Nee dom ben ik niet, maar dan zal er vast wel iets mis gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type wat spiritus op een brandende bbq gooit zeker
Vrouwen koken, mannen bbq-enquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
Nee dom ben ik niet, maar dan zal er vast wel iets mis gaan.Ik ben zo onhandig
En nog uitvechten of het pannenkoeken of bbq-en wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er met de meet gaat gebeuren is al bekend, nu alleen nog een datum
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef Yesse het volgende:
Een man moet wel kúnnen koken (vind ik)
Of we gooien de pannenkoeken op de BBQquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
En nog uitvechten of het pannenkoeken of bbq-en wordt
Of we maken de meet lang genoeg dat we het allebei kunnen doen
In een pannetjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we gooien de pannenkoeken op de BBQ
ik kan een eitje bakken en koken. Telt dat ook?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
In een pannetjeIs in principe wel mogelijk geloof ik
Op een bbq hoort vlees, en veel ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we gooien de pannenkoeken op de BBQ
gebraden kipquote:
Na 2 stukjes vlees zit ik altijd al volquote:
Utrechtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gebraden kip![]()
![]()
Hebben we trouwens ook al een locatie voor de meet?
Utrecht waarschijnlijk, al wil Kiwi dat we naar Groningen komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben we trouwens ook al een locatie voor de meet?
we gaan wel naar jouquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Utrecht waarschijnlijk, al wil Kiwi dat we naar Groningen komen.
En als ik gek genoeg ben nodig ik jullie allemaal uit om hier naar toe te komen. Toplocatie![]()
Voor mij wel dichtbijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Utrecht waarschijnlijk, al wil Kiwi dat we naar Groningen komen.
En als ik gek genoeg ben nodig ik jullie allemaal uit om hier naar toe te komen. Toplocatie![]()
Daaromquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we gaan wel naar jou, is iets dichterbij dan Groningen
Maar Utrecht is wel het centraalst voor mensen uit Zeeland, Groningen en Friesland (als ver af gelegen locaties)
Ik ga dus echt niet voor een meet naar Fryslân of Groningen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar die Friezen en Groningers zullen wel in opstand komen
Dat geldt andersom dus ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga dus echt niet voor een meet naar Fryslân of Groningen hoorDan ben ik alleen al een dag onderweg met reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |