abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214724
Om verdere verwarring te voorkomen stel ik voor voortaan alle streams verslagen onder bovenstaande titel te posten. Bij ongeveer 50 posts opent iemand weer een nieuwe met dezelfde titel. Geen datum's meer; dan krijg je niet dat mensen goedbedoeld om 24.00 een nieuwe maken etc.

Vaste inleiding:
Posts hier al je stream waarnemingen voor al die mensen die nu geen toegang hebben.
Eeuwige dankbaarheid zal je deel zijn!

Here we are now, entertain us.
pi_214725
Ik neem aan dat de plotselinge naar bovenverplaatsing van deze topic inhoud, dat vanaf nu deze actueel is.
pi_214726
Ja Tanjalies, graag alle waarnemingen hier. Kan zelf pas vanavond weer kijken.
Here we are now, entertain us.
pi_214727
Voyeur,

Het lijkt mij toch verwarrend, alle stream-topics dezelfde naam geven. Vooral later bij het terugzoeken. Uit huishoudelijk oogpunt lijkt "Streams verslag actueel I" , "... II", etc. me wel wat, zoals bij Voer voor Psychologen. Ik zie vanavond na je corvee wel of je het een goed idee vond.

The trick is to keep breathing
pi_214728
We missen je nu al !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_214729
Karin was aan het touwtje springen.
Nu loopt ze rondjes door de tuin met Maurice.
Willem borduurt. Cyrille kijkt toe.
O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_214730
Anouk springt touwtje.
Best knap met die enorme pantoffels die ze draagt.
Ruud en bart zijn nergens te zien.
O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_214731
Ruud ligt nog in bed.
pi_214732
Ze zitten met z'n zevenen aan de tafel koffie te drinken. Anouk kan 'gabberen'zegt ze. Ruud vertelt dat ze een keer ontzettend gedanst hebben. Willem ging helemaal 'loos'.
(geluid valt steeds weg).
  donderdag 4 november 1999 @ 12:58:00 #10
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_214733
Geluid is inderdaad slecht. Wat ik nog heb opgepikt:
Anouk zet koffie voor zichzelf, willem en ruud. Anouk praat met Willem (?) over de nominaties, ze heeft alles gezien en moest huilen vertrek van Sabine. Karin vertelt dat er een fout is gemaakt bij het borduren, iemand had een verkeerde kleur gebruikt (kan niet verstaan wie). De naam van Daphne valt, Ruud vraagt ook nog hoe het programma begint op tv (tune), Cyril wil muziek draaien en wil dat vragen, anders gaat ook zij helemaal 'loos'. Anouk wil een feestje bouwen, met paarse lappen voor de lampen, maar anderen zeggen dat dat vast niet mag. Anouk begint over het gabberen, Bart roept 'oh nee'. Flashback naar dansen van de vijf bewoners eerder, Maurice vond het wel leuk alleen de muziek die ze toen draaiden over de boxen vond ie niet veel, vooral de hardrock niet. Karin is al die tijd stil, plukt wat pluisjes van bordurende Willem's rug en legt hem over borduren uit soms. Anouk pakt stuk papier en zegt 'Zullen we hier op tekenen' maar ze moet eerst iets gaan vragen in de DK. Dat gaat ze doen, Maurice gaat gewichtheffen, Ruud en Bart gaan voetballen terwijl Bart 'I was made for lovin' you' van Kiss neuriet, aan tafel praten Cyril en Karin over het koorddansen en hoe Mona kon vallen (glibberig plateautje). Verder weinig geluid te krijgen en veel vastlopers.
Blij dat ik 'n ADO rij !
  donderdag 4 november 1999 @ 13:14:00 #11
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_214734
Ik geef het op: 3 camera's op een lege tuin (eerst nog met een rokende, neurieende en later op emmer trommelende Cyril), met geluid van binnen. 1 camera op een linnenkast (!). Nog even kort beeld: Willem en Maurice gebruiken tafel en bank om zich met de buik naar boven op te drukken, veel gekreun van Ruud, Anouk vraagt of ze het ook mag proberen. Ruud legt uit...en vastloper. Oh ja, ook weer ping-pong geluid te horen op de achtergrond...
Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_214735
-vervalt-
------------------
"Stel geen vragen waarop je het antwoord niet wilt weten"

[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 04 November 1999).]

pi_214736
Wie kan zeggen of iemand dat ook heeft?..ik kijknormaal de streams altijd bij http://bigbrother.veronica.nl/?, en nu krijg ik telkens de volgende regel als ik realplayer om het laden van de camera vraag:

rtsp://bb20.veronica.nl:554/xwznvYzXencoder/stream244.rm

kan dus geen streamverslag doen

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_214737
Ik heb er geen last van. ik kijk de streams gewoon via www.big-brother.nl en dan de non-flash site. Ze doen het alle vier en laten alle vier beelden van de tuin zien waar ze aan het voetballen zijn
  donderdag 4 november 1999 @ 14:55:00 #15
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_214738
Ruud, Willem en Anouk voetballen in de tuin, eerst Ruud op doel, daarna Anouk, bakt er niet veel van, maar neemt in ieder geval initiatief. Vreemd eigenlijk dat C er op de officiele V. site beter vanaf komt dan op Fok. Dit vanwege aankomende nominaties?
Time is never wasted when you're wasted all the time

pi_214739
Maurice hangt buiten spijkerbroeken op.
Bart vertelt al bordurend wat over zijn tepelpiercing. Het deed best wel zeer vertelt hij.
Willem ligt buiten op de bank en Karin zit naast hem. Anouk vraagt of ze tafel moet dekken. Bart zegt het is half vier, wacht nog maar even. Bart moet volgens Karin nog een half uur en daarna moeten C en A. Het foutje wordt volgens Karin niet afgekeurd. Willem heb ik nog niet gezien. Ze gaan straks een kaartspelletje doen. Wie dan het laatst met zijn hand op tafel slaat heeft verloren. Ze houdt wel erg van spelletjes die Anouk.

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 04 November 1999).]

pi_214740
Streams werken weer gelukkig

15.29 Ruud, Maurice en Karin zitten op het tuinbed buiten en praten over vriendschappen.

Karin verteld dat ze verdrietig was omdat ze zich even alleen voelde in het huis maar ze kon gelijk na de tranen goed relativeren en verteld dat ze eigenlijk helemaal niet alleen is, Ze zegt: "er zijn thuis mensen die om me geven en dat ze in gedachten bij me zijn, op die wijze hou ik mezelf staande in het huis".
Ze heeft een gesprek gehad met "Hans", dat heeft haar goed gedaan.

" ik mis ze ook zeg joh he", zegt Ruud. HIj blijkt duidelijk even erg serieus te zijn als ze praten over Bibi en Trudie.

De aankomende nominaties worden even besproken en ze zien er tegenop. Ruud: " we zijn al zo een hechte groep joh he en het wordt steeds moeilijker", hij duidt duidelijk op het nomineren van Cyrieledinges en anouk, hoe erg het ook moet zijn, dat lijkt hem het beste.

Verder zie ik meer kippen als in het begin???...zouden ze geen eieren meer uit het hok halen , want ik zie opeens een haan rondlopen. Of hebben ze het uit voorzorg gedaan omdat Anouk wel een lekker kippetje lust , ze heeft zelfs al kippepantoffels aan.....

15.37 Anouk en Cyrille komen erbij, je kunt duidelijk zien dat ze er moeite mee hebben om in de groep te komen, ze lopen wat "alleen" de tuin in.

Tja nomineren lijkt me de beste oplossing

pi_214741
Bart zit binnen alleen te borduren.
Willem is verdwenen
Rest zit buiten te kletsen.
What the f*** heeft C aan? Lijkt op een een of ander aerobic pakje reuze debiel.
(Geluid is slecht)

K: "we hebben een morele oppepper nogig"
K heeft net aan Bart z'n piercing getrokken. Nou ja iedereen zit lekker te babbelen door elkaar heen.

pi_214742
Zitten nog steeds in de tuin.

Heel tiepisch: K, M en R op het bed gezellig aan het babbelen.
C en A een meter daarvandaan op een houten blok ofzo een beetje naar het groepje kijkend....hoezo opnemen in de groep?

pi_214743
Beelden zeggen genoeg.

Ze hebben duidelijk moeite om in de groep te komen. Helaas kan ik het niet laten zien omdat html code niet mag??

pi_214744
C heeft het borduren van Bart overgenomen.
Willem was even aan het stoeien met Anouk, willem wint en Anouk ligt op de grond, willem loopt juichend weg en schopt tegen een bal.
"Lekker warm he" zegt Karin tegen Bart die in ontbloot bovenlijf rondloopt.
Karin zegt dat alleen de dames en Ruud nog borduren moeten en dat het dan af is. Bart op stream 1 geeft aanwijzingen aan de camera, stream 3 volgt deze aanwijzingen op maar snapt het volgens Bart niet.
pi_214745
C aan het borduren, lijkt niet echt geinteresseerd maar doet wel alsof ze druk bezig is. Zingend met Willem
A is boteRrRhammetjes aan smeren.
A en W : knuffel
Buiten vliegt een vliegtuigje over.
Het brood van Bart is goed gelukt.
Meiden in de keuken aan het keuvelen (geluid is heel slecht)
C roept (3x) dat ze het (borduurwerk) even gaat afmaken. Niemand reageert, oh nee Willem zegt iets.
K geeft C borduur tips.
R en M zitten nog buiten en het lijkt alsof ze belangrijke dingen bespreken, maar ik versta er niets van. Ze praten een beetje zachtjes, M fluisterd zelfs...
Ze zijn helemaal overtuigd dat ze de weekopdracht halen; zijn begonnen met de bestellijst invullen.
"Stem" roept iets, heb het net gemist.
Wat saai toch allemaal en sorry dat ik niets kan begrijpen van het geluid.
Ik ga ff weer wat anders doen.

pi_214746
K, M & R zitten met z'n 3en in de tuin.
K & M troosten R, want die zou depri zijn.
Volgens K komt dat omdat er zoveel gebeurd is in korte tijd in hun kleine wereldje.
"Pullin' the strings..."
pi_214747
Ok dan nog eentje.
K,M en R buiten op het veldbed:
K vertelde dat ze 3 traumatische ervaringen hebben gehad de afgelopen week.Bi en Mo weg, het akkefietje van zaterdag en nu de nieuwe dames.
k vertelt dat ze heeft gepraat met C en A en dat die hebben verteld dat er alleen maar leuke dingen worden uitgezonden. Alleen maar lachen lekker eten enzo. Nu ze in het huis zitten merken ze dat het toch anders is. K zegt dat dat toch ook zo is dat ze hele serieuze gesprekken hebben, R beantwoort dit met een afwezige "jaaah" en begint te kletsen over de kippen
Zo streft er weer een leuk gesprek...K gaat naar binnen "leuke dingen doen"

donderdag 4 november 1999 @ 16:14:00 #25
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_214748
Helemaal te gek jongens, ik kan het niet ontvangen, maar blijf helemaal bij,THANKS, alleen wanneer gebeurt nou eens iets echts????????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')