abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58434759
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:16 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

En waar bevindt die zich?
Ongeveer 1 minuut achter een vliegend vliegtuig.
pi_58434789
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

Moet je achter je moeder aan lopen, krijg je zo eentje in je gezicht denk ik.
Kortom, het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt, en ik zou als ik jou was me niet als een 12-jarige gedragen, maar eerst eens even inlezen over een onderwerp alvorens de meeste debiele dingen te gaan roepen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58434810
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

Moet je achter je moeder aan lopen, krijg je zo eentje in je gezicht denk ik.
Toffe grap, die maakte ik ook toen ik een jaar of drie was.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58434837
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Kortom, het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt, en ik zou als ik jou was me niet als een 12-jarige gedragen, maar eerst eens even inlezen over een onderwerp alvorens de meeste debiele dingen te gaan roepen.
Voor een VMBO'er is het heel erg moeilijk om je als volwassene te gedragen. Dat kan alleen bij VMBO'ers die TL doen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:23:14 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58434843
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:25:46 #46
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58434897
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:14 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dit is een vortex.

[ afbeelding ]
Is iedere kutfilantroop behalve TS in dit topic nou weer wat wijzer geworden?
Dus dát is het wat ik achter elk vliegtuig zie.

Een luchtstroming is alleen zichtbaar als de lucht ook zichtbaar is, bijvoorbeeld als je door rook of wolken heen vliegt. In een zonnig New York op 300 m hoogte lijken mij geen vortices zichtbaar.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_58434906
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:22 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Voor een VMBO'er is het heel erg moeilijk om je als volwassene te gedragen. Dat kan alleen bij VMBO'ers die TL doen.
Tsja, helaas moeten we accepteren dat in de maatschappij er ook mensen nodig zijn om de straten te vegen. Alleen zou er een verbod moeten komen dat die mensen een eigen mening mogen hebben.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:26:47 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58434914
Theorie van de TS is allang weer achterhaald. Iedereen weet dat dat hele WTC een holografische projectie was al sinds 1993 toen het WTC in elkaar gestort was na de zogenaamd mislukte bomaanslag in de parkeerruimte.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:26:48 #49
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_58434916
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Damn door kk nerdjes als jou knap ik echt af. Kijk als je het op een normaal manier vraagt heb ik er geen problemen mee maar je weet zaken zo subtiel te verdraaien en nu ben IK opeens de onwetende terwijl jijzelf begin met een laag niveau reactie.
Mannetje ik heb medelijden met je als dit je vorm van discusseren is. Jij gaat het nog ver schoppen geloof me
*Hosselcopter*
pi_58434943
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:26 schreef Dibble het volgende:

[..]

Damn door kk nerdjes als jou knap ik echt af. Kijk als je het op een normaal manier vraagt heb ik er geen problemen mee maar je weet zaken zo subtiel te verdraaien en nu ben IK opeens de onwetende terwijl jijzelf begin met een laag niveau reactie.
Mannetje ik heb medelijden met je als dit je vorm van discusseren is. Jij gaat het nog ver schoppen geloof me
Op een normale manier vragen.

Heb je je eigen reply al wel eens gezien? Ga toch fietsen kerel, je geloofwaardigheid is zojuist een gebouw in gevlogen.
pi_58434966
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als bierblikje -achtige vleugels reinforceerd staal van ettelijke centimeters dik wat verankerd zit in beton kan snijden.
Dan hebben we altijd het verkeerde materiaal gebruikt voor messen. Aluminium is wat je dient te gebruiken.

Ik wil dus alleenmaar aangeven dat het de impact een cartoonimpact is. Het kan gewoon niet waar zijn. Punt. Miljoenen mensen zijn gewoon gek geindoctrineerd. Herhalen herhalen herhalen van de 6-seconde-impact. Het is ingegrift maar dat maak het nog niet waar.
Verankerd beton is relatief zwak voor zijdelingse krachten en puntbelastingen. In je verhaal zie je denk ik ook het begrip massatraagheid en een paar liter licht ontvlambare brandstof over het hoofd.

Aluminium is trouwens niet geschikt voor messen, en mag alleen bij uitzondering gebruikt worden in de voedingsmiddelen industrie, maar dat terzijde.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:33:17 #52
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58435007
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Op een normale manier vragen.

Heb je je eigen reply al wel eens gezien? Ga toch fietsen kerel, je geloofwaardigheid is zojuist een gebouw in gevlogen.
Nee, dat was een hologram.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_58435036
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:26 schreef Dibble het volgende:

[..]

Voordat je je met zware materie in laat zou ik toch eerst eens wat aan de beheersing van je taal gaan doen. Of is je Engels beter? Of wellicht één of ander boerendialect?
pi_58435094
Toch Vfrappant Probleem
uit een aspergernest
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:45:03 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58435198
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:26 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Tsja, helaas moeten we accepteren dat in de maatschappij er ook mensen nodig zijn om de straten te vegen. Alleen zou er een verbod moeten komen dat die mensen een eigen mening mogen hebben.
dat is er al en dat heet onderwijs.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58435217
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:33 schreef Rasing het volgende:

[..]

Nee, dat was een hologram.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:49:30 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58435278
Waarom kan er niet inhoudelijk gereageerd worden. ?!?! Niveau is echt bedenkelijk. Ik besef heel goed dat het opzij schuiven van vliegtuiggebruik heel wat vergt. Maar deze reacties slaat alles.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58435314
En als bijkomende opmerking, gelukkig zijn alle 'nabestaanden' van de inzittenden van de vliegtuigen ook allemaal nepperds en fakers. Vuil uitschot met hun neptranen terwijl ze helemaal niemand zijn kwijtgeraakt, of niet TS?

Inhoudelijk genoeg, het is gewoon een vraag.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:51:28 #59
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_58435318
omdat op dit moment de puisterige kutnerdjes zich aftrekken om hun eigen grappen en hun sperma of hun gezicht heen smeren met een denkbeeldig hologram vriendin in hun naast.
*Hosselcopter*
pi_58435341
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:51 schreef Dibble het volgende:
omdat op dit moment de puisterige kutnerdjes zich aftrekken om hun eigen grappen en hun sperma of hun gezicht heen smeren met een denkbeeldig hologram vriendin in hun naast.
Hangt je kamer vol spiegels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')