Of ze is gewoon vreemdgegaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Hilarische aflevering en weer een topafsluiter ook![]()
Ben ik de enige die denk dat het kind wél van Michael is, en dat Jan gewoon een bullshitverhaal heeft opgehangen om te zien of Michael bij haar terug zou komen? En dat, als Michael haar niet terug zou willen, ze problemen met paternity rights zou voorkomen, door hem te doen geloven dat hij de vader niet was?
Nee, dan zou het toch echt Hunter zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef Tim86 het volgende:
dat lijkt me veeeeeel logischer ja..met een of andere cabana boy
Dat wilde ik net zeggen.quote:
Vandaag zond Comedy Central een eerdere aflevering uit seizoen 4 uit waarin Michael zich afvraagt of zijn Blackberry niet slecht is voor zijn zaad, voor als ze kinderen willen. De blik van Jan als hij dat zegt ga je toch anders zien als je de laatste aflevering al kent.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Hilarische aflevering en weer een topafsluiter ook![]()
Ben ik de enige die denkt dat het kind wél van Michael is, en dat Jan gewoon een bullshitverhaal heeft opgehangen om te zien of Michael bij haar terug zou komen? En dat, als Michael haar niet terug zou willen, ze problemen met paternity rights zou voorkomen, door hem te doen geloven dat hij de vader niet was?
Haha, wat verschrikkelijk grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
Haha!!! Leuk!!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:37 schreef Caesu het volgende:
The Japanese version of The Office
(Saturday Night Live, Steve Carell)
Omdat.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef Mavro het volgende:
Ik maak me alleen een beetje zorgen om Jim en Pam.
Omdat Pam teleurgesteld is dat Jim haar niet gevraagd heeft (ook al wist ze het niet zeker) en omdat Jim het niet gaat trekken als Pam weggaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Zo, ik heb even een office sprint gedaan, alle afleveringen in iets meer dan een maand gezien. Ik ben nu helemaal bij. Het is toch best wel een leuke serie.
[..]
Omdat.
Kut.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:45 schreef alwaysthebest het volgende:
25 september begint The Office weer met een uur lange aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |