Bij deze bied ik mijn kitlens aan. Inclusief:Kalimar UV filter, en Hama Polarisatie filter, en zonnekap.
![]()
![]()
![]()
¤ 50
Verder heb ik nog 2 camera tassen staan
1tje is nog splinternieuw, de ander is wel even gebruikt maar in zeer goede staat.
Lowpro EX410
![]()
De Lowpro EX140 biedt een compact ontwerp en super bescherming voor een reflex met 1 of 2 lenzen of een flitser. 2 Schotjes binnenin zijn vrij aan te passen. Het ruime voorvak is groot genoeg voor films, filters, etc. Ook geschikt voor compacte video camera's.
Nieuwprijs 40 euro, richtprijs 30 euro.
Case Logic SLRC-2 Cameratas M
![]()
Aan plaats is geen gebrek in deze SLR Case Logic tas. Voor extra bescherming heeft deze case een versterkt onderpaneel dat naast de nylon buitenkant extra bescherming geeft tegen krassen en stoten. Maximaal drie lenzen en diverse accessoires vinden ook hun plaats in deze tas. Ruime buitenvakjes aan de voor- en zijkant met een binnenvakje van netstof plus twee zijvakken geven een plaatsje aan deze voorwerpen. De indeling bepaald u helemaal zelf, met uitneembare flexibele schotjes is de tas aan te passen aan elk formaat objectief. Voor extra draaggemak heeft de tas een afneembare schouderband.
Case Logic geeft op dit kwaliteitsproduct een garantie van maar liefst 25 jaar.
Nieuwprijs 51 euro, mijn prijs 35 euro
voor meer foto's even mailen!
[ Bericht 8% gewijzigd door RoOoYtJuH op 02-05-2008 21:19:27 ]