abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:51:03 #126
41127 Richardfun
Redemption
pi_58709094
Kevin die als verstandelijk gehandicapte word behandeld was echt briljant!

Fantastische finale, heb zin in het volgende seizoen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58709304
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef Xrenity het volgende:
Goed bezig?
Michael is helemaal verkeerd bezig

Hollygram
Uh.. ja, ik bedoel dat Steve inderdaad goed acteerde
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:54:31 #128
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_58710159
Goede aflevering!

Over die spin-off nu Ryan weg is zou Jim eventueel daar kunnen gaan werken, zeker sinds hij een grote account heeft binnen gehaald, daarnaast gaat pam daar waarschijnlijk sowieso voor 3 maanden heen. De schrijvers zouden er zomaar naar toe gewerkt kunnen hebben.
pi_58712150
OMG Ik heb me kapot gelachen om hoe ze Kevin behandelden Holly is ook tof. En michael weer Arme Toby

Brilliante aflevering weer Een van de beteren
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_58714164
geweldige finale

dat laatste shot
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58714294
Holly lijkt volgens mij kei veel op Michael. Alleen bij vrouwen is zulke gedrag lief en aanstekend

Nee toch maar niet
A little bit hateful
pi_58716285
Heerlijke aflevering

Die Kevin kan idd zo door voor een mongool. Ik weet niet of hij in deze aflevering extra lijp deed, of dat het altijd zo was maar nu meer opviel, maar het was iig prachtig
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:04:43 #133
88233 Steve
Still the best.
pi_58716963
Kevin is altijd zo.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_58720571
Die scene met Creed vond ik ook briljant, als Holly aan hem vraagt wat ie eigenlijk doet!
Ach, volgens mij doet bijna niemand want daar: iedereen zit de hele dag te patiencen!!

Geweldige ep en een fantastische cliffhanger!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58720693
die steen als cadeau
so how's your evening so far?
pi_58722291
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:20 schreef Felixa het volgende:
Die scene met Creed vond ik ook briljant, als Holly aan hem vraagt wat ie eigenlijk doet!
Ach, volgens mij doet bijna niemand want daar: iedereen zit de hele dag te patiencen!!

Geweldige ep en een fantastische cliffhanger!
Jaa! Creed deed dat echt zo goed! Qua.. qua.. qua..something..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:09:50 #137
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58724815
Wow, dit was echt een goede aflevering en zeker als finale! Voor het eerst dit seizoen volgens mij, merkte ik niet eens dat de aflevering twee keer zo lang duurde, doordat het zo leuk was Gelukkig hebben ze de trend van buiten-het-kantoor-afleveringen niet voor de finale doorgezet, ik denk dat dat ook wel meespeelde.

Iedereen zat zo heerlijk in karakter, Kevin is inderdaad écht altijd zo, dus ik vond het hele "he's special" lijntje geniaal bedacht, daar heb ik iedere keer weer hard om moeten lachen Angela die "keeping up appearances" belangrijker vindt dan wat ze echt vindt en daarom maar akkoord gaat om met Andy te trouwen... en dan die eindscène
Michael vond ik ook erg goed en ik hoop echt dat Holly voor seizoen 5 blijft, ik mocht haar karakter meteen! Enig nadeel van de finale was dat van Jim en Pam... al voelde ik al aankomen dat er iets mis zou gaan
pi_58725203
Geweldig aflevering weer net zoals eigenlijk alle afleveringen na de staking

Mijn favoriete personage Creed was met zijn ene uitspraak weer grappig
What is wrong with this woman? She's asking about stuff that's nobody's business. 'What do I do?' What do I do, I do here. I should have written it down. 'Qua' something. Quaaa. Quarr. Quab. Quall. Qwer. Quobbity! Quobbity assurance!

Verder heb ik me kapot gelachen om hoe Holly ( sowieso leuk personage) Kevin behandelde en hij kan idd echt als verstandelijk gehandicapt doorgaan.

Verder was Micheal weer grappig
Met zijn steen:
Michael Scott: Hey! What the hell! Is going on here! Who thought it would be hysterical to give Toby a rock for his going away gift?
Dwight Schrute: You did.
Michael Scott: No!
Dwight Schrute: You made me wrap it. I thought it was over the line--

en zijn liedjes die hij shrijft Beers In Heaven en Total Eclipse of a Fart

en dat hij zijn That's what she said moest inslikken
Holly: It was a pretty good company but I just couldn't see a future there. They kept hiring from the outside. It was easy to get in but impossible to rise up.
Michael Scott: That's what she-- A lot of places are like that.

en Jan
If I was 22 and I had lots of time.. to have lots of children, then sure let's let Michael have a shot at one of them but honestly I have to make this one count. Jammer dat Micheal er toch iets mee te maken wil hebben

Het lijkt erop dat Jim en Pam dus naar New York gaan en dat dus de spin off wordt. Als dat gebeurd zou ik het wel jammer vinden ik denk dat het de serie ook niet ten goede komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TornadoDK op 17-05-2008 13:48:31 ]
No bitch to me
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:21:14 #139
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_58726029
Ik vind dat Michael en Holly bij elkaar horen. Jan moet oprotten.
pi_58726264
Hoe komen jullie in hemelsnaam op dat spin-off idee. Volgens mij had dafrank dat ooit een keer tussen neus en lippen door gezegd, maar verder

De producers zien toch ook wel in dat die twee totaal geen eigen karikatuur zijn ofzo. Zij zijn zoiets als "de normalen op kantoor" waar wij ons mee zouden kunnen identificeren, terwijl de rest echt een versterkte vorm van je collega's zou kunnen zijn.

De iets wat langzame (kevin)
De kiss asser en exentrieke (dwight)
De non populaire dikkige (die ene)
De principes stuck-up bitch (die ene)
Kwebelbek die altijd wel wat te vertellen heeft (die donkere)
etc etc.
A little bit hateful
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:59:48 #142
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58726352
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_58726652
Jim als Dwight aan de telefoon: "O, hello Mutter. Good news. I've married. Tell Vater."

Michael die denkt dat U2 uit Scranton komt.

Meredith die blijkbaar moeiteloos een auto kan openbreken!

Kelly tegen Angela: "Can I be your bridesmaid?"
Angela: "No!"

En het feit dat Pam misschien voor 3 maanden naar New York gaat, geeft ook wel weer ruimte voor een nieuwe verhaallijn voor "Jam".
Misschien dat er een uitzendkracht voor Pam in de plaats komt met wie Jim in een dronken bui een one night stand heeft of zo, dat hun verkering dan (tijdelijk) uitgaat.
Zou weer wat rek in hun verhaallijn geven.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58726745
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:53 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe komen jullie in hemelsnaam op dat spin-off idee. Volgens mij had dafrank dat ooit een keer tussen neus en lippen door gezegd, maar verder
dat er een spin off komt is al zeker. NBC heeft dat in hun uitzendschema voor volgend jaar opgenomen.
Het is niet zeker dat Jim en of Pam daaraan mee gaan doen. Maar het is wel erg toevalig dat Pam naar New York gaat en dat ook Ryan daar is ontslagen.
No bitch to me
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:50:45 #146
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_58728196
Schitterende ep! !

Dat lied van Michael ook.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:07:09 #147
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58728535
Waarom moet er één van de bestaande personages meedoen in de spin-off?

Die spin-off begint maar in februari of zo, best mogelijk dat er wat nieuwe gezichten verschijnen in de "normale" serie in de weken die daaraan vooraf gaan en dat die dan hun eigen ding gaan doen, wat volgens mij ook het plan was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_58728695
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom moet er één van de bestaande personages meedoen in de spin-off?

Die spin-off begint maar in februari of zo, best mogelijk dat er wat nieuwe gezichten verschijnen in de "normale" serie in de weken die daaraan vooraf gaan en dat die dan hun eigen ding gaan doen, wat volgens mij ook het plan was.
Toen ik de eerste foto's zag van Holly dacht ik eerst dat dat misschien een nieuw spin-off personage zou worden. Maar dat lijkt er dus niet op.

Maar zou idd goed kunnen, neem sowieso aan dat er overlappingen zullen gaan komen. Ook al gaat het misschien om een totaal ander bedrijf, dan kunnen ze vast nog "bij elkaar op bezoek".
pi_58735723
The Office heeft dit seizoen toch wel wat van zijn glans verloren. Het wordt soms te onwerkelijk.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  zondag 18 mei 2008 @ 09:13:59 #150
165633 eriksd
The grand facade...
pi_58738586
Tja, dat zingen van michael staat echt in mijn all-time top 5 Samen met die watermeloen van het dak gooien. Echt een topserie
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')