Vaste inleiding:
Posts hier al je stream waarnemingen voor al die mensen die nu geen toegang hebben.
Eeuwige dankbaarheid zal je deel zijn!
Het lijkt mij toch verwarrend, alle stream-topics dezelfde naam geven. Vooral later bij het terugzoeken. Uit huishoudelijk oogpunt lijkt "Streams verslag actueel I" , "... II", etc. me wel wat, zoals bij Voer voor Psychologen. Ik zie vanavond na je corvee wel of je het een goed idee vond.
[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 04 November 1999).]
rtsp://bb20.veronica.nl:554/xwznvYzXencoder/stream244.rm
kan dus geen streamverslag doen
[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 04 November 1999).]
15.29 Ruud, Maurice en Karin zitten op het tuinbed buiten en praten over vriendschappen.
Karin verteld dat ze verdrietig was omdat ze zich even alleen voelde in het huis maar ze kon gelijk na de tranen goed relativeren en verteld dat ze eigenlijk helemaal niet alleen is, Ze zegt: "er zijn thuis mensen die om me geven en dat ze in gedachten bij me zijn, op die wijze hou ik mezelf staande in het huis".
Ze heeft een gesprek gehad met "Hans", dat heeft haar goed gedaan.
" ik mis ze ook zeg joh he", zegt Ruud. HIj blijkt duidelijk even erg serieus te zijn als ze praten over Bibi en Trudie.
De aankomende nominaties worden even besproken en ze zien er tegenop. Ruud: " we zijn al zo een hechte groep joh he en het wordt steeds moeilijker", hij duidt duidelijk op het nomineren van Cyrieledinges en anouk, hoe erg het ook moet zijn, dat lijkt hem het beste.
Verder zie ik meer kippen als in het begin???...zouden ze geen eieren meer uit het hok halen , want ik zie opeens een haan rondlopen. Of hebben ze het uit voorzorg gedaan omdat Anouk wel een lekker kippetje lust
, ze heeft zelfs al kippepantoffels aan.....
15.37 Anouk en Cyrille komen erbij, je kunt duidelijk zien dat ze er moeite mee hebben om in de groep te komen, ze lopen wat "alleen" de tuin in.
Tja nomineren lijkt me de beste oplossing
K: "we hebben een morele oppepper nogig"
K heeft net aan Bart z'n piercing getrokken. Nou ja iedereen zit lekker te babbelen door elkaar heen.
Heel tiepisch: K, M en R op het bed gezellig aan het babbelen.
C en A een meter daarvandaan op een houten blok ofzo een beetje naar het groepje kijkend....hoezo opnemen in de groep?
Ze hebben duidelijk moeite om in de groep te komen. Helaas kan ik het niet laten zien omdat html code niet mag??
Sluit
STEAM 2...
22.00 Rudi en Bort (voor z'n kop) zijn aan het tafeltennissen. Mou(se)ries hangt erbij en kijkt erna (tegen het keukenblokje).
22.02 Cyrill vraagt aan de 3 mannen of Noekie er zo ordinair (genoeg?) uitziet met d'r new lookie (van noekie)
STEAM UNO... Achterdeur (eh.. om te kijken of Karin niet ontsnapt???
ff op zoek naar W & A... nergens te bekennen, rara...
22.05 Steam 2 argain: Noekie hugt der Roedi... Hij gaat daar gretig op in.
Potverdikkie zeg, ben ik Karin, Willem en Cyrill kwijt. (eh, niet dat ik ze mis ofzo?!)
DE STEM:
"Beste bewoners, het is bijna zover... Als jllie straks jullie mooie kleding aan gaan doen, die wij voor jullie hebben uitgezocht, let er dan op dat jullie de zenders wel goed bevestigen! Succes en tot straks, alvast bedankt."
Willem en Ruud in koor: "Jhoooooooo".
(IS DAT OOK WEER DUIDELIJK!)
Sluit
De bewoners voeren ‘s avonds een persiflage op van Jerry Springer. De hele
avond zijn ze druk bezig met de voorbereidingen. Van de dagboekkamer maken ze
hun kantoor. Hier beramen zij de plannen voor de persiflage. Ze denken na over de
kleding van de ‘acteurs’. Maurice stelt voor: “Misschien kunnen we iemand een
kussen onder de trui stoppen, dan kunnen we lekker op hem stompen.” Ze
hebben ieder geval eel plezier in het organiseren. Willem: “We moeten veel
improviseren.” Cyrille: “Ja, want het is veel leuker als we gewoon de slappe lach
krijgen. In de woonkamer worden twee grote gordijnen opgehangen als decor. De
dames doffen zich flink op. De mannen wachten gelaten op het grote moment.
Eerst met een potje tafeltennis en later op bed.
Uiteindelijk krijgen de bewoners kleren uit de voorraadkamer om Jerry Springer na
te doen. “Gaaf”, klinkt het door het huis. Een grote blonde pruik, felgroene boa,
rood jurkje en lichtblauwe blouse komen te voor schijn. “Jee wat ordinair”, zegt
Cyrille! Voor Maurice is er een cowboyhoed. Iedereen kleedt zich om. Ze zijn
helemaal in hun sas met de nieuwe kleren. Ze maken zich mooi voor de show.
Haartjes worden gekamt. Glitterjurken aan. Het wordt een bonte show. Iedereen
blijkt met iedereen een relatie te hebben. Kunnen zij een perfecte persiflage van
Jerry Springer neerzetten?
Lekker spontane verrassing voor de bewoners weer.
Ik was te laat maar dacht in een flits gezien te hebben dat 1 van de camera's het lapje close in beeld had genomen.
Is er bevestiging te krijgen????? Dan wel was er te zien hoe ver ze er al mee waren c.q. de weekopdracht morgen halen.
Dus ga er maar vanuit dat de opdracht gelukt is. Mits Voo natuurlijk dat foutje goedkeurt.
Iedereen is zo langzamerhand wakker. Bereiden zich voor op de weekopdracht (brilletjes, omslagdoeken hoor ik Karin zeggen, gaan zich zeker verkleden als oude dametjes).
Bart slaapt tegenwoordig op twee matrassen. Heeft nog nooit zo lekker geslapen.
Gaan pannekoeken maken (kip is eindelijk van de eieren af).
Hm, boel is vast gelopen, even opnieuw connecten...
Zit nu naar het scheren en haarkammen van Ruud te kijken: tijd voor een andere stream...
quote:
op 11-05-1999 om 10:45 AM schreef tanjalies het volgende:
Heb ik het een uurtje geleden nu goed gezien, en is de borduurweekopdracht al bijna klaar.Ik was te laat maar dacht in een flits gezien te hebben dat 1 van de camera's het lapje close in beeld had genomen.
Is er bevestiging te krijgen????? Dan wel was er te zien hoe ver ze er al mee waren c.q. de weekopdracht morgen halen.
Klopt Tanjalies, ik heb het ook gezien en volgens mij stonden ook alle namen van de borduurders eronder. Het lijkt me dat ie af is. Nu de officiele bevestiging nog.
Sluit
Ik geloof dat Bart dit keer niet als vrouw gaat maar hij is nog niet zo ver.
Nookie loopt nog in 'r badjas rond.
Als ik het goed begrijp moet Bibi naar het ziekenhuis om een kies te laten trekken. R mag nu een brief aan 'r schrijven in de DBK.
ik zie dat Japp telkens net iets sneller en meer informatie geeft.
Take it away Japp
[Dit bericht is gewijzigd door Sluit (Datum 05 November 1999).]
knuffeltje...haha, lijk ruud wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |