waarom maak je dan de foto'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb er zo nog een paar, maar die post ik maar niet
Omdat ik raar ben, dat weet je tochquote:
Nee, dan word ik in elkaar geslagen door 3 negers met Griekse voorouders, op het station wonendquote:
Hoe doen ze datquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dan word ik in elkaar geslapen door 3 negers met Griekse voorouders, op het station wonend
Hahahaquote:
De spreuk van de SC : "Het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahahaDamn, ik ben lekker scherp wel
Ge-edit
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
De spreuk van de SC : "Het komt wel goed schatje"
Neeeee, laat me niet alleen met haarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Ik ga dit topic maar even verlaten denk ik, laat ik jullie even alleen
Is zij zo sterk dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang voor sterke vrouwen?
Wanneer kom je eigenlijk terug van vakantie?
Mmh, misschien is dat wel voor iets heel andersquote:
quote:[..]
Oh![]()
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles gaat net weg, en ik kom hier net binnenDe Zeeuwen lossen elkaar af
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:34 schreef nicomart het volgende:
Ik zat te denken dat ik zondag wel die kan op kan komen. Met een beetje lekker weer is het misschien wel geinig om met de motor die kant op te komen, maar ik denk dat die stok niet onder mijn jas past
Ik ben toch al hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Ik kan Bart toch niet alleen laten![]()
Komen jullie zondag ook niet hier naartoe?
Nico mss wel
[..]
Mja ik ook, dus dat komt mooi uitquote:
Hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |