Goed idee, ga ik ook doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien: slaap lekker!

Wat? Loopt ie ermee te pronken?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik vind het ziekMijn eigen mening... Ik geef geen oordeel over Brian of Huub in dit geval, maar iemand die hier zo prat over gaat en er zoveel aandacht aan besteed vind ik ziek! Niet normaal in zijn hoofd en ik walg er persoonlijk gewoon van.

Wat Brian over Huub roept of Huub over Brian, moeten ze zelf weten. En daar kunnen we hier in de COS best wat mee doen, maar ik vind het echt te zot als iemand zo compleet afgeslacht wordt alsof hij echt een paarderukker is. Ze doen het voor een deel natuurlijk zelf door daar in DGK te gaan zitten, maar wij hebben toch ook zelf wel enige verantwoordelijkheid lijkt mij. Voor je het weet wordt er weer door een stel met zo'n gifje als bewijsmateriaal naar de politie gebeld....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan kloppen
Doet me denken aan Huub's verhaal dat ie met Joris in de supermarkt was. Toen sloegen ze elkaar toch met een vis of groente...
Ik vind het ook niet echt ziek.... vermakelijk vind ik wel dat de forums daarin doordraaien.
Vermakelijk omdat een Brian iemand van racisme beschuldigd en dan dit terug krjgt... een soort van Karma.
Brian de paarderukker.... tja toch heeft ie dat wel een beetje over zichzelf af geroepen.....
Aangezien Brian ook altijd weet wanneer hij door het shot van H en C loopt als ze elkaar weer eens zoenen... had ie nu ook kunnen weten dat we meekijken toen ie een tikkie tegen Fries z'n pik gaf.

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen kan je het best de Huubmonologen aan laten staan, dan zink je vanzelf weg...
Weltrusten.

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Brian over Huub roept of Huub over Brian, moeten ze zelf weten. En daar kunnen we hier in de COS best wat mee doen, maar ik vind het echt te zot als iemand zo compleet afgeslacht wordt alsof hij echt een paarderukker is. Ze doen het voor een deel natuurlijk zelf door daar in DGK te gaan zitten, maar wij hebben toch ook zelf wel enige verantwoordelijkheid lijkt mij. Voor je het weet wordt er weer door een stel met zo'n gifje als bewijsmateriaal naar de politie gebeld....

Die hebben heus de apparatuur wel om te zien dat dat andere gifje maar 8 frames hadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Brian over Huub roept of Huub over Brian, moeten ze zelf weten. En daar kunnen we hier in de COS best wat mee doen, maar ik vind het echt te zot als iemand zo compleet afgeslacht wordt alsof hij echt een paarderukker is. Ze doen het voor een deel natuurlijk zelf door daar in DGK te gaan zitten, maar wij hebben toch ook zelf wel enige verantwoordelijkheid lijkt mij. Voor je het weet wordt er weer door een stel met zo'n gifje als bewijsmateriaal naar de politie gebeld....

Ik heb ander manieren, en hoor graag Huub (al ben ik geeneens fan). Maar ben het waanzinnig oneens over het gebruik van dieren wat hier goedgepraat wordt. Vindt het gewoon ziekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen kan je het best de Huubmonologen aan laten staan, dan zink je vanzelf weg...
Weltrusten.

Nee hoor, hij klinkt als een telefoonverkoper.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub was voordat hij DGK inging een telefoonverkoper.
Als je hem zo hoort praten, zou je dat niet zeggen, het klinkt alsof hij iets heel erg hoogs was.

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik kan zeggen dat ik hem niet gevoeld heb

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef akveor het volgende:
[..]

Soms baal ik ervan dat ik om je moet lachen....

Fries is een stoer paard. Ik denk dat het een harde borstel is geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Py het volgende:
[..]

Afgaande op wat je gezien ende waargenomen hebt, wat is je oordeel

Ja, is ook kansloos, dat weet ik ook wel, maar er is al wat afgebeld en gedaan over andere kansloze zaken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben heus de apparatuur wel om te zien dat dat andere gifje maar 8 frames had

Het is ook gewoon ziek Musje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb ander manieren, en hoor graag Huub (al ben ik geeneens fan). Maar ben het waanzinnig oneens over het gebruik van dieren wat hier goedgepraat wordt. Vindt het gewoon ziek

Dan moet je direct aangifte gaan doen........als je enig karakter hebt laat je zoiets zieks niet over je kant gaan maar doe je er concreet iets aan....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb ander manieren, en hoor graag Huub (al ben ik geeneens fan). Maar ben het waanzinnig oneens over het gebruik van dieren wat hier goedgepraat wordt. Vindt het gewoon ziek

Ahaaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fries is een stoer paard. Ik denk dat het een harde borstel is geweest.

Dat doen ze voor aandacht, trek het je niet aan..ze kunnen niet andersquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]

Ben je een kloon of mis je ergens een L?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Obasca het volgende:
[..]
Dat doen ze voor aandacht, trek het je niet aan..ze kunnen niet anders

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben een groot fan van L.. kun je er mee leven?
Ben je een kloon of mis je ergens een L?

Het was met een harde borstel, moet ze erbij zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je direct aangifte gaan doen........als je enig karakter hebt laat je zoiets zieks niet over je kant gaan maar doe je er concreet iets aan....

Ik denk dat je een beetje doordraait... ik neem in ieder geval geen enkele poster in deze serieus die Brian keihard beschuldigd van bestialiteit. Net zoals je zegt een puberale fascinatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Joh, als jij dat denkt... misschien moet ik dat wel...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je direct aangifte gaan doen........als je enig karakter hebt laat je zoiets zieks niet over je kant gaan maar doe je er concreet iets aan....
 Helaas weet ik dat ze er weinig mee kunnen, en dat het Nederlandse strafrecht dergelijke dingen niet strafbaar stelt...en ze kunnen er niks mee...
 Helaas weet ik dat ze er weinig mee kunnen, en dat het Nederlandse strafrecht dergelijke dingen niet strafbaar stelt...en ze kunnen er niks mee... 

En de stoelgang van Jaap, vergeet dat ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef Musje456 het volgende:
.. en nu, is hij plots geweldig geinteresseerd in hun geslachtsdelen...

Dank, en mee eensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook gewoon ziek Musje.
Geen normaal mens zou dat doen. Om geen enkele reden

Weet je wat ik ook wel eens over die bescherming denk?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje doordraait... ik neem in ieder geval geen enkele poster in deze serieus die Brian keihard beschuldigd van bestialiteit. Net zoals je zegt een puberale fascinatie.
Maar het gaat mij eerder om de vraag waarom ze zo posten. Waarschijnlijk omdat de Febo zo krampachtig omgaat met het beschermen van B en A (In mijn ogen dan hè) dat ze gewoon deze kans aanpakken om hem volstrekt belachelijk te maken. En daarin geef ik ze dan weer gelijk ook. Moet ik maar gewoon de discussie aangaan en er niet voor weglopen. Wat dan ook.
Je kunt alles van Huub zeggen.... maar hij loopt niet weg voor welke discussie dan ook. Hij geeft eerlijke kansen om te antwoorden. Ik durf te wedden dat wanneer Brian niet zo bang was dit gewoon te vertellen dat ze beide om de doorgedraaide streamers kunnen lachen. Maar nu wordt het sneaky en als Huub het hoort zal ie het gebruiken.

Leuke uitzending, waarna Brian nog even flipte over het feit dat Huub iets over zijn gebrekkige zinsbouw vertelde. Brian ligt nu bij te komen van dit alles, Huub heeft het voor het eerst vandaag al een uur niet over Lieke gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:57 schreef Lady-night het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lezen....maar hoe is Jensen ontvangen door de bewoners...was het erg negatief?

en broodjes smerenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
En de stoelgang van Jaap, vergeet dat ook niet.

Broodjes Aap om precies te zijn.quote:

Ik weet niet wat in het contract staan... maar wel weet ik dat er dingen afgedeeld kunnen worden als de ander fouten heeft gemaakt. De zogenaamde freebies.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:56 schreef Py het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook wel eens over die bescherming denk?
Dat ze een contract getekend hebben dat ze geen aangifte mogen doen tegen talpa of medewerkers of medespelers. En dat het in de handen van de spelers is of ze aangifte willen doen en contractbreuk, of doorgaan. Dat dat de reden is dat er geen actie is ondernomen. En dat we eigenlijk best wel veel hebben mogen zien. Ze hadden bij het douche-incident veel eerder een streamlock ertegenaan kunnen gooien. Hebben ze niet gedaan.

Niet aan Fries denken hé, als je die 15 cm van hem ziet .....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:58 schreef Musje456 het volgende:
Nah, vind het wel mooi... ben weg, heb een kanjer wachtende voor me
See you tommorrow

Volgens mij was Brian niet zo heel erg overstuur, ik heb hem niet naar z'n gitaar zien grijpen.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:01 schreef elcastel het volgende:
[..]
Leuke uitzending, waarna Brian nog even flipte over het feit dat Huub iets over zijn gebrekkige zinsbouw vertelde. Brian ligt nu bij te komen van dit alles, Huub heeft het voor het eerst vandaag al een uur niet over Lieke gehad.

Die scene doen ze morgen nog even. Offstream.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij was Brian niet zo heel erg overstuur, ik heb hem niet naar z'n gitaar zien grijpen.....

Wanneer was datquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:12 schreef Spaarne het volgende:
Ricardo, Brian en Amanda praten over de piemel van Fries
http://www.clipser.com/watch_video/207233
Brian en Amanda zijn bijna een half uur uit beeld geweest voor een gesprek 'boven'. Met wie? Geen idee! Zo reageren ze als ze weer in beeld zijn.
http://www.clipser.com/watch_video/209178
 Ze zijn niet echt blij
 Ze zijn niet echt blij   

Ah nu hoor ik het goed, klinkt liefdevol.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:12 schreef Spaarne het volgende:
Brian en Amanda zijn bijna een half uur uit beeld geweest voor een gesprek 'boven'. Met wie? Geen idee! Zo reageren ze als ze weer in beeld zijn.
http://www.clipser.com/watch_video/209178

Jamaar het is ook zo dat het spel nog voorop staat. Of nee, eigenlijk gedeeld eerste nu met de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in het contract staan... maar wel weet ik dat er dingen afgedeeld kunnen worden als de ander fouten heeft gemaakt. De zogenaamde freebies.
Daarnaast kun je deals maken met de Febo als ze iemand moeten laten gaan. Bijv. vertrek Silvia>binnenkomst Lieke die verplicht de backup moest zijn van Huub. (vandar de overderven haat van NNatasia, A en B) Vertrek Natasia> Freebies voor B en A en misschien Nadia.. Vertrek Lieke> Jaap in de finale. Nicolaas> Dennis voor Jaap. Claire die verder gaat met Huub.
Dit is denk ik wat ze bedoelen met: Niets is wat het lijkt.
Dat er daarnaast een goede klik kan ontstaan is gewoon mooi en anders passen ze de setting aan. Jaap die bij Dennis moet blijven: Naar Huub overloopt en toch tegen hem blijft spelen... etc etc.

Wel lullig dat wie er ook de winnaar zal worden, het nooit de echte winnaar kan en zal zijn door teveel invloed van achter. Dus ik ben heel nieuwsgierig hoe ze die onvrede van de verliezers afkopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:14 schreef Py het volgende:
[..]
Jamaar het is ook zo dat het spel nog voorop staat. Of nee, eigenlijk gedeeld eerste nu met de kijkcijfers.
Ze hebben allemaal een contract getekend en dat zouden ze nooit getekend hebben als daar niet instond waar ze zich voor op gegeven hebben: het winnen van het spel. Dus dat moet gewaarborgd blijven.
Maar ook het voortbestaan van het programma moet gewaarborgd blijven. Daarom zijn de kjkcijfers even belangrijk.
Ik denk dat iedereen die de kooi in is gekomen, zelf heeft gekozen bij wie hij/zij zich aansloot. Pas op het moment dat je daar echt als speler die deur binnenstapt, besef je dat je in een bizarre mix van een spel en 24 uur live zijn en kijkcijfers en verhaallijnen en vijanden en geliefden en echt en spel, terecht bent gekomen.

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef miesy het volgende:
best schattig hoe huub onophoudelijk de oren van haar hoofd praat.
en claire hoort het aan. dat meisje heeft echt engelen geduld.

vind het lief hoe ze nu nog steeds aandachtig naar hem zit te luisteren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:19 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja en ze luistert ook echt!
ik zou het niet kunnen

Ik denk niet dat in deze fase het echte spel voorop staat. Ze spelen niet echt met elkaar. Ik zie de wannabees zich nu voornamelijk profileren. Huub en Claire het pas getrouwde stel.... A en B het perfecte stel. Jaap de Clown evnetueel de lachende derde.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:14 schreef Py het volgende:
[..]
Jamaar het is ook zo dat het spel nog voorop staat. Of nee, eigenlijk gedeeld eerste nu met de kijkcijfers.
Ze hebben allemaal een contract getekend en dat zouden ze nooit getekend hebben als daar niet instond waar ze zich voor op gegeven hebben: het winnen van het spel. Dus dat moet gewaarborgd blijven.
Maar ook het voortbestaan van het programma moet gewaarborgd blijven. Daarom zijn de kjkcijfers even belangrijk.
Ik denk dat iedereen die de kooi in is gekomen, zelf heeft gekozen bij wie hij/zij zich aansloot. Pas op het moment dat je daar echt als speler die deur binnenstapt, besef je dat je in een bizarre mix van een spel en 24 uur live zijn en kijkcijfers en verhaallijnen en vijanden en geliefden en echt en spel, terecht bent gekomen.

....... beleefd luisteren naar eindeloze verhalen, terwijl het je eigenlijk niet interesseert.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |