abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 1999 @ 10:28:00 #1
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_214663
Ik weet niet hoe het met jullie allemaal zit, maar ik ben best pissig over het feit dat Veronica een castingbureau heeft ingeschakeld. Ik vind het manipulatief en zwijnerig en absoluut NIET cool!! In al die suffe soaps moeten we al kijken naar mensen uit de stal van Joop, en nu hebben ze er ook twee in BB gezet!!! Vriendjespolitiek staat weer hoog in het vaandel! Ik hoor ook steeds meer berichten over live uitzendingen die helemaal niet live zijn, enz. Het is dat ik verslaafd ben, anders had ik een algehele boycot wel een goed plan gevonden!!
Ik weet het niet hoor, af en toe voel ik me genaaid en ik word er niet eens bij gezoend!

pi_214664
Beste Patje,

Ik voel met je mee. Kom bij mij in bed liggen en je tekort aan zoenen zal snel over zijn. Tegelijkertijd kan ik je dan inlichten over de diepere geheimen van een TV produktie, zodat je niet meer een topic opend waarvan de door jou aangegeven inhoud al in zoveel andere topics te vinden is.

donderdag 4 november 1999 @ 10:45:00 #3
142 Emperor
What's in a name?
pi_214665
Dus dan wordt het hopelijk bij de volgende nominaties de nieuwe bewoners er uit stemmen.

Think like a man of action, act like a man of thought

donderdag 4 november 1999 @ 10:50:00 #4
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_214666
Kan niet wachten!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')