sta je daar met je kaartje..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:21 schreef Rejected het volgende:
Shit ik dacht dat de wedstrijd in de avond was.
Dat is nog maar de vraag, het verschil in geld is er al tijden geweest alleen wordt er totaal niet slim omgegaan binnen Ajax met dat geld.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar zul je maar aan moeten wennen. De verschillen blijven kleiner worden, ook de komende jaren.
Wanneer Ajax weer regelmatig aan de Champions League meedoet, en men het geld wat slimmer gaat besteden op de transfermarkt, dan wordt dat gat automatisch weer groter.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar zul je maar aan moeten wennen. De verschillen blijven kleiner worden, ook de komende jaren.
Het gebrek aan discussie is de reden waarom dit topic in een groot tyfustopic is veranderd.quote:
We kunnen ook gewoon gaan mailen als de rest liever wat cliches debiteert.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Het gebrek aan discussie is de reden waarom dit topic in een groot tyfustopic is veranderd.
Discussie is goed ja, maar halsstarrig vasthouden aan je eigen waanzinnige denkbeelden slaat nergens op.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Het gebrek aan discussie is de reden waarom dit topic in een groot tyfustopic is veranderd.
Maargoed, laat ik daarin maar weer meedoen.![]()
![]()
![]()
OHHHHHHHHH JOHNNYYYYYYYY
![]()
![]()
![]()
quote:
me too. vak 411quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:33 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik ben der iig bij.
De play offs zijn al afgeschaft voor volgend jaar (toch?)quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:35 schreef denthemen het volgende:
Ik twijfel nog, ik zou eerst gaan ivm Edje maar aangezien hij er misschien niet bij is.. Ik ben in principe tegen die geldklopperij
Ich bin dabei! Toch maar kaarten gehaald, kon t niet laten om ze een ronde verder te schreeuwenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef denthemen het volgende:
Gaan er veel mensen van hier komende Maandag?
Maar elke cent die er nu te veel binnen komt over de rug van de fans is te veelquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:40 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
De play offs zijn al afgeschaft voor volgend jaar (toch?)De kaarten zijn vet goedkoop
En play offs zijn altijd spannend
Inderdaad, maar ik ga evengoed heen maandag. Tevens is het te bidden dat Ajax de komende jaren niet meer mee hoeft te doen aan deze onzin.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar elke cent die er nu te veel binnen komt over de rug van de fans is te veel
Play-offs worden gewoon afgeschaft hoor, dus dit is de laatste keerquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ga evengoed heen maandag. Tevens is het te bidden dat Ajax de komende jaren niet meer mee hoeft te doen aan deze onzin.
Ze worden afgeschaft toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ga evengoed heen maandag. Tevens is het te bidden dat Ajax de komende jaren niet meer mee hoeft te doen aan deze onzin.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef Rejected het volgende:
Misschien worden we volgend jaar wel 3e, kunnen we weer playoffs spelen
Ik gaquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef denthemen het volgende:
Gaan er veel mensen van hier komende Maandag?
Volgend jaar is het toch plek 5 tot 8 die play offs spelen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef Rejected het volgende:
Misschien worden we volgend jaar wel 3e, kunnen we weer playoffs spelen
Worden ze helemaal afgeschaft? Ik dacht te lezen dat 1 t/m 4 verlost zijn van de play-offs en dat 5 t/m8 nog wel spelen voor een plek in de UEFA-CUP.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Play-offs worden gewoon afgeschaft hoor, dus dit is de laatste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |