Jij gaat er dus van uit dat we volgend jaar niet bij de top 5 eindigen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Worden ze helemaal afgeschaft? Ik dacht te lezen dat 1 t/m 4 verlost zijn van de play-offs en dat 5 t/m8 nog wel spelen voor een plek in de UEFA-CUP.
Haha, nee, ik ga er vanuit dat we weer eens kampioen worden. Daarom zei ik ook dat het te bidden was dat het de laatste keer is dat Ajax aan de play-offs meedoet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij gaat er dus van uit dat we volgend jaar niet bij de top 5 eindigen?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:33 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik ben der iig bij.
Vanmiddag alquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:08 schreef Nashje het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Ajax vanavond moest spelen.
Lekkere uitslag.
Hahaha ondertussen de prestaties van psv wel toejuichenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
En veel plezier met Ajax als het zo gaat voetballen als Oranje
Klote successupportersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:08 schreef Nashje het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Ajax vanavond moest spelen.
Lekkere uitslag.
Bij je vriendin liggen slapen, sure.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus....Ik heb echt liggen slapen.
Maar het was wel gezellig bij m'n vriendin.
413 gaat lossssquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Voor 10 euro kon ik 413 niet laten schieten.
Zou mooi zijn. Maar deze functie lijkt me (nog) niets voor Frank.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:19 schreef w00h00 het volgende:
Zal morgen wel in de Telegraaf staan, dus ik wil hem jullie niet onthouden:
[..]
Aldus AjaxLife.
Goed usericon.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ga er vanuit dat we weer eens kampioen worden. Daarom zei ik ook dat het te bidden was dat het de laatste keer is dat Ajax aan de play-offs meedoet.
ik wilde het net zeggenquote:
Zou iemand die logos kan maken deze willen laten switchen om de zoveel seconde met m'n huidige icoon?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou iemand die logos kan maken deze willen laten switchen om de zoveel seconde met m'n huidige icoon?
Alleen Gabri en Lindgren achterin om te stofzuigen verder een mooie aanval.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Oh...ze hebben nu weer Marcelo Martins bekeken. We gaan echt met 7 spitsen voetballen
Ik zeg: met Sinterklaas kampioenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:42 schreef Pritt het volgende:
[..]
Alleen Gabri en Lindgren achterin om te stofzuigen verder een mooie aanval.
Stekelenburg
Gabri - Lindgren
Perez
Leonardo - Cvitanich - Martins - Huntelaar - Suarez - Sulejmani - Emanuelson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |