Haha, veruit het beste moment van de aflevering. Hoewel de laatste paar seconden ook top waren.quote:
Lees maar gewoon niet hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, ik moet dit zien als ik thuis komNiet te veel spoileren hiero heh
Mag pas wanneer ik de afl heb gezien
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Echt een schitterende aflevering! Hoort wat mij betreft echt tot de beste die ze gemaakt hebben tot nu toe.
Ik denk dat hij die hint niet eens doorhadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:11 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Absoluut!
Overigens wel leuk voor Michael dat hij eindelijk een gelijke heeft gevonden in die Holly. Die scène op de vloer met de Yoda impressies was erg leuk om te zien
Maar dat hij dan uiteindelijk toch voor Jan kiest.. en notabene denkt dat hij een soort pappa wordtD'oh!
Idd..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
Andy die vertelt dat het een fantastisch moment was om te doen terwijl de timing juist abnormaal fout was
quote:Next Season Tease
We're doing 28 episodes next year. I hope I'm not giving anything away, SPOILER ALERT: we're starting in September.
Thanks so much for all your support, we appreciate it so much, and sorry we said that about Wheaton South. Wheaton North rules!!!!
We're already hard at work on season five and we hope to see you next year. Cause tv's go both ways in the future. Thanks everybody!
quote:
Ahja, dat zou kunnenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:25 schreef eriksd het volgende:
Denk dat het te maken heeft met die laatste aflevering, dat Michael zei: there can only be one winner. Spoiler Alert: me. Gewoon als verwijzing ofzo.
K moet wel zeggen dat Michael (en de rest, maar hij bovenal) zo goed acteerde die laatste EP. Echt heel geloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |