beetje uit na 16 maanden
Ik moet zo weer denken aan dat Brian verteld dat Huub en Claire alleen maar kusten als hij door het shot liep. En nu doen ze dat express niet meer. Hoe verzint ie het hè? Een hok vol scripschrijvers en hiermee komen ze op de proppen voor Brian.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Huub dat wel gezien heeft he! Die moet nog opgevoed worden namelijk door onze St. Brian
Die kan tegenwoordig anaal genomen worden terwijl ze slaapt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet aanstellen hoor... ik hoor Amanda ook niet klagen....![]()
Ja, Updates is geen Streamverslagen. Het topic is voor belangrijke gebeurtenissen zoals stemmingen en nieuwe (gast)spelers en natuurlijk de populariteitspoll.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:52 schreef BarryK het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook doordat de openingsposts zo goed zijn tegenwoordig.
Alhoewel de updates wel wat beknopter zijn dan het teruglezen van alle gemiste OPs
Ik vond het heerlijk dat Brian zich zo druk maakte om Huubs commentaar; wel drie keer kwam hij erop terug. Het is ook verbazingwekkend dat zijn Nederlands zo slecht is, want ik ben toch echt beter gewend van (echte) overzeese landgenoten. Volgens mij denkt hij dat hij speciaal en bijzonder is door zo te praten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:10 schreef Dark het volgende:
Ik weet de quote van Brian bij Jensen - NU IS DE SLAG AAN ONS OM TE SLAAN!
En net alsof ze op Bonaire de spreekwoorden anders gebruiken dan wij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk dat Brian zich zo druk maakte om Huubs commentaar; wel drie keer kwam hij erop terug. Het is ook verbazingwekkend dat zijn Nederlands zo slecht is, want ik ben toch echt beter gewend van (echte) overzeese landgenoten. Volgens mij denkt hij dat hij speciaal en bijzonder is door zo te praten.
Brian is gewoon een spreekwoorden en gezegden dyslect, ipv spreekwoorden te mijden, loopt hij constant tegen zijn eigen gebrek aan!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En net alsof ze op Bonaire de spreekwoorden anders gebruiken dan wij.
Zei ze dat tegen Amanda? Ik dacht tegen Ellen n.a.v. het telefoongesprek met Lieke.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
Claire: Ga jij nou maar voor je vrouw zorgen en broodjes smeren.
Amanda: Oh ja.
Brian probeert de straattaal te spreken, de populaire jongen uit te hangen door zo te praten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk dat Brian zich zo druk maakte om Huubs commentaar; wel drie keer kwam hij erop terug. Het is ook verbazingwekkend dat zijn Nederlands zo slecht is, want ik ben toch echt beter gewend van (echte) overzeese landgenoten. Volgens mij denkt hij dat hij speciaal en bijzonder is door zo te praten.
Nou als dat geen TT wordt....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:10 schreef Dark het volgende:
Ik weet de quote van Brian bij Jensen - NU IS DE SLAG AAN ONS OM TE SLAAN!
Precies, hij wil zich onderscheiden. En denkt oprecht dat hij straks lezingen gaat geven voor 'mensen die van de universiteit komen'.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian probeert de straattaal te spreken, de populaire jongen uit te hangen door zo te praten.
Ik gun hem deze afgang van harte, jij niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:35 schreef Disana het volgende:
Precies, hij wil zich onderscheiden. En denkt oprecht dat hij straks lezingen gaat geven voor 'mensen die van de universiteit komen'.
dgk stopt omdat het te duur is dus die domme trien snapt dat niet echt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda denkt dat er een DGK 2 komt, Jaap denkt van niet. Hij denkt dat, als Huub niet wint, hij wel in een nieuwe RLS zal stappen als die er komt.
Lijkt me sterk (veel te duur).... dat ze dan weer met Huub in zee gaan.... zou natuurlijk ook hardstikke oneerlijk zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda denkt dat er een DGK 2 komt, Jaap denkt van niet. Hij denkt dat, als Huub niet wint, hij wel in een nieuwe RLS zal stappen als die er komt.
Oh ja. Maar ik blijf het de redactie verwijten dat ze deze twee zo met de voeten van de grond hebben getild. Zo hoog en zo onwerkelijk, dat ze alleen maar heel hard kunnen vallen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gun hem deze afgang van harte, jij niet?
Zeker weten!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gun hem deze afgang van harte, jij niet?
Tuurlijk komt er geen DGK 2, dat kind zwetst. Dat Huub iets met tv gaat doen denk ik wel. De baan die Stijn hem aangeboden heeft, wat het dan ook is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:40 schreef akveor het volgende:
Lijkt me sterk (veel te duur).... dat ze dan weer met Huub in zee gaan.... zou natuurlijk ook hardstikke oneerlijk zijn.
En als er wel een DGK2 komt dan moet eerst de bezem door de redaktie en regels veel strakker en duidelijker zijn en gehandhaafd moeten worden. DGK is ten onder gegaan aan de manipulaties van de Febo.
Het zit haar dus goed dwars. Het mooie hiervan vind ik dat wanneer brian er over begint hij de discussie met Huub aan moet gaan en hij bij voorbaat al kansloos is. Want als Huub formuleert dat ie de de langstzittende niljnair is die de meest aaneen gesloten nachten in de villa heeft doorgebracht is daar geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
als ik het goed heb begrepen gaat amanda vandaag er op trug komen over wie er het langste zit in de kooi aaneengesloten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |