abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214724
Om verdere verwarring te voorkomen stel ik voor voortaan alle streams verslagen onder bovenstaande titel te posten. Bij ongeveer 50 posts opent iemand weer een nieuwe met dezelfde titel. Geen datum's meer; dan krijg je niet dat mensen goedbedoeld om 24.00 een nieuwe maken etc.

Vaste inleiding:
Posts hier al je stream waarnemingen voor al die mensen die nu geen toegang hebben.
Eeuwige dankbaarheid zal je deel zijn!

Here we are now, entertain us.
pi_214725
Ik neem aan dat de plotselinge naar bovenverplaatsing van deze topic inhoud, dat vanaf nu deze actueel is.
pi_214726
Ja Tanjalies, graag alle waarnemingen hier. Kan zelf pas vanavond weer kijken.
Here we are now, entertain us.
pi_214727
Voyeur,

Het lijkt mij toch verwarrend, alle stream-topics dezelfde naam geven. Vooral later bij het terugzoeken. Uit huishoudelijk oogpunt lijkt "Streams verslag actueel I" , "... II", etc. me wel wat, zoals bij Voer voor Psychologen. Ik zie vanavond na je corvee wel of je het een goed idee vond.

The trick is to keep breathing
pi_214728
We missen je nu al !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_214729
Karin was aan het touwtje springen.
Nu loopt ze rondjes door de tuin met Maurice.
Willem borduurt. Cyrille kijkt toe.
O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_214730
Anouk springt touwtje.
Best knap met die enorme pantoffels die ze draagt.
Ruud en bart zijn nergens te zien.
O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_214731
Ruud ligt nog in bed.
pi_214732
Ze zitten met z'n zevenen aan de tafel koffie te drinken. Anouk kan 'gabberen'zegt ze. Ruud vertelt dat ze een keer ontzettend gedanst hebben. Willem ging helemaal 'loos'.
(geluid valt steeds weg).
  donderdag 4 november 1999 @ 12:58:00 #10
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_214733
Geluid is inderdaad slecht. Wat ik nog heb opgepikt:
Anouk zet koffie voor zichzelf, willem en ruud. Anouk praat met Willem (?) over de nominaties, ze heeft alles gezien en moest huilen vertrek van Sabine. Karin vertelt dat er een fout is gemaakt bij het borduren, iemand had een verkeerde kleur gebruikt (kan niet verstaan wie). De naam van Daphne valt, Ruud vraagt ook nog hoe het programma begint op tv (tune), Cyril wil muziek draaien en wil dat vragen, anders gaat ook zij helemaal 'loos'. Anouk wil een feestje bouwen, met paarse lappen voor de lampen, maar anderen zeggen dat dat vast niet mag. Anouk begint over het gabberen, Bart roept 'oh nee'. Flashback naar dansen van de vijf bewoners eerder, Maurice vond het wel leuk alleen de muziek die ze toen draaiden over de boxen vond ie niet veel, vooral de hardrock niet. Karin is al die tijd stil, plukt wat pluisjes van bordurende Willem's rug en legt hem over borduren uit soms. Anouk pakt stuk papier en zegt 'Zullen we hier op tekenen' maar ze moet eerst iets gaan vragen in de DK. Dat gaat ze doen, Maurice gaat gewichtheffen, Ruud en Bart gaan voetballen terwijl Bart 'I was made for lovin' you' van Kiss neuriet, aan tafel praten Cyril en Karin over het koorddansen en hoe Mona kon vallen (glibberig plateautje). Verder weinig geluid te krijgen en veel vastlopers.
Blij dat ik 'n ADO rij !
  donderdag 4 november 1999 @ 13:14:00 #11
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_214734
Ik geef het op: 3 camera's op een lege tuin (eerst nog met een rokende, neurieende en later op emmer trommelende Cyril), met geluid van binnen. 1 camera op een linnenkast (!). Nog even kort beeld: Willem en Maurice gebruiken tafel en bank om zich met de buik naar boven op te drukken, veel gekreun van Ruud, Anouk vraagt of ze het ook mag proberen. Ruud legt uit...en vastloper. Oh ja, ook weer ping-pong geluid te horen op de achtergrond...
Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_214735
-vervalt-
------------------
"Stel geen vragen waarop je het antwoord niet wilt weten"

[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 04 November 1999).]

pi_214736
Wie kan zeggen of iemand dat ook heeft?..ik kijknormaal de streams altijd bij http://bigbrother.veronica.nl/?, en nu krijg ik telkens de volgende regel als ik realplayer om het laden van de camera vraag:

rtsp://bb20.veronica.nl:554/xwznvYzXencoder/stream244.rm

kan dus geen streamverslag doen

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_214737
Ik heb er geen last van. ik kijk de streams gewoon via www.big-brother.nl en dan de non-flash site. Ze doen het alle vier en laten alle vier beelden van de tuin zien waar ze aan het voetballen zijn
  donderdag 4 november 1999 @ 14:55:00 #15
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_214738
Ruud, Willem en Anouk voetballen in de tuin, eerst Ruud op doel, daarna Anouk, bakt er niet veel van, maar neemt in ieder geval initiatief. Vreemd eigenlijk dat C er op de officiele V. site beter vanaf komt dan op Fok. Dit vanwege aankomende nominaties?
Time is never wasted when you're wasted all the time

pi_214739
Maurice hangt buiten spijkerbroeken op.
Bart vertelt al bordurend wat over zijn tepelpiercing. Het deed best wel zeer vertelt hij.
Willem ligt buiten op de bank en Karin zit naast hem. Anouk vraagt of ze tafel moet dekken. Bart zegt het is half vier, wacht nog maar even. Bart moet volgens Karin nog een half uur en daarna moeten C en A. Het foutje wordt volgens Karin niet afgekeurd. Willem heb ik nog niet gezien. Ze gaan straks een kaartspelletje doen. Wie dan het laatst met zijn hand op tafel slaat heeft verloren. Ze houdt wel erg van spelletjes die Anouk.

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 04 November 1999).]

pi_214740
Streams werken weer gelukkig

15.29 Ruud, Maurice en Karin zitten op het tuinbed buiten en praten over vriendschappen.

Karin verteld dat ze verdrietig was omdat ze zich even alleen voelde in het huis maar ze kon gelijk na de tranen goed relativeren en verteld dat ze eigenlijk helemaal niet alleen is, Ze zegt: "er zijn thuis mensen die om me geven en dat ze in gedachten bij me zijn, op die wijze hou ik mezelf staande in het huis".
Ze heeft een gesprek gehad met "Hans", dat heeft haar goed gedaan.

" ik mis ze ook zeg joh he", zegt Ruud. HIj blijkt duidelijk even erg serieus te zijn als ze praten over Bibi en Trudie.

De aankomende nominaties worden even besproken en ze zien er tegenop. Ruud: " we zijn al zo een hechte groep joh he en het wordt steeds moeilijker", hij duidt duidelijk op het nomineren van Cyrieledinges en anouk, hoe erg het ook moet zijn, dat lijkt hem het beste.

Verder zie ik meer kippen als in het begin???...zouden ze geen eieren meer uit het hok halen , want ik zie opeens een haan rondlopen. Of hebben ze het uit voorzorg gedaan omdat Anouk wel een lekker kippetje lust , ze heeft zelfs al kippepantoffels aan.....

15.37 Anouk en Cyrille komen erbij, je kunt duidelijk zien dat ze er moeite mee hebben om in de groep te komen, ze lopen wat "alleen" de tuin in.

Tja nomineren lijkt me de beste oplossing

pi_214741
Bart zit binnen alleen te borduren.
Willem is verdwenen
Rest zit buiten te kletsen.
What the f*** heeft C aan? Lijkt op een een of ander aerobic pakje reuze debiel.
(Geluid is slecht)

K: "we hebben een morele oppepper nogig"
K heeft net aan Bart z'n piercing getrokken. Nou ja iedereen zit lekker te babbelen door elkaar heen.

pi_214742
Zitten nog steeds in de tuin.

Heel tiepisch: K, M en R op het bed gezellig aan het babbelen.
C en A een meter daarvandaan op een houten blok ofzo een beetje naar het groepje kijkend....hoezo opnemen in de groep?

pi_214743
Beelden zeggen genoeg.

Ze hebben duidelijk moeite om in de groep te komen. Helaas kan ik het niet laten zien omdat html code niet mag??

pi_214744
C heeft het borduren van Bart overgenomen.
Willem was even aan het stoeien met Anouk, willem wint en Anouk ligt op de grond, willem loopt juichend weg en schopt tegen een bal.
"Lekker warm he" zegt Karin tegen Bart die in ontbloot bovenlijf rondloopt.
Karin zegt dat alleen de dames en Ruud nog borduren moeten en dat het dan af is. Bart op stream 1 geeft aanwijzingen aan de camera, stream 3 volgt deze aanwijzingen op maar snapt het volgens Bart niet.
pi_214745
C aan het borduren, lijkt niet echt geinteresseerd maar doet wel alsof ze druk bezig is. Zingend met Willem
A is boteRrRhammetjes aan smeren.
A en W : knuffel
Buiten vliegt een vliegtuigje over.
Het brood van Bart is goed gelukt.
Meiden in de keuken aan het keuvelen (geluid is heel slecht)
C roept (3x) dat ze het (borduurwerk) even gaat afmaken. Niemand reageert, oh nee Willem zegt iets.
K geeft C borduur tips.
R en M zitten nog buiten en het lijkt alsof ze belangrijke dingen bespreken, maar ik versta er niets van. Ze praten een beetje zachtjes, M fluisterd zelfs...
Ze zijn helemaal overtuigd dat ze de weekopdracht halen; zijn begonnen met de bestellijst invullen.
"Stem" roept iets, heb het net gemist.
Wat saai toch allemaal en sorry dat ik niets kan begrijpen van het geluid.
Ik ga ff weer wat anders doen.

pi_214746
K, M & R zitten met z'n 3en in de tuin.
K & M troosten R, want die zou depri zijn.
Volgens K komt dat omdat er zoveel gebeurd is in korte tijd in hun kleine wereldje.
"Pullin' the strings..."
pi_214747
Ok dan nog eentje.
K,M en R buiten op het veldbed:
K vertelde dat ze 3 traumatische ervaringen hebben gehad de afgelopen week.Bi en Mo weg, het akkefietje van zaterdag en nu de nieuwe dames.
k vertelt dat ze heeft gepraat met C en A en dat die hebben verteld dat er alleen maar leuke dingen worden uitgezonden. Alleen maar lachen lekker eten enzo. Nu ze in het huis zitten merken ze dat het toch anders is. K zegt dat dat toch ook zo is dat ze hele serieuze gesprekken hebben, R beantwoort dit met een afwezige "jaaah" en begint te kletsen over de kippen
Zo streft er weer een leuk gesprek...K gaat naar binnen "leuke dingen doen"

donderdag 4 november 1999 @ 16:14:00 #25
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_214748
Helemaal te gek jongens, ik kan het niet ontvangen, maar blijf helemaal bij,THANKS, alleen wanneer gebeurt nou eens iets echts????????
pi_214749
Cyrille is wel een teef, maar ze kan wel zingen Toch hoop ik dat ze dr uit gaat volgende week. 17:18 stream 3
-------------------------
beter met je hoofd in de wolken,
dan met de kop in het zand.. :)
pi_214750
Cyrille en Anouk zitten met zn tweeen te klessebessen in slaapkamer. Wel lol zo te horen, ze willen verstoppertje spelen Anouk heeft een lekkere stem zeg! Zijn ze eenzaam en worden ze buitengesloten?? Lijkt er wel op. Samen foto's aan het bekijken nu... Waarom schakelt die fokking camera toch steeds over naar buiten waar geen hol te sien is?? Cyrille hep van die typische hoerelaarzen aan, vergeef me als je dr ook zelf zo'n paar hebt.
-------------------------
beter met je hoofd in de wolken,
dan met de kop in het zand.. :)
  donderdag 4 november 1999 @ 17:23:00 #28
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_214751
Bart vliegt Willem naar de keel en vertelt hem eindelijk de waarheid. Karin en Maurice gaan precies voor het camerakruis verschrikkelijk staan zoenen. Ruud rukt Anouk de kleren van het lijf en begint haar overal te masseren................. was het maar zo ! Alle streams op "blauw" en er gebeurd vandaag zowiezo al niets ! Lieve Sinterklaas ik wil graag van u dat er eindelijk iets gaat gebeuren !!!!
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_214752
Net een leuke discussie over het verschil tussen mensen en dieren. Dat wij (mensen) geen dieren zijn en door ons uitgebreide denkvermogen superieur zijn ten opzichte van alle andere levende wezens, Nou ja je kent het wel. Schijnt een uur geduurd te hebben en daar kan Nookie kennelijk niet tegen. Ze is gevlucht onder het mom van "even een sigaretje roken". Nu zit ze samen met Cyril te discussieren over hoe de rest de discussies voert. Ze vinden dat sommigen ondoordachte meningen spuien en zo.
Wat wil je na bijna 2 maanden afzondering. Dan krijg je dat.

Sluit

donderdag 4 november 1999 @ 22:05:00 #30
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_214753
STEAM 3+4 only new chicks...
21.55: Cyrill heeft Anoukie opgeplamuurd en is nu haar haren aan het fatsoeneren (?). Anouk geniet van het gefrut aan haar haar.
21.58: Huidige kapsel wordt niet goedgekeurd, is te veel ANITA-LOOK.

STEAM 2...
22.00 Rudi en Bort (voor z'n kop) zijn aan het tafeltennissen. Mou(se)ries hangt erbij en kijkt erna (tegen het keukenblokje).
22.02 Cyrill vraagt aan de 3 mannen of Noekie er zo ordinair (genoeg?) uitziet met d'r new lookie (van noekie)

STEAM UNO... Achterdeur (eh.. om te kijken of Karin niet ontsnapt???

ff op zoek naar W & A... nergens te bekennen, rara...

22.05 Steam 2 argain: Noekie hugt der Roedi... Hij gaat daar gretig op in.

Potverdikkie zeg, ben ik Karin, Willem en Cyrill kwijt. (eh, niet dat ik ze mis ofzo?!)

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

donderdag 4 november 1999 @ 22:14:00 #31
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_214754
22.12 uur

DE STEM:
"Beste bewoners, het is bijna zover... Als jllie straks jullie mooie kleding aan gaan doen, die wij voor jullie hebben uitgezocht, let er dan op dat jullie de zenders wel goed bevestigen! Succes en tot straks, alvast bedankt."

Willem en Ruud in koor: "Jhoooooooo".

(IS DAT OOK WEER DUIDELIJK!)

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

pi_214755
5 minuten voor de uitzending en Ruud ligt halfnaakt op bed. Dat zal toch niet de speciale kleding zijn die ze daarnet bedoelden. Ik heb alleen beeld op str 3 en 4 en die laten allebei Ruud op bed zien.
kweetnie wat de rest doet

Sluit

pi_214756
Van de officiële BB site:

De bewoners voeren ‘s avonds een persiflage op van Jerry Springer. De hele
avond zijn ze druk bezig met de voorbereidingen. Van de dagboekkamer maken ze
hun kantoor. Hier beramen zij de plannen voor de persiflage. Ze denken na over de
kleding van de ‘acteurs’. Maurice stelt voor: “Misschien kunnen we iemand een
kussen onder de trui stoppen, dan kunnen we lekker op hem stompen.” Ze
hebben ieder geval eel plezier in het organiseren. Willem: “We moeten veel
improviseren.” Cyrille: “Ja, want het is veel leuker als we gewoon de slappe lach
krijgen. In de woonkamer worden twee grote gordijnen opgehangen als decor. De
dames doffen zich flink op. De mannen wachten gelaten op het grote moment.
Eerst met een potje tafeltennis en later op bed.

Uiteindelijk krijgen de bewoners kleren uit de voorraadkamer om Jerry Springer na
te doen. “Gaaf”, klinkt het door het huis. Een grote blonde pruik, felgroene boa,
rood jurkje en lichtblauwe blouse komen te voor schijn. “Jee wat ordinair”, zegt
Cyrille! Voor Maurice is er een cowboyhoed. Iedereen kleedt zich om. Ze zijn
helemaal in hun sas met de nieuwe kleren. Ze maken zich mooi voor de show.
Haartjes worden gekamt. Glitterjurken aan. Het wordt een bonte show. Iedereen
blijkt met iedereen een relatie te hebben. Kunnen zij een perfecte persiflage van
Jerry Springer neerzetten?

Lekker spontane verrassing voor de bewoners weer.

pi_214757
Heb ik het een uurtje geleden nu goed gezien, en is de borduurweekopdracht al bijna klaar.

Ik was te laat maar dacht in een flits gezien te hebben dat 1 van de camera's het lapje close in beeld had genomen.

Is er bevestiging te krijgen????? Dan wel was er te zien hoe ver ze er al mee waren c.q. de weekopdracht morgen halen.

vrijdag 5 november 1999 @ 10:50:00 #35
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214758
Gisteren heb ik op de 'streams topic' kunnen lezen dat Karin zei dat het bijna klaar was. Nog twee personen moesten borduren.....

Dus ga er maar vanuit dat de opdracht gelukt is. Mits Voo natuurlijk dat foutje goedkeurt.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  vrijdag 5 november 1999 @ 10:52:00 #36
909 Num
Núm dus!
pi_214759
Ik heb niets te doen en daarom zet ik het adres waar het borduurpatroon op staat nog maar eens neer. Voor de liefhebbers. Kan je kijken of het klopt. www.lanarte.nl/big-brother/patroon.htm
pi_214760
Lekker een vrije dag, dus ik zal ook eens wat bijdragen (op het werk zit ik achter een vuurmuur):

Iedereen is zo langzamerhand wakker. Bereiden zich voor op de weekopdracht (brilletjes, omslagdoeken hoor ik Karin zeggen, gaan zich zeker verkleden als oude dametjes).
Bart slaapt tegenwoordig op twee matrassen. Heeft nog nooit zo lekker geslapen.
Gaan pannekoeken maken (kip is eindelijk van de eieren af).
Hm, boel is vast gelopen, even opnieuw connecten...

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_214761
Bart dacht gisteren eerst dat hij met zijn ex-vriendin zat te praten in de DBK: heeft dezelfde stem als Sabine. Dat verklaart zijn in eerste instantie vage reactie.

Zit nu naar het scheren en haarkammen van Ruud te kijken: tijd voor een andere stream...

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_214762
Op stream 1 + 2 krijgen we weer het beroemde kastje...oh, wacht even, nu komen daar Karin an Anouk lachend voorbij gelopen en slaat K een witte doek om haar heen, Anouk gooit nu wat meel over K d'r haar om zo grijze haren te simuleren? Gaan ze dan toch oude typetjes spelen? C komt zich er nu ook mee bemoeien en kijkt lachend toe, K heeft het ook erg naar d'r zin.
Dan nu naar streams 3+4 waar Ruud (in zijn blote borst..hoe anders?) net klaar is met het eten van zijn ontbijt, en samen aan het nagenieten is van het eten met Bart (aan het hoofd van de tafel) Willen en Maurice (die ipv ijzerdraad nu creatieve dingen aan het doen is met zijn eten op het bord).
Snel terug naar K&A..alwaar K nu meel op Cyrille en A haar hoofd heeft gedaan...een bende natuurlijk weer, maar wel een leuk gezicht.
pi_214763
quote:
op 11-05-1999 om 10:45 AM schreef tanjalies het volgende:
Heb ik het een uurtje geleden nu goed gezien, en is de borduurweekopdracht al bijna klaar.

Ik was te laat maar dacht in een flits gezien te hebben dat 1 van de camera's het lapje close in beeld had genomen.

Is er bevestiging te krijgen????? Dan wel was er te zien hoe ver ze er al mee waren c.q. de weekopdracht morgen halen.

Klopt Tanjalies, ik heb het ook gezien en volgens mij stonden ook alle namen van de borduurders eronder. Het lijkt me dat ie af is. Nu de officiele bevestiging nog.
Sluit

pi_214764
Nog ven verder over de dames. Na het vergrijzen van de haren, wordt er nu wat gedaan aan de rimpels...je kunt toch duidelijk zien dat het verblijf in het huis zijn tol gaat eisen, want ipv het zoveel mogelijk wegwerken van de rimpels, hebben de dames er sport van gemaakt om zoveel mogelijk rimpels te maken. Het praten is niet echt goed te verstaan..maar ze hebben zo te horen wel lol.
Willem is nog steeds rustig aan het eten, terwijl Bart de gele doeken over de banken eens eventjes flink in de heoekn aandrukt en iets aan het neurien is. Maurice gaat iets maken...een zonnebril misschien?! Op Stream 3 nu het borduurwerk...moeilijk te zien hoe ver ze nu precies zijn, Bart bevindt zich nu ooko in de "badkamer". Aha het wordt nu duidelijk..Maurice en Karin hebben de leiding op zich genomen van het verdelen van de zonnebrillen/brillen...Oh jee, Anouk heeft Ruud z'n bril!! Anouk: "Okee dan!" Willem heeft z['n haren nu even alsof die van de maffia is, evenals Maurice..maar van hem zijn we het nu zo onderhand wel gewend...Anouk is nu alleen buiten en neuriet wat...op z'n VOO's : "Waarom is A alleen buiten, voelt ze zich buitengesloten?!" Het valt allemaal mee..ze heeft alleen nog een vuurtje nodig...want anders gaat het helemaal mis!
De heren moeten er nu ook aan geloven...de haren worden ook grijs/wit gemaakt met behulp van het ondertussen wel heeel multifunctioneel wordende meel. O jee...dubbele stream waarop het hoofd van M vol is te zien, terwijl A en C buiten staan te bevriezen. Als je het mij vraagt trouwens hebben Anouk en Mona toch echt wat gemeen..ze dragen allebei de hele dag ochtendjassen....gelukkig is die van Anouk iets beter van kleur (felgeel) maar toch..
M. is er zo te zien helemaal klaar voor, en B staat nog even voor de spiegel zijn haar goed te doen en wat rimpels te maken...ok...dit ziet er dus echt niet uit.
Aha, ze zijn allemaal klaar en gaan gezellig met z'n allen op de banken zitten...het praten gaat nu ook op z'n oudjes.
pi_214765
iedereen is nu bijna als oud maanetje/vrouwtje verkleed. Grote bende met dat meel. Willem zat helemaal onder, niet alleen z'n haar maar ook z'n halve gezicht.

Ik geloof dat Bart dit keer niet als vrouw gaat maar hij is nog niet zo ver.

Nookie loopt nog in 'r badjas rond.

pi_214766
ze zijn in de dbk. het borduurwerk aanbieden. geen geluid
pi_214767
Ze moeten nu het borduurwerk naar de dagboekkamer brengen...de BB-stem vraagt ze ook om het voorbeeld mee te nemen. Karin vraagt de BB-stem even te herhalen wat ie net zei, want op deze leeftijd verstaan en onthouden ze het natuurlijk allemaal niet zo goed. In optocht...een langzame optocht...gaat het nu naar de dagboekkamer..als dit maar goed gaat...AH, beeld vanuit de DBK...Karin komt als eerste binnen, gevold door A, M, C, W, R en Bart...ze stellen zich op rondom de stoel...en laten het borduurwerk zien...het geluid valt nu weg...Het ziet er toch ehct wel af uit! Nog steeds geen geluid...heel jammer, Het lijkt erop alsof er een discussie gaande is...Willem showt het borduurwerk aan BB en verteld er volgens mij een leuk verhaalte bij maar nog steeds geen geluid. Anouk zit wat onrustig, Bart kijkt schaapachtig toe...Willem zet zijn bril op. Ze hangen nu het borduurwerk over de camera...het geluid is nu weer terug...Ruud blijft zitten, maar geen beeld. Het is voor mij onduidelijk of de weekopdracht nu geslaagd is of niet. Iemand anders die het misschien weet?!
Ze zijn nu allemaal weer in de keuken, terwijl Ruud zijn haren uitklopt boven de kippen. Bibi moet volgens mij naar het ziekenhuis, om iets uit haar lichaam te laten halen?! Dat schijnt Ruud gehoord te hebben in de DBK vanochtend..en nu gaat ie een brief schrijven aan haar schrijven.
pi_214768
ze zijn weer terug. R schudt buiten het meel uit zijn haar en wordt letterlijk bestormd door de kippen.

Als ik het goed begrijp moet Bibi naar het ziekenhuis om een kies te laten trekken. R mag nu een brief aan 'r schrijven in de DBK.

ik zie dat Japp telkens net iets sneller en meer informatie geeft.

Take it away Japp

[Dit bericht is gewijzigd door Sluit (Datum 05 November 1999).]

pi_214769
VOYEAR zou je deze topic even af kunnen sluiten en een nieuwe starten?...hij wordt zolang om te laden....

knuffeltje...haha, lijk ruud wel

pi_214770
ik zal hem wel even door laten lopen want dat vraag je ook zie ik wel in het begin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')