Daar in het Gelderdome heeft het verwende knaapje niks anders gedaan dan mensen bedelen om geld voor Warchild te geven! Wanneer geeft hij daar zelf wat meer aan dan. Het is niet mijn man en niet mijn muziek, maarja de platenbazen, radiostations en het volk draagt hem op handen. Ik zal wel een slechte smaak hebben maar doe mij maar andere Nederlands talige muziek!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marco Borsato weer op 1Hij heeft het weer voor elkaar
Is niet meer zo moeilijk hoor tegenwoordig. Paar duizend platen verkopen je bent er al.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marco Borsato weer op 1Hij heeft het weer voor elkaar
Het gaat ook op airplay enzo toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:14 schreef jna het volgende:
[..]
Is niet meer zo moeilijk hoor tegenwoordig. Paar duizend platen verkopen je bent er al.
Ja en vaak koopt/download de platenmaatschappij er zelf zoveel dat ie op 1 komt.quote:
Hier ook, morgenquote:
Misselijkamkend eigenlijk, maar ja hoe hoog iets staat intresseert mij sowieso niet, ik haal daar zelden tot nooit mijn plaatjes uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en vaak koopt/download de platenmaatschappij er zelf zoveel dat ie op 1 komt.
ik geen nasi. ik had mie, fu jong hi en nog van dat soort dingenquote:
Ik houd niet zo van barbeknoeien. Ik heb mijn vlees liever niet zwart namelijkquote:
Ja maar zo buiten zitten is wel leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van barbeknoeien. Ik heb mijn vlees liever niet zwart namelijk
Dan moet je gewoon niet zo klootviolen dat het zwart wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Michael, wat zijn dat voor bloemen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet zo klootviolen dat het zwart wordt
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Michael, wat zijn dat voor bloemen?
Klootviolen!
Dan kún je gewoon niet bbq-enquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |