Werkte je de eerste 3 maanden onder een ander contract dan? Uitzendbureau bv.? Jaaropgaaf daarvan dan óók gebruiken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb in februari vrolijk m'n aangifte zitten doen, ik kreeg namelijk geld terug. Maar...
Ik heb in 2007 het hele jaar voor dat bedrijf gewerkt, maar pas vanaf maart had ik een contract. Ik heb met de verstrekte jaaropgaaf de aangifte gedaan, maar dan heb ik toch over de eerste 3 maanden niks aangegeven?
En kan ik dat nu alsnog doen?
Bedankt
Oke, maar hebben ze die wellicht niet reeds verwerkt? Aangezien het al eind april is..quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Is er over die 3 maanden wel loonbelasting ingehouden?
Je kan je huidige aangifte gewoon bewerken en opnieuw opsturen, dan kijken ze naar de laatste versie.
Je mag hem opnieuw en juist aan de BD verstrekken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oke, maar hebben ze die wellicht niet reeds verwerkt? Aangezien het al eind april is..
En idd, dat was via een uitzendbureau
Is de jaaropgaaf niet gewoon van het hele jaar? Zo nee, heb je van het werk wat je de eerste 3 maanden hebt gedaan wel een jaaropgaaf gehad?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oke, maar hebben ze die wellicht niet reeds verwerkt? Aangezien het al eind april is..
En idd, dat was via een uitzendbureau
de jaaropgave was van werkgever 2 waar de eerste 3 maanden wel al is gewerkt maar dan via een uitzendbureau (werkgever 1 dus).quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is de jaaropgaaf niet gewoon van het hele jaar? Zo nee, heb je van het werk wat je de eerste 3 maanden hebt gedaan wel een jaaropgaaf gehad?
Tuurlijk! Anders heet het toch geen jaaropgaaf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is de jaaropgaaf niet gewoon van het hele jaar?
Natuurlijk niet als het, zoals in geval van TS, twee verschillende werkgevers betreft!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tuurlijk! Anders heet het toch geen jaaropgaaf.
Dan blijft het een opgave over een heel jaar.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als het, zoals in geval van TS, twee verschillende werkgevers betreft!
TS zou er twee moeten hebben. Eén van het uitzendbureau en één van zijn huidige werkgever.
over het hele jaar bij 1 werkgeverquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan blijft het een opgave over een heel jaar.....
Van één werkgever ja. Dus niet compleet voor je belastingaangifte als je twee werkgevers hebt gehad in dat jaar, zoals TS volgens eigen zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan blijft het een opgave over een heel jaar.....
Ja, en?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Van één werkgever ja. Dus niet compleet voor je belastingaangifte als je twee werkgevers hebt gehad in dat jaar, zoals TS volgens eigen zeggen.
Gelukkig zijn er ook mensen die dequote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als het, zoals in geval van TS, twee verschillende werkgevers betreft!
TS zou er twee moeten hebben. Eén van het uitzendbureau en één van zijn huidige werkgever.
Het blijft zeker een jaaropgave, maar ik noemde het geen jaaropgave 'voor een heel jaar' aangezien TS er alleen de laatste 9 maanden van het betreffende jaar heeft gewerkt. Maar misschien verzanden we teveel in terminologie...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat is toch altijd bij een jaaropgave? Of je nu 3 of 10 maanden hebt gewerkt, dan blijft het een jaaropgave. Dat TS er meerdere heeft, doet niet terzake.alsof er zoiets bestaat als een jaaropgave waarop al je verdiensten van een bepaald jaar staat....
Sorry.. ik miste je PI.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die dewel begrijpen.
En voor de serieuze uitleg sluit ik me aan bij hetgeen hierboven staat.
Geeft niks. Kan gebeuren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |