quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen niet als SCH in het topic rondhangt
Prachtige traditie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat Friese volkslied ook voor de wedstrijd![]()
kan Ajax ook niet zoiets doen? dat voor elke wedstrijd in de Arena beide teams op een rijtje gaan staan en verplicht naar de Ajax Marsch moeten luisteren? want daarmee kun je het vergelijken..
Nee, FC Twente en Heerenveen die het tegen respectievelijk Levadia Talinn en Helsingborg zo fantastisch dat ze het verdienen om voorronde CL te spelen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ze play offs winnen hebben ze er recht op, anders niet.
Ik hoop alleen dat een andere club het eens mag doen omdat Ajax het al 2 jaar zo schandelijjk heeft laten liggen en dat slecht is voor het Nederlands voetbal.
misschien in de Fryslan Eredivysię maar liever niet in de Nederlandse Eredivisie graagquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Prachtige traditie.![]()
![]()
![]()
Beschamend weer hoe het Ajaxpubliek er mee omging, andere supporters doen dat leuker![]()
Jullie hebben nou eenmaal geen volkslied
Ik heb nog steeds het Wilhelmus van Nassauwe hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Prachtige traditie.![]()
![]()
![]()
Beschamend weer hoe het Ajaxpubliek er mee omging, andere supporters doen dat leuker![]()
Weet je wat beschamend is? Dat er 1 Fries op het veld tussen staat die het half mee weet te mompelen en de rest er waarschijnlijk net zo over denkt als de rest van Nederland.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Prachtige traditie.![]()
![]()
![]()
Heerenveen had helemaal geen kansen. Maar Ajax had ze ook nauwelijks. Tien honderd procent kansen? Neem je moeder in de maling zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, FC Twente en Heerenveen die het tegen respectievelijk Levadia Talinn en Helsingborg zo fantastisch dat ze het verdienen om voorronde CL te spelen...
Kom op SCH, wees nou gewoon eindelijk eens een keer een vent en geef eens wat toe. Heerenveen en kansen in de eerste helft? Twee totaal verkeerd genomen vrije trappen bedoel je?
Eerder dit seizoen had het 7-2 moeten zijn voor Heerenveen, nu had het 2-7 moeten zijn voor Ajax. Met beiden rond de 50% balbezit kan er verder nauwelijks van countervoetbal gesproken worden: tussen de tien 100% kansen van Ajax zaten ook prima uitgespeelde tussen.
Ja, dat is jammer. Alhoewel het vrijwel altijd een reactie is op de liedjes uit het Ajaxvak (alle friezen zijn homo's) , maar het is een beschamend gedoe.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef twi het volgende:
Daarnaast zakt het Heerenveen-publiek ook met het jaar verder weg richting het publiek wat de rest van de clubs in Nederland hebben met al die 'leuke' joden- en anti-Amsterdamliedjes.
Dan spelen jullie dat toch voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het Wilhelmus van Nassauwe hoor.
Is er geen Heerenveen-topic ofzo? Of ben je van binnen toch stiekem Ajacied?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer. Alhoewel het vrijwel altijd een reactie is op de liedjes uit het Ajaxvak (alle friezen zijn homo's) , maar het is een beschamend gedoe.
Stond als homo weer volledig in het middelpunt van het gezang vanmiddag, wat een populariteit
Ik reageer op twi. Sorry hoor. Als je liever hebt dat hier alleen maar Ajacieden komen, dien je maar een verzoek in bij de mods.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:00 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Is er geen Heerenveen-topic ofzo? Of ben je van binnen toch stiekem Ajacied?
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:01 schreef SCH het volgende:
Het grootste drama van de middag was toen ik bij de 1-1 op een ijzeren hekje wilde gaan staan en enorm uit mijn spijkerbroek scheurde, daar hoor je dan weer niemand over
Of het toeval is of niet:quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef SCH het volgende:
Heerenveen had helemaal geen kansen. Maar Ajax had ze ook nauwelijks. Tien honderd procent kansen? Neem je moeder in de maling zeg.
Nee, ik vond het geen goede wedstrijd, maar zeker ook geen slechte. Als er wat meer kansen in hadden gegaan, wat best had gekund als Van Dijk zijn gebruikelijke niveau had gehaald, had de return niet meer gespeeld hoeven worden. De enige van Ajax die echt slecht was, dat was Koster met z'n onbegrijpelijke geklungel met vleugelspelers en wissels.quote:Vond jij het een goede wedstrijd van de kant van Ajax dan? Dat zou me verbazen, zo snel ben je toch niet tevreden?
Ik vind het ook triest, ook van eigen publiek. Het lijkt helaas normaal tegenwoordig. En nog iets waar ik me aan erger is dat spelers door hun valgedrag het vuurtje ook nog lekker opstoken. Iedereen lijkt wel een Suarezje tegenwoordig die nog 2 of 3 keer lekker doorrolt om daarna weer direct te gaan staan (Beerens, Perez, Gabri, Pranjic). Het is om te huilen hoe men zich op en naast het veld gedraagt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:57 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is jammer. Alhoewel het vrijwel altijd een reactie is op de liedjes uit het Ajaxvak (alle friezen zijn homo's) , maar het is een beschamend gedoe.
Geen commentaar :xquote:Stond als homo weer volledig in het middelpunt van het gezang vanmiddag, wat een populariteit
Over die kansen zijn we het niet eens, het was absoluut geen wedstrijd die in 5-1 had kunnen eindigen. Zo'n Suarez staat dan wel alleen voor de keeper maar dat is niet echt een kans, was zo gemakkelijk tegen te houden enz. enz.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:05 schreef twi het volgende:
Ik vind het ook triest, ook van eigen publiek. Het lijkt helaas normaal tegenwoordig. En nog iets waar ik me aan erger is dat spelers door hun valgedrag het vuurtje ook nog lekker opstoken. Iedereen lijkt wel een Suarezje tegenwoordig die nog 2 of 3 keer lekker doorrolt om daarna weer direct te gaan staan (Beerens, Perez, Gabri, Pranjic). Het is om te huilen hoe men zich op en naast het veld gedraagt.
Het valt gewoon op dat de helft van die antiliedjes over homo's gaat. Wat een gepreoccupeerdheid.quote:Geen commentaar :x
Merkwaardig, ik weet zeker dat jullie dit een tijdje geleden nog een baggerwedstrijd hadden gevonden maar jullie hebben de lat logischerwijze misschien een stuk lager gelegd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:03 schreef Wooldoor het volgende:
SCH als je vorig topic heb gelezen waren alle Ajacieden het erover eens dat Ajax een goede wedstrijd heeft gespeeld
Aldus AjaxLife.quote:Naam Rijkaard circuleert steeds vaker rond Arena
Na zijn uitschakeling in de Champions League lijken de dagen van 'Frenk' Rijkaard in Barcelona geteld. Dat wordt ook duidelijker als men de blog van zijn teambuilder leest. Hierin solliciteert Jill van Eyle naar een nieuwe baan. Wellicht dat Rijkaard een baantje kan regelen in Amsterdam. De naam van Rijkaard wordt namelijk steeds nadrukkelijker in verband gebracht met Ajax. Het gaat hier wellicht om de functie van algemeen directeur. Oh ja; het betreft informatie van zogenoemde kuchende mannen in regenjassen in een winderig hoekje van de Arena parkeergarage. Maar waar rook is, is vuur... toch?
Daar zul je maar aan moeten wennen. De verschillen blijven kleiner worden, ook de komende jaren.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:18 schreef twi het volgende:
Daarnaast is het als Ajacied natuurlijk flink pijnlijk om een - met alle respect - subtopper als FC Twente, Heerenveen of NAC in de voorronde CL te zien spelen ten koste van jouw club.
Ajacieden hebben veel kansen gecreeerd zien worden. Helaas ben jij het daar niet mee eens, maar wij voelen wel dat het gewoon 1-4 had kunnen zijn. Daarom zijn we tevreden. Goed is een groot woord, acceptabel klinkt al beter.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Merkwaardig, ik weet zeker dat jullie dit een tijdje geleden nog een baggerwedstrijd hadden gevonden maar jullie hebben de lat logischerwijze misschien een stuk lager gelegd.
Als niemand m neemt doe ik t hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |