De Goblins hebben voor een hoop afwisseling gezorgd, van het punk georienteerde Your World Will Hate Us tot het psychedelische Stinkin' O' Gin... WOW!!!
Vooral Monkey Panic vind ik een phat ass track.
En leuk om Garcia weer es te horen!
Helaas op CD omdat hij nog nergens te krijgen is op vinyl
Lekkere CD, lekkere kyuss invloeden, lekkere artwork.. deze CD ragt dwars door alle andere halfzachte bands heen.. Aanrader voor iedereen die van stoner houd
Hoewel ik nog steeds Timetravelling blues hun beste vind is dit met stip nummer 2
quote:Heb jij dat voormalig unreleased materiaal van Pentagram dan ook al? Ik nog niet, maar ben het wel van plan aan te schaffen.
Op donderdag 07 maart 2002 23:16 schreef B1tchwax het volgende:
Vandaag ook maar opgepiktHelaas op CD omdat hij nog nergens te krijgen is op vinyl
Lekkere CD, lekkere kyuss invloeden, lekkere artwork.. deze CD ragt dwars door alle andere halfzachte bands heen.. Aanrader voor iedereen die van stoner houd
Hoewel ik nog steeds Timetravelling blues hun beste vind is dit met stip nummer 2
quote:Heb et zelf niet zo heel erg op stonerdoom .. Pentagram is et niet helemaal voor mij
Op donderdag 07 maart 2002 23:22 schreef Summoner het volgende:[..]
Heb jij dat voormalig unreleased materiaal van Pentagram dan ook al? Ik nog niet, maar ben het wel van plan aan te schaffen.
Ze speelde achtereenvolgens
- Your world will hate this
- Scorpionica
- Rage of Angels
- Whiskey Leech
- Aquatic Fanatic
- Born with Big Hands
- Turbo Effalunt
- Made of Rats
- Monkey Panic
- King of the Hornets
- Getting High on the Bad Times
- Red Web
- The Man who invented Time
- Quincy the Pig Boy
- We Bite
- Blue Snow
("and now fuck off" staat er onder de setlist )
Bij we Bite kwamen de twee voorprogrammaas (Grand Magus en Roadsaw, beiden ook leuk) meebrullen. Heerlijk trashy schreeuw nummer .
quote:Deze nummers zijn kicke!! Staan op een bij elkaar gekwansteld mp3 compilatietje wat ik thuis heb. Nogmaals jammer dat ik het concert heb gemist, maarja snowsurfen is ook leuk
Op vrijdag 08 maart 2002 08:55 schreef Doc het volgende:
- Scorpionica
- Rage of Angels
- Made of Rats
- The Man who invented Time
- We Bite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |