abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214667
Deze dan maar.
Ik had ze al veel eerder verwacht, de anti Ruud topics en sites, maar goed. Zijn populariteit is al tanende, en persoonlijk erger ik mij inmiddels groen en geel aan deze ontbrekende schakel in de theorie van Darwin.
Hij blijkt niet in staat te zijn zijn hersenen multitasking aan te spreken, zodat tegelijk spreken (of wat daar voor door moet gaan) en zijn oogspieren besturen in het honderd loopt, waardoor zijn ogen dan van ellende maar dichtvallen. In het begin een charmante feature van deze (en nu wil ik aap in kleren schrijven, maar zelfs die kleren zijn te vaak een probleem voor onze Ruud) menselijke gorilla. (zjrarille, zou Ruud zelf zeggen).
Verder blijkt het voor deze lagere levensvorm niet mogelijk om een ander onderwerp aan te spreken dan seks, en dan met name zijn gebrek eraan. Ik zie hem nog voor het einde van de 100 dagen met de kippen aan de gang gaan. Ben er ook van overtuigd dat Veronica het nog moeilijk krijgt als aan het licht komt dat Ruud een zedenverleden (incest en dergelijke) heeft.
Ach, aardig is dit allemaal niet natuurlijk, maar hij komt nou eenmaal elke dag mijn huiskamer binnenwandelen, en dan schijn je (als ik hier zo rond kijk) recht van spreken te hebben. En wie ben ik om mij daar verre van te houden, nietwaar?
Tuut tuut tuut,
zziigoffedommemeelaanoojm
  donderdag 4 november 1999 @ 10:36:00 #2
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_214668
Ik sluit me bij je aan!
Ruud verliest niet alleen de controle over zijn oogspier, ook zijn kringspier heeft moeite om gespannen te blijven
Oh, behave!
(Austin Powers)

pi_214669
Spijtig genoeg zijn de enige woorden die Ruud nog uit gebaseerd op zijn 'shakespeer'.
Soms ontstaat er kortsluiting en gaan de hersenen over op Franstalig.

Die man ziet inderdaad niet dat hij steeds verder over de grens van leuk en gezellig tot beregeil duikt cq struikelt.

Misschien is het voor iedereen maar goed dat Cyrille er is...zg beukbuffer.

Als Ruud weer mag wippen dan scheurt het slachtoffer geheel uit...mark my words.

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_214670
Er is geen anti-ruud site of anti-ruud club omdat het overduidelijk is dat dit sexistische vieze ouwe mannetje helemaal zonder onze hulp ook wel op z'n bek kan gaan.
pi_214671
Ruud is gewoon zichzelf en geen gemaakt poppetje zoals die twee nieuwe bewoonsters. Van dat soort figuren zouden er veel meer moeten zijn Ruud moet gewoon blijven. Wat een gebazel trouwens over een vermeend zeden verleden Dagga. Je werkt toch niet voor de roddelpers?

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 november 1999 @ 13:08:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_214672
ER IS EEN BEGIN!!!!

De Ruud Bonusheld site is gehacked!!
Ik zag het net.

Take A Look: http://www.tvz.nl/bonusheld

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_214673
Dat Ruud een zedenverleden heeft, Rob, is een kwestie van plussen en minnen. Hoef je niet voor van de roddelpers te zijn. De schaapachtige (of moet ik zeggen appachtige?) opmerkingen van Ruud over zijn Bibi'tje die niet aan bepaalde lager dan de navel gelegen gebieden zou moeten komen zijn hier een duidelijke aanwijzing. Verder zie je het vaak aan het hoofd. Ook dat klopt bij Ruud.

En taradinges: die link bracht me bij de Hans Anders website. Ook leuk.

Tuut tuut tuut,
pi_214674
Eindelijk een topic naar mijn hart, de bonusheld-site vervuilt het net ook niet meer (Bedankt, Hans Anders), you made my day!
Die man is nog te saai voor het nachtprogramma van Veronica, wat doet hij dan op Prime-Time?????
Hij valt van zijn eigen woorden al in slaap en wij moeten het leuk, boeiend, interessant vinden? Niet dus.
Nomineren die hap en huppakee eruit!
Saving the world in style...at least they say....
  donderdag 4 november 1999 @ 13:48:00 #9
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_214675
Kom op zeg. Gaan we nu ff lekker stemming maken tegen mijn grote idool. De enige vent met karakter moet gewoon lekker blijven, inclusief gitaar en Hawai-shirt
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_214676
quote:
op 11-04-1999 om 01:48 PM schreef Fokke het volgende:
Kom op zeg. Gaan we nu ff lekker stemming maken tegen mijn grote idool. De enige vent met karakter moet gewoon lekker blijven, inclusief gitaar en Hawai-shirt

RUUD IS KONING! '....we hebben wat steviger geschut nodig, jongens!'

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_214677
Ruud is KONING!

'...we hebben zwaarder geschut nodig, jongens!'

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_214678
Ut is tog ook nie te geloofe he! Zie ik me toch inene dat mijn maatje Ruud bekritiseert wort waar of da' ik bijsta, ofwel bijlees. Da' is gewoon een harstikke goeie gozer mense! Die heer Dagga is zeker nie goe bij ze hoofd dat ie zich hier verlaagd tot deze gare activiteite. Ik wou tot ik um een keer tegenkom, gegarandeerd een heel saai baddetje die Dagga.

Ruud is een held en een wereldverbeteraar meneer Dagga, dus als ik u mag vrage tot u ophout met deze vuilspuiterij, dan doe ik da'!

Dahaaaaag!

Cool Dude

pi_214679
dat is echt me maatje geworden weet je wel daar is een mooie franse uitdrukking voor carpe diem geeft niet hoor ruud you are no1
One word can say it all.<P>
pi_214680
Meneer Baloo,

Zoals aan uw accent te zien is, bedraagt Uw IQ hetzelfde als dat van ons aller Ruud. Namelijk nihil. Ik wens dan ook niet door U tegengekomen worden.
Ruud is typisch zo'n geval van grote dikke eikel. Het ontrbreekt er nog maar aan dat ie kaal is.

Tuut tuut tuut,
pi_214681
dagga,

Laat me weten wat je leeftijd is zodat ik het je kan vergeven.

vrijdag 5 november 1999 @ 01:27:00 #16
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214682
En toch proef ik hier enige vorm van irritatie....... Wat BB wel niet allemaal te weeg brengt he
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_214683
Tanjalies,

Leeftijd: 28. Dus dat wordt voor de rest van mijn leven doorbrengen in de wetenschap dat Tanja die de waarheid niet spreekt mij niet vergeven kan. Ach gut.

Tuut tuut tuut,
  vrijdag 5 november 1999 @ 09:01:00 #18
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_214684
carpe diem = frans??????????????
pi_214685
dagga,

Ik ben verwondert te zien dat je 20 jaar ouder bent dan ik had gedacht.

pi_214686
Tanjalies,

Ach, wat verbaast me dat nou! Jij lijkt me zoetjes aan op de zestig af te gaan. Klopt dat?

Tuut tuut tuut,
  vrijdag 5 november 1999 @ 10:18:00 #21
566 mobro
mostly reader
pi_214687
Anti Ruud sites zijn niet nodig, Ruud valt langzaam maar zeker door de mand en zal(gelet op de uitspraken van z'n moeder)een dezer dagen zijn ware aardt laten zien vrees ik.
Het is niet voor niets dat alleen familie van hem aan het woord komt en niet een van de vele maatjes waar hij het steeds over heeft.
Dus let op de streams want de dingen die gaan gebeuren op het moment dat Ruud vervalt in zijn normale leefpatroon en gewoontes zullen wel niet uitgezonden worden op tv, want wie zit er te wachten op een continu scheten latende neanderthaler die alles wat ook maar lijkt op iets vrouwelijks(inclusief LA port et LA table "Soms ontstaat er kortsluiting en gaan de hersenen over op Franstalig")schreeuwend aan de grond trekt en met het schuim op zijn mond en met enige hevige stuiptrekkingen van de de volledig behaarde achterzijde van dit, voor de wetenschap(en alleen daarvoor)interesante lichaam, vol laat lopen met zijn zaad.
Het is niet voor niets dat wij Bibi nog niet hebben gezien, de kans is groot dat zij ergens in een afgelegen laboratorium wordt onderzocht door mannen in witte pakken want die zitten toch al een tijdje niets te doen.
Dus let op! want dit verhaal krijgt nog wel een staartje(evenals Bibi?).

pi_214688
Toch zielig voor onzen Ruud. Loopt het straks net zo af met hem als met Mona? Door de roddelpers is ze terug naar Ernst.
En die dingen beginnen op FOK (hoop ik)

By the way: die ruziemakende FOKkers vind ik niet echt boeiend op het Forum. Kunnen julie niet gewoon naar elkaar mailen?

pi_214689
Zeg mensuh,

Tis tog govverdomme nie te geloove man wa' of da' gullie allemaal schrijfen! 'K zit deze week gewoon lekker me' me maten te drinke in cafe De Zuipende Zeug in Breda, kom' da' meiske van Krajicek binnelope en begint me allemaal vrage te stelle van: is Ruud ech zo, is tie altijd zo sosiaal en zo. Ik zeg, meiske, zeg ik, ik zeg: ja. Nou da' wil ik ook efkes tegen oe allemaal zegge govverdomme man!

En trouwes, dien Dagga moet ze kop nie vertone in Breda, want dan schup ik um d'r af! Oh ja, Anjelies: ga effe lekker ergens anders moralistische onzin zitte verkope!

En me' mein aksent iz nix miz hor!

Dedoei!

Cool Dude

pi_214690
quote:
op 11-05-1999 om 11:16 AM schreef Baloo het volgende:
Zeg mensuh,

Tis tog govverdomme nie te geloove man wa' of da' gullie allemaal schrijfen! 'K zit deze week gewoon lekker me' me maten te drinke in cafe De Zuipende Zeug in Breda, kom' da' meiske van Krajicek binnelope en begint me allemaal vrage te stelle van: is Ruud ech zo, is tie altijd zo sosiaal en zo. Ik zeg, meiske, zeg ik, ik zeg: ja. Nou da' wil ik ook efkes tegen oe allemaal zegge govverdomme man!

En trouwes, dien Dagga moet ze kop nie vertone in Breda, want dan schup ik um d'r af! Oh ja, Anjelies: ga effe lekker ergens anders moralistische onzin zitte verkope!

En me' mein aksent iz nix miz hor!

Dedoei!

Baddutjuh,

Ik krijg hier vaag het vermoeden dat ik jou ken. Ik ben nog niet zeker, maar ik denk het wel. Jaaaa, volgens mij ken ik jou. Jij woont helemaal niet in Breda. Jij bent van een dusdanige zieligheid dat je je voordoet als een bekende van Ruud, terwijl je de goede man nog nooit ontmoet hebt. Ik ken jouw soort type hoor. Ik woon zelf in een studentenhuis in Tilburg, en als ik je op onze kermis tegenkom dan zal ik je Cubaanse sigaren laten eten op een manier waar zelf Monica Lewinlanglauf nog geen nachtmerries van durft te krijgen. En dan meen ik dat dus ook he!

Tuut tuut tuut,
pi_214691
Klein tutuutje van me,

Ik bepaal hier zelf wel wie ik ken en wie ik niet ken. Dat jij er niet goed tegen kunt dat jouw hersenverspinsels niet klakkeloos geaccepteerd worden en ik, als een van Ruud's beste vrienden, alle vuiligheid die jij vanuit je veilige Tilburgse studentenhuis zonder enige mogelijkheid tot weerwoord zijnerzijds maar moet slikken, is een situatie die mij niet bijster vrolijk stemt. Overigens wil ik je nog steeds een keer tegenkomen. Als Rudd er dan weer bij is, zullen we eens even laten zien wat wij in Breda onder Brabantse gezelligheid verstaan.

Trouwens, hoe zit het eigenlijk met dat aquarium?

Cool Dude

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')