Het is voor niemand zoals ze het zich van te voren hadden voorgesteld. Zelfs voor de makers niet. Er zal met iedereen een deal gemaakt worden waarin de populariteit van diegene van invloed zal zijn op de revenues van hun deelname. Dus de mate van tevredenheid zal pas komen na de schnabbelperiodequote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel lullig dat wie er ook de winnaar zal worden, het nooit de echte winnaar kan en zal zijn door teveel invloed van achter. Dus ik ben heel nieuwsgierig hoe ze die onvrede van de verliezers afkopen.

mijn conclusie is dat claire graag naar haar liefje luisterdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
....... beleefd luisteren naar eindeloze verhalen, terwijl het je eigenlijk niet interesseert.

kan ze al luisterend en genietend in slaap vallenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Zullen we dan maar lekker in bed gaan liggen schatje?
Claire: Ja, dan kunnen we daar verder praten.

Los van de magere inhoud van de gesprekken, Brian en Amanda spreken wel, in tegenstelling tot Huub en Claire. Bij die laatste twee spreekt meestal alleen Huub namelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:59 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik vond het best een gezellig gesprek en heb het helemaal tot het eind toe gehoord, ik vond het wel rustgevend, even geen geschreeuw, gebler, getetter, maar een normaal gesprek wat mensen voeren over van alles en nog wat, precies dat gene, wat we bij Brian en Amanda missen, want die praten echt nooit.
En wat doet jou vermoeden dat Huub Claire en/of Claire Huub beter kent? Los van het feit dat het geen voorwaarde is dat je iemand voor een x deel zou moeten kennen om een relatie aan te kunnen gaan. De meeste mensen (twee op de drie stelletjes) doen er ongeveer 10-12 jaar over om de ander te leren kennen en stoppen dan de relatie accuut. B en A en H en C hebben dus nog even de tijd.quote:Ik heb ook het vermoeden, dat die elkaar niet echt kennen en elkaar ook niet echt willen kennen, die gaan echt alleen voor het spel, alles wat daar uitkomt is Huub, Huub, Huub en sex.
Maar ja, die hebben de ideale relaaasssieeeeee.
Ik hoorde vanavond ook een jochie met grootheidswaanzin spreken over voorkeurstemmen, politiek, verdiensten, etc.quote:Bij hun hoor ik echt alleen maar hoe goed ze wel niet zijn en wat ze als wannebee's wel niet allemaal gaan doen na de kooi, het lijkt er bij hun op, dat de hele mensheid op hun paaldans, rap, gezang, gitaarspel, weldoenerij zit te wachten.
Deze alinea begrijp ik niet helemaal. Aan de ene kant zeg je "de Antilliaan" te kennen en suggereer je dat je dat frame één op één op Brian kunt plakken. Aan de andere kant schrijf je dat "de echte Antilliaan" zeker niet Brian is, omdat hij daar niet geboren is en leg je ook nog een verband tussen de taalkennis van de Brian en die "echte Antilliaan", die veel beter onderlegd zou zijn.quote:Brian pocht eop dat hij Bonairiaan is, maar is gewoon in Breukelen geboren, van een Nederlandse vader en Curacaose moeder ( dacht ooit gehoord te hebben dat Netty van Curacao kwam ) en pas later naar de Antillen gegaan. Ooit heb ik op het talpa forum wel eens gezegd hij is het proto type van een Antilliaan, veel bombarie, zich meer voelen en zich achtergesteld voelen, zich altijd aangevallen voelen. Nederlands spreekt hij echt gebrekkig, zeker met de HBO opleiding die hij heeft.
Ik heb zelf in totaal 7 jaar op de Antillen gewoond en ken dus echt de Antilliaan wel en menige Antilliaan spreekt beter Nederlands dan hij en die hebben hun hele leven op de Antillen gewoond.

Het lijkt wel afgunst of jalouzie bij jou naar Huub toe .Als iemand veel van div af weet is het Huub wel en in discussie's is hij TOP en de beste van allemaal daar dus beetje gek hoe je Huub nu neerzet.Dus Huub kun je met een gerust hart 2 min spreektijd geven die hij goed zou benutten ipv ......uhmmm uhmmquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoogmoedswaanzin. Daarnaast zou het mij wel hilarisch lijken. De voorzitter die hem maar drie minuten spreektijd geeft (als hij al ergens woordvoerder van zou mogen zijn), ik zie het wel voor me...

Claire is ook niet een type dat je de oren van je kop lult, integendeel juist.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:27 schreef miesy het volgende:
[..]
mijn conclusie is dat claire graag naar haar liefje luisterd

Laat hem maar lekker. Iedereen heeft kunnen zien hoe het gesprek ging; Huub en Claire lagen in een deuk om zijn monoloog, waarin hij in een paar stappen uitlegde hoe je van gemeenteraadslid leider of keizer van Europa kon worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het lijkt wel afgunst of jalouzie bij jou naar Huub toe .Als iemand veel van div af weet is het Huub wel en in discussie's is hij TOP en de beste van allemaal daar dus beetje gek hoe je Huub nu neerzet.Dus Huub kun je met een gerust hart 2 min spreektijd geven die hij goed zou benutten ipv ......uhmmm uhmm

Dat past ook helemaal niet joh.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
En brajen die mag nog niet in de shaduw staan van Huub .
 .
.

middagquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker. Iedereen heeft kunnen zien hoe het gesprek ging; Huub en Claire lagen in een deuk om zijn monoloog, waarin hij in een paar stappen uitlegde hoe je van gemeenteraadslid leider of keizer van Europa kon worden.
Overigens maakten Brian en Amanda op dat moment een stuk meer TV ..... als testbeeld.
Mogguh.
Was dit niet die dag dat Amanda en Ricardo om 8 uur gingen opstaan om in de zon te gaan ?

Wie was Susanne ook alweer?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb suzanne ook niet meer terug gezien in de villa , die zal ook wel genoeg hebben van de arrogante houding van die 2 ratten + dat dellie niet bepaald een visite kaartje is voor suzanne gezien de reacties haar laatste optreden

yep hier is het helemaal warmquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wie was Susanne ook alweer?
Goedemiddag allemaal!
Lekker weertje!

O ja, ik weet het weer, bedankt Jeetjuhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
yep hier is het helemaal warm
die gaf paaldanslessen en deed eigenlijk niet zo precies wat mannie en rattie wilden.

Het is toch eigenlijk best triest dat ze ondanks alles zo weinig vrienden hebben overgehouden. Een Amanda: Nadia, Lieke en Natasia. Brian: Natasia. Dan houdt het wel een beetje op. Eigenlijk best triest. Huub kan met deze mensen niet door 1 deur omdat zij dat niet willen. Lieke die nog vol wrok zit. Om over Natasia maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, ik weet het weer, bedankt Jeetjuh
Dat kan natuurlijk ook niet hè? Niet doen wat A&B willen

nee he zit ie weer in dr reet te poeren ?quote:

....en in die vriendschap tussen Amanda en Lieke geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk best triest dat ze ondanks alles zo weinig vrienden hebben overgehouden. Een Amanda: Nadia, Lieke en Natasia. Brian: Natasia. Dan houdt het wel een beetje op. Eigenlijk best triest. Huub kan met deze mensen niet door 1 deur omdat zij dat niet willen. Lieke die nog vol wrok zit. Om over Natasia maar niet te spreken.
De Febo zou zich moeten schamen dat ze Huub zo negatief neer proberen te zetten. Zo negatief dat bedreigingen schering en inslag zijn. Huub die zoveel van zichzelf heeft laten zien. Zijn alcohol misbruik en agressie zijn om te kotsen. Maar zijn lieve en sociale kanten maken dat voor mij meer dan goed.

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee he zit ie weer in dr reet te poeren ?
volgens mij is dat om haar kont uit te hollen om straks bolletjes te vervoeren naar de antillen nou na een jaar kunnen daar wel een een klio of 2 in
 Sommige mensen hebben toch ook een fantasie
 Sommige mensen hebben toch ook een fantasie   

Ik vond dit zo'n opvallend moment gisteravond. B en A terug na een SL omdat er wrs een opname opnieuw moest, hoe sneu. Ik krijg het idee dat B en A denken dat ze nog off stream zijn. Zet je volume iets harder. Geweldige relaasie hebben die 2 toch.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
nee he zit ie weer in dr reet te poeren ?
volgens mij is dat om haar kont uit te hollen om straks bolletjes te vervoeren naar de antillen nou na een jaar kunnen daar wel een een klio of 2 in

Het zal geen promotiefilmpje zijn geweest. Dus ongetwijfeld iets voor de uitzending. Volgende week maar eens in de gaten houden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vond dit zo'n opvallend moment gisteravond. B en A terug na een SL omdat er wrs een opname opnieuw moest, hoe sneu. Ik krijg het idee dat B en A denken dat ze nog off stream zijn. Zet je volume iets harder. Geweldige relaasie hebben die 2 toch.
http://www.clipser.com/watch_video/209178
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!

Zolang ze haar schmoel houdt is er toch niks aan de hand.;)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vond dit zo'n opvallend moment gisteravond. B en A terug na een SL omdat er wrs een opname opnieuw moest, hoe sneu. Ik krijg het idee dat B en A denken dat ze nog off stream zijn. Zet je volume iets harder. Geweldige relaasie hebben die 2 toch.
http://www.clipser.com/watch_video/209178

(Kan hij ook gelijk even vragen naar de cavia van z'n vriendin
 (Kan hij ook gelijk even vragen naar de cavia van z'n vriendin   )
 )

Daar vind ik op zich niets triests aan, maar ik denk trouwens wel dat ze er vrienden aan over hebben gehouden alleen zitten die achter en niet in het spelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk best triest dat ze ondanks alles zo weinig vrienden hebben overgehouden.
-knip-

Ja, las ik niet ergens dat hij Brian gisteravond zei om vroeg op te staan zodat ze kunnen zonnenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:53 schreef crimescene het volgende:
Liggen ze weer de halve in bed te stinken, terwijl het een keertje lekker weer is.

Middag Kaleddis.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:53 schreef Kaleddis het volgende:
Goedemiddag
Ik zit net te denken, ik hoop dat Brian ook nog eens bij Jensen langs mag. Kan Jensen mooi eens even het filmpje van de paardefluisteraar laten zien en om opheldering vragen bij onze grote dierenvriend(Kan hij ook gelijk even vragen naar de cavia van z'n vriendin
)

Hij bedoelde waarschijnlijk: Dat ie samen met Amanda in de zon wil liggen om henzelf te promoten als het perfecte stel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, las ik niet ergens dat hij Brian gisteravond zei om vroeg op te staan zodat ze kunnen zonnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |