Goed idee, ga ik ook doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien: slaap lekker!
Wat? Loopt ie ermee te pronken?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMijn eigen mening... Ik geef geen oordeel over Brian of Huub in dit geval, maar iemand die hier zo prat over gaat en er zoveel aandacht aan besteed vind ik ziek! Niet normaal in zijn hoofd en ik walg er persoonlijk gewoon van.
Wat Brian over Huub roept of Huub over Brian, moeten ze zelf weten. En daar kunnen we hier in de COS best wat mee doen, maar ik vind het echt te zot als iemand zo compleet afgeslacht wordt alsof hij echt een paarderukker is. Ze doen het voor een deel natuurlijk zelf door daar in DGK te gaan zitten, maar wij hebben toch ook zelf wel enige verantwoordelijkheid lijkt mij. Voor je het weet wordt er weer door een stel met zo'n gifje als bewijsmateriaal naar de politie gebeld....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan kloppen
Doet me denken aan Huub's verhaal dat ie met Joris in de supermarkt was. Toen sloegen ze elkaar toch met een vis of groente...
Ik vind het ook niet echt ziek.... vermakelijk vind ik wel dat de forums daarin doordraaien.
Vermakelijk omdat een Brian iemand van racisme beschuldigd en dan dit terug krjgt... een soort van Karma.
Brian de paarderukker.... tja toch heeft ie dat wel een beetje over zichzelf af geroepen.....
Aangezien Brian ook altijd weet wanneer hij door het shot van H en C loopt als ze elkaar weer eens zoenen... had ie nu ook kunnen weten dat we meekijken toen ie een tikkie tegen Fries z'n pik gaf.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen kan je het best de Huubmonologen aan laten staan, dan zink je vanzelf weg...
Weltrusten.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Brian over Huub roept of Huub over Brian, moeten ze zelf weten. En daar kunnen we hier in de COS best wat mee doen, maar ik vind het echt te zot als iemand zo compleet afgeslacht wordt alsof hij echt een paarderukker is. Ze doen het voor een deel natuurlijk zelf door daar in DGK te gaan zitten, maar wij hebben toch ook zelf wel enige verantwoordelijkheid lijkt mij. Voor je het weet wordt er weer door een stel met zo'n gifje als bewijsmateriaal naar de politie gebeld....
Die hebben heus de apparatuur wel om te zien dat dat andere gifje maar 8 frames hadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Brian over Huub roept of Huub over Brian, moeten ze zelf weten. En daar kunnen we hier in de COS best wat mee doen, maar ik vind het echt te zot als iemand zo compleet afgeslacht wordt alsof hij echt een paarderukker is. Ze doen het voor een deel natuurlijk zelf door daar in DGK te gaan zitten, maar wij hebben toch ook zelf wel enige verantwoordelijkheid lijkt mij. Voor je het weet wordt er weer door een stel met zo'n gifje als bewijsmateriaal naar de politie gebeld....
Ik heb ander manieren, en hoor graag Huub (al ben ik geeneens fan). Maar ben het waanzinnig oneens over het gebruik van dieren wat hier goedgepraat wordt. Vindt het gewoon ziekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen kan je het best de Huubmonologen aan laten staan, dan zink je vanzelf weg...
Weltrusten.
Nee hoor, hij klinkt als een telefoonverkoper.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub was voordat hij DGK inging een telefoonverkoper.
Als je hem zo hoort praten, zou je dat niet zeggen, het klinkt alsof hij iets heel erg hoogs was.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik kan zeggen dat ik hem niet gevoeld heb
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms baal ik ervan dat ik om je moet lachen....
Fries is een stoer paard. Ik denk dat het een harde borstel is geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Afgaande op wat je gezien ende waargenomen hebt, wat is je oordeel
Ja, is ook kansloos, dat weet ik ook wel, maar er is al wat afgebeld en gedaan over andere kansloze zaken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben heus de apparatuur wel om te zien dat dat andere gifje maar 8 frames had
Het is ook gewoon ziek Musje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb ander manieren, en hoor graag Huub (al ben ik geeneens fan). Maar ben het waanzinnig oneens over het gebruik van dieren wat hier goedgepraat wordt. Vindt het gewoon ziek
Dan moet je direct aangifte gaan doen........als je enig karakter hebt laat je zoiets zieks niet over je kant gaan maar doe je er concreet iets aan....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb ander manieren, en hoor graag Huub (al ben ik geeneens fan). Maar ben het waanzinnig oneens over het gebruik van dieren wat hier goedgepraat wordt. Vindt het gewoon ziek
Ahaaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fries is een stoer paard. Ik denk dat het een harde borstel is geweest.
Dat doen ze voor aandacht, trek het je niet aan..ze kunnen niet andersquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben je een kloon of mis je ergens een L?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Obasca het volgende:
[..]
Dat doen ze voor aandacht, trek het je niet aan..ze kunnen niet anders
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben een groot fan van L.. kun je er mee leven?![]()
Ben je een kloon of mis je ergens een L?
Het was met een harde borstel, moet ze erbij zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je direct aangifte gaan doen........als je enig karakter hebt laat je zoiets zieks niet over je kant gaan maar doe je er concreet iets aan....
Ik denk dat je een beetje doordraait... ik neem in ieder geval geen enkele poster in deze serieus die Brian keihard beschuldigd van bestialiteit. Net zoals je zegt een puberale fascinatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, als jij dat denkt... misschien moet ik dat wel...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je direct aangifte gaan doen........als je enig karakter hebt laat je zoiets zieks niet over je kant gaan maar doe je er concreet iets aan....
En de stoelgang van Jaap, vergeet dat ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef Musje456 het volgende:
.. en nu, is hij plots geweldig geinteresseerd in hun geslachtsdelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |