abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58578507
De makers lieten dus iets moois zien, iemand met talent maar met te weinig tijd om bij te scholen heeft het moeilijk op de arbeidsmarkt.
Pam moet eerst even het gehele Adobe pakket leren wil ze mogen illustreren.
Dat moet je Marjolein Bastin eens wijs maken.
pi_58578867
Prachtige aflevering. Die retard van een Andy, met zn universiteit en dan grapje roepen en die golfkar. Biertje met een rietje, olie in zn handschoenen, prachtg
pi_58580202
Heerlijke aflevering weer

Michael Scott: All of these jobs, suck. I would rather live jobless, on a beach somewhere, off the money from a large inheritance, than have to work in any one of these crapholes. They suck.

En Creed
Angela: Extension 128.
Creed: Hiya Pumpkin, it's Creed. So we're gonna ditch this bitch. You in?
Angela: No.
Creed: You out? [Angela hangs up] Pumpkin's out! Let's go gang!
Creed altijd met zijn: Let's go gang!

En Micheal over pam: "Pam Beesly, office hottie. She will do you" en "She will go as eye-candy "
No bitch to me
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:02:26 #79
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58588763
Volgens mij zijn ze langzaam iets op aan het zetten:

Ryan ligt onder vuur bij corporate in New York.
Jim gaat z'n best doen.
Pam wordt aangeraden een cursus in New York te gaan volgen.

Me guess: Ryan maakt plaats voor Jim. Pam raakt zwanger. Jim vraagt Pam ten huwelijk. Pam gaat met Jim mee naar New York.

Ook in het achterhoofd houdende natuurlijk dat Jim en Pam hun eigen spin-off krijgen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58589941
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
De makers lieten dus iets moois zien, iemand met talent maar met te weinig tijd om bij te scholen heeft het moeilijk op de arbeidsmarkt.
Pam moet eerst even het gehele Adobe pakket leren wil ze mogen illustreren.
Dat moet je Marjolein Bastin eens wijs maken.
Ik weet niet wat je daarmee wil zeggen. Dat de makers het totaal mis hebben of dat MB een van de uitzonderingen zijn?
A little bit hateful
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:24:19 #81
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58592135
Was weer een coole aflevering Alles over Andy en zijn blaren was geniaal, evenals Michael en Pam op de job fair! Ik vind het alleen niet zo leuk dat Jim de laatste paar weken wordt neergezet als een loser en in deze aflevering zo wanhopig... eens was hij toch redelijk "cool" en succesvol? Hij was na Dwight volgens mij degene met de meeste sales, hij promoveerde binnen het kantoor, maakte kans op de baan die Ryan nu heeft, iedereen mocht hem. Nu lijkt het alsof iedereen Michael boven hem prefereert als baas en dat hij geen flikker op het werk uitvoert en zijn baan dus bijna kwijt gaat raken.

Hier overigens hi-res PDFs van die charts van Dwight van vorige week
Dunder Mifflin Scranton Branch ORG. CHART
EMERGENCY ORG. CHART

pi_58592157
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:24 schreef Xurk het volgende:
Was weer een coole aflevering Alles over Andy en zijn blaren was geniaal, evenals Michael en Pam op de job fair! Ik vind het alleen niet zo leuk dat Jim de laatste paar weken wordt neergezet als een loser en in deze aflevering zo wanhopig... eens was hij toch redelijk "cool" en succesvol? Hij was na Dwight volgens mij degene met de meeste sales, hij promoveerde binnen het kantoor, maakte kans op de baan die Ryan nu heeft, iedereen mocht hem. Nu lijkt het alsof iedereen Michael boven hem prefereert als baas en dat hij geen flikker op het werk uitvoert en zijn baan dus bijna kwijt gaat raken.

Hier overigens hi-res PDFs van die charts van Dwight van vorige week
Dunder Mifflin Scranton Branch ORG. CHART
EMERGENCY ORG. CHART

Ja.. erg vreemd wat er allemaal met Jim gebeurd. Maar ja, blijkbaar hebben Toby en Ryan zich tegen hem gekeerd.. en Ryan weet natuurlijk heel goed hoe de werkinstelling van Jim was in het verleden.

Geweldige vonst trouwens van die chart!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:42:46 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_58592411
Der komt toch een spin-off met Jim en Pam. Die twee worden duidelijk de serie "uitgeschreven"
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:45:34 #84
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58592454
Het lijkt me raar mocht er écht een spin-off gaan komen met die twee... alsof dat dan nog leuk is zonder Dwight en Michael bijvoorbeeld, aangezien de meeste comedische momenten van Jim of Pam 9 van de 10 keer met één van die twee te maken hebben... die spin-off lijkt me dus een beetje vergezocht.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 13:43:08 #85
165633 eriksd
The grand facade...
pi_58593245
Die chart...die davidsster achter Toby, met zo'n vraagteken

En die menstruation legend. Heerlijke serie blijft het toch
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_58593832
Ge-wel-dig ja die chart!
Waarom zou Creed's naam eigenlijk tussen aanhalingstekens staan?
Omdat niemand eigenlijk weet wat hij doet en omdat ie al jaren met pensioen had moeten zijn?
En die Tom Peets die zelfmoord had gepleegd, met die streep erdoor!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58593845
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 08:16 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je daarmee wil zeggen. Dat de makers het totaal mis hebben of dat MB een van de uitzonderingen zijn?
Dat men tegenwoordig heel veel van je verwacht.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:16:01 #88
88233 Steve
Still the best.
pi_58596146
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Xurk het volgende:
Het lijkt me raar mocht er écht een spin-off gaan komen met die twee... alsof dat dan nog leuk is zonder Dwight en Michael bijvoorbeeld, aangezien de meeste comedische momenten van Jim of Pam 9 van de 10 keer met één van die twee te maken hebben... die spin-off lijkt me dus een beetje vergezocht.
Ik denk ook niet dat de spin-off over Jim en Pam gaat, die zijn te belangrijk in deze serie.

Waar heeft iedereen dat trouwens vandaan, dat die spin-off over die twee gaat?
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 11 mei 2008 @ 09:28:04 #89
165633 eriksd
The grand facade...
pi_58605810
Die geruchten gingen, maar die zijn veel te belangrijk voor de show. Waarschijnlijk Ryan dan he
Bis bis bis
pi_58605858
Hmm, blijkbaar zijn ze van plan om inderdaad een spin-off te maken. Echter is het de vraag of er karakters de overstap gaan maken:
quote:
Even though it dare not yet speak its name, we already know that NBC will try to spin-off former midseason replacement The Office, which aired the second new episode of its interrupted fourth season last night.

What we don't know is who, if any, of the original cast members will be moving to the new venture. Executive producer Greg Daniels has already said that Dwight "I'm Not Going To Call Her" Schrute won't be coming along, and Steve Carrell seems sure to stay put as well. There is the possibility that they could create an entirely new group of characters since the show's comic formula is so solid .....
Bron: http://gawker.com/5006914/the-office-set-jim-and-pam-free

Lijkt er dus eerder op dat het gewoon wishfull thinking is van de fans.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zondag 11 mei 2008 @ 10:34:10 #91
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58606376
Volgens mij hebben de makers ooit gezegd dat die spin-off geen bestaande personages zou gebruiken, enkel nieuwe. Dat de spin-off er zal komen, lijkt ondertussen wel vrij zeker, hij staat gewoon in het uitzendschema van volgend seizoen:
quote:
NBC will use the post-Super Bowl berth on Feb. 1 to air a special episode of "The Office," followed by the "Office" spinoff. Silverman said he’s keeping a tight lid on creative details about the spinoff. Peacock will once again air hourlong "Office" episodes in September. The next month, "The Office" will be paired with the tentatively titled "SNL Thursday Night Live," a live half-hour of politically themed sketches geared to the election.
Ik las wel dat sommige mensen verwachten dat Lauren Graham een hoofdrol zou kunnen spelen, aangezien die een vet contract met NBC heeft getekend, maar voorlopig nog geen nieuwe serie heeft gekregen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_58606469
Meh, spin-offs
Kan nooit zo tof worden als het origineel.

En die afleveringen van een uur waren vorige keer ook niet echt tof, vond ik.
  zondag 11 mei 2008 @ 10:53:17 #93
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58606627
De makers van The Office wil ik nog een kans geven, aangezien ze de "alle remakes zijn kut" regel ook al doorbraken.

Verder vond ik Frasier leuker dan Cheers, Boston Legal toffer dan The Practice en Angel beter dan Buffy (al betekent dat laatste niet veel, aangezien helemaal geen fan ben van Whedon-producten), dus het is niet onmogelijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 11 mei 2008 @ 15:09:06 #94
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58609963
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
De makers van The Office wil ik nog een kans geven, aangezien ze de "alle remakes zijn kut" regel ook al doorbraken.

Verder vond ik Frasier leuker dan Cheers, Boston Legal toffer dan The Practice en Angel beter dan Buffy (al betekent dat laatste niet veel, aangezien *********************************************************), dus het is niet onmogelijk.
Wat een gekke post!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_58616367
Net nog een keer de ep van afgelopen week gekeken. Vond deze toch ook wel erg leuk:

Michael: "Darryl will hire some kids for the warehouse. We don't have to worry about internships with them, because they definitely ain't goin' to college."
Darryl: "What college did you go to, Michael?"
Michael: "Let's go!"
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_58616456
Ja.. hij is goed
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:38:29 #97
165633 eriksd
The grand facade...
pi_58653280
K las dat er ook een nieuwe serie webisodes komt, tussen dit en het volgende seizoen in.
Bis bis bis
pi_58685878
Hm, is vanavond (/morgen) nu de laatste aflevering van het seizoen?

De plot outline (spoiler!):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.
pi_58686013
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:43 schreef DaFrenk het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.
Klinkt goed
A little bit hateful
pi_58699021
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:43 schreef DaFrenk het volgende:

SPOILER

Net gekeken
SPOILER
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')