Dan pas?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Huub wordt in 2020 onze nieuwe ministerpresident.
Dan worden alle spoorwegen dus geasfalteerd, zodat er overal wegen zijn die leiden naar binnensteden.

Het gaat bij hem enkel over gelijk halen en over zichzelf......Dat zagen we vanavond ook wel weer bij Jensen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef Spaarne het volgende:
Bovendien ken ik zijn standpunten niet.

Het ligt er dan maar aan WAAR hij zijn gelijk over wil halen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat bij hem enkel over gelijk halen en over zichzelf......Dat zagen we vanavond ook wel weer bij Jensen.

Ja, 160.000 euro is een fooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:09 schreef Spaarne het volgende:
Claire denkt dat Huub er wel andere dingen naast kan doen om 'rond te komen'.

In het najaar van 1941 was het al voor de bakker.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:51 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het tijdens de Wannsee conferentie pas écht besloten was. Voordien was er nog onenigheid, dacht ik. Vooral over de manier waarop de Joden, zigeuners etc. een einde zouden vinden. Maar goed. Huub weet idd behoorlijk veel van WO II.
 ik ga lekker slapen adios.
 ik ga lekker slapen adios.

Hij is nu nog te jong. Maar ik zou wel benieuwd zijn naar zijn politieke ideeen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Politicus in wording....? Hoop het niet ..

Van rood naar rijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Hij is nu nog te jong. Maar ik zou wel benieuwd zijn naar zijn politieke ideeen.
Vraag me af of hij die nu al heeft. Hij stemt nu PvdA, dus hij zal wel sociale ideeen hebben.
Dat kan ik dan weer niet rijmen met het 160.000 Euro een fooi noemen.
Of is Huub de nieuwe Marcel van Dam met 'links lullen, rechts vullen'.

Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Walgelijk gifje Mazaru, serieus waar. Je suggereert iets dat er niet was door dat lussen...
Jullie gaan veel te ver met dit geneuzel over Fries.....echt achterlijk en volledig misplaatst....

Ik vind 160.000 ook veel. En voor de meeste ministers die er nu zitten zellfs veels te veel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En zo is het Huub. Daarom is policus worden helemaal niet zo dom. Je krijgt namelijk over de rug van de Nederlandse samenleving een leuk salaris plus een enorm netwerk dat je later te gelde kunt maken. Dat wat jij dus een fooi noemt is investeren in jezelf sukkeltje.....

Huub was ook hoog, naast telefoons verkocht hij er ook huishoudtrapjes bij. Omdat hij anders nooit een keer hoog zou staan als tuinkabouter.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub was voordat hij DGK inging een telefoonverkoper.
Als je hem zo hoort praten, zou je dat niet zeggen, het klinkt alsof hij iets heel erg hoogs was.

Jups, niet dat ik er met veel plezier naar kijk, maar het geeft idd wel een betrouwbaarder beeld.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Zo was het niet gegaan. Dat gifje geeft geen eerlijk beeld er van.
Dit is hoe het was:
[ afbeelding ]
Veel beter toch?

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Dit is hoe het was:
[ afbeelding ]
Veel beter toch?

Ik hóór hem er gewoon koetsiekoetsie bij zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Dit is hoe het was:
[ afbeelding ]
Veel beter toch?

Het blijft ziekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, niet dat ik er met veel plezier naar kijk, maar het geeft idd wel een betrouwbaarder beeld.

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Py het volgende:
Dat beest wil het ook gewoon, moet je die tong zien
 geen aanranding of verkrachting dus
  geen aanranding of verkrachting dus

Dat beest staat daar een stijve te ontwikkelen met zijn tong uit zijn bek en ondertussen half tegen Brian aanschurendquote:
 non-verbaal zegt dat heul veul over iemands staat
  non-verbaal zegt dat heul veul over iemands staat   

Ik weet niet hoe het kwam... maar plots zat ik de anti-christ te googleen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Huub wordt in 2020 onze nieuwe ministerpresident.
Dan worden alle spoorwegen dus geasfalteerd, zodat er overal wegen zijn die leiden naar binnensteden.

't Is uitermate puberaal.....ziek wil ik het echt niet noemen. Ik praat Brian ook geenzins goed, hij heeft wel iets kwaadaardigs in zich. Hij lijkt mij wel iemand die er een soort van duivels genoegen in heeft als bijvoorbeeld iemand zich pijn heeft gedaan. Een beetje dezelfde karaktertrek als Huub, wat mij betreft. Bijvoorbeeld iemand laten struikelen, daar zie ik ze beiden voor aan.quote:

Hij gebruikte daar zijn hyenalachje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ik hóór hem er gewoon koetsiekoetsie bij zeggen
of tingeling

Brian was onder de indruk en er plopten spontaan wat latente homofiele gevoelens opquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij gebruikte daar zijn hyenalachje.

Hij hield ook de camera heel goed in de gaten.
En toen de camera even een minuut naar Palma en Tanner ging, en hij kwam weer terug op die rat en Fries. Toen was dat ding ineens een meter langer
En rat stond daar met de borstel in de buurt van die steeds langer wordende zwengel te aaien

Of penisnijdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Py het volgende:
[..]
Brian was onder de indruk en er plopten spontaan wat latente homofiele gevoelens op

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me mee dat Huub niet gewoon doorpraat nu Claire ff weg is.
Hij lijkt zichzelf erg graag te horen praten.

Ik vind het ziekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is uitermate puberaal.....ziek wil ik het echt niet noemen. Ik praat Brian ook geenzins goed, hij heeft wel iets kwaadaardigs in zich. Hij lijkt mij wel iemand die er een soort van duivels genoegen in heeft als bijvoorbeeld iemand zich pijn heeft gedaan. Een beetje dezelfde karaktertrek als Huub, wat mij betreft. Bijvoorbeeld iemand laten struikelen, daar zie ik ze beiden voor aan.
 Mijn eigen mening... Ik geef geen oordeel over Brian of Huub in dit geval, maar iemand die hier zo prat over gaat en er zoveel aandacht aan besteed vind ik ziek! Niet normaal in zijn hoofd en ik walg er persoonlijk gewoon van.
 Mijn eigen mening... Ik geef geen oordeel over Brian of Huub in dit geval, maar iemand die hier zo prat over gaat en er zoveel aandacht aan besteed vind ik ziek! Niet normaal in zijn hoofd en ik walg er persoonlijk gewoon van.

Ik denk dat dat wel kan kloppenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is uitermate puberaal.....ziek wil ik het echt niet noemen. Ik praat Brian ook geenzins goed, hij heeft wel iets kwaadaardigs in zich. Hij lijkt mij wel iemand die er een soort van duivels genoegen in heeft als bijvoorbeeld iemand zich pijn heeft gedaan. Een beetje dezelfde karaktertrek als Huub, wat mij betreft. Bijvoorbeeld iemand laten struikelen, daar zie ik ze beiden voor aan.

Iedereen wordt hier beantwoordt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Obasca het volgende:
Petje af, dat de trollen hier nog beantwoordt worden..oh mij gosh...

Ik ben er trots op dat ik kan zeggen dat ik hem niet gevoeld hebquote:

Als je niet kan slapen kan je het best de Huubmonologen aan laten staan, dan zink je vanzelf weg...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien: slaap lekker!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |