Ik weet niet wat je daarmee wil zeggen. Dat de makers het totaal mis hebben of dat MB een van de uitzonderingen zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
De makers lieten dus iets moois zien, iemand met talent maar met te weinig tijd om bij te scholen heeft het moeilijk op de arbeidsmarkt.
Pam moet eerst even het gehele Adobe pakket leren wil ze mogen illustreren.
Dat moet je Marjolein Bastin eens wijs maken.
Ja.. erg vreemd wat er allemaal met Jim gebeurd. Maar ja, blijkbaar hebben Toby en Ryan zich tegen hem gekeerd.. en Ryan weet natuurlijk heel goed hoe de werkinstelling van Jim was in het verleden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:24 schreef Xurk het volgende:
Was weer een coole afleveringAlles over Andy en zijn blaren was geniaal, evenals Michael en Pam op de job fair! Ik vind het alleen niet zo leuk dat Jim de laatste paar weken wordt neergezet als een loser en in deze aflevering zo wanhopig... eens was hij toch redelijk "cool" en succesvol? Hij was na Dwight volgens mij degene met de meeste sales, hij promoveerde binnen het kantoor, maakte kans op de baan die Ryan nu heeft, iedereen mocht hem. Nu lijkt het alsof iedereen Michael boven hem prefereert als baas en dat hij geen flikker op het werk uitvoert en zijn baan dus bijna kwijt gaat raken.
Hier overigens hi-res PDFs van die charts van Dwight van vorige week
Dunder Mifflin Scranton Branch ORG. CHART
EMERGENCY ORG. CHART
Dat men tegenwoordig heel veel van je verwacht.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee wil zeggen. Dat de makers het totaal mis hebben of dat MB een van de uitzonderingen zijn?
Ik denk ook niet dat de spin-off over Jim en Pam gaat, die zijn te belangrijk in deze serie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Xurk het volgende:
Het lijkt me raar mocht er écht een spin-off gaan komen met die twee... alsof dat dan nog leuk is zonder Dwight en Michael bijvoorbeeld, aangezien de meeste comedische momenten van Jim of Pam 9 van de 10 keer met één van die twee te maken hebben... die spin-off lijkt me dus een beetje vergezocht.
Bron: http://gawker.com/5006914/the-office-set-jim-and-pam-freequote:Even though it dare not yet speak its name, we already know that NBC will try to spin-off former midseason replacement The Office, which aired the second new episode of its interrupted fourth season last night.
What we don't know is who, if any, of the original cast members will be moving to the new venture. Executive producer Greg Daniels has already said that Dwight "I'm Not Going To Call Her" Schrute won't be coming along, and Steve Carrell seems sure to stay put as well. There is the possibility that they could create an entirely new group of characters since the show's comic formula is so solid .....
Ik las wel dat sommige mensen verwachten dat Lauren Graham een hoofdrol zou kunnen spelen, aangezien die een vet contract met NBC heeft getekend, maar voorlopig nog geen nieuwe serie heeft gekregen.quote:NBC will use the post-Super Bowl berth on Feb. 1 to air a special episode of "The Office," followed by the "Office" spinoff. Silverman said he’s keeping a tight lid on creative details about the spinoff. Peacock will once again air hourlong "Office" episodes in September. The next month, "The Office" will be paired with the tentatively titled "SNL Thursday Night Live," a live half-hour of politically themed sketches geared to the election.
Wat een gekke post!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
De makers van The Office wil ik nog een kans geven, aangezien ze de "alle remakes zijn kut" regel ook al doorbraken.
Verder vond ik Frasier leuker dan Cheers, Boston Legal toffer dan The Practice en Angel beter dan Buffy (al betekent dat laatste niet veel, aangezien *********************************************************), dus het is niet onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, is vanavond (/morgen) nu de laatste aflevering van het seizoen?![]()
De plot outline (spoiler!):Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.![]()
A little bit hateful
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, is vanavond (/morgen) nu de laatste aflevering van het seizoen?![]()
De plot outline (spoiler!):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.
Net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |