Dat bedoel ik nou. Wat een sneu geklets.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:13 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ajax tikte Heerenveen van de mat en dan nog zo over Ajax praten![]()
dan zit ik daar fout, neemt niet weg dat Ajax het minstens zo goed of zelfs beter doet. Dus zie ik nog steeds niet in waarom clubs die nog slechter presteren het meer verdienen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij had het over de andere clubs. Dat is dus onzin. Je stelt dat die er alleemaal telkens in de eerste ronde uitvliegen en dat is je grootst mogelijk nonsens. Tegen zoveel onkunde is het lastig praten.
Waarom doe je zo kinderachtig?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij is weer eens kansloos bezig, as usual. Hier kickt hij op.
Zwets van de bovenste plank weerquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je er geen recht op hebt na het twee keer zo te laten liggen, laat een andere club het nou maar eens proberen.
nu zijn het opeens zelf gecreerde kansenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Door zichzelf gecreerde kansen>? 2 of 3 inderdaad. Heerenveen eentje in de eerste helft.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:17 schreef TornadoDK het volgende:
aan elke actie gaat een fout vooraf dus hou maar op met die onzin van je
De KNVB wel en die stelt niet dat als je het 2x verneukt hebt de 3de keer niet mag komenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik vind iets anders. Toevallig gaan we er verder niet over beiden.
jij begon met die onzin hoorquote:
Nee, dat zeg ik toch ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De KNVB wel en die stelt niet dat als je het 2x verneukt hebt de 3de keer niet mag komen
Tuurlijk telt het wel maar het zegt verhoudingsgewijs weinig over het betere voetbal of de kwaliteit van het voetbal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
jij begon met die onzin hoor![]()
er worden nou eenmaal constant fouten gemaakt en als daar een kans uit ontstaat dan telt dat volgens jouw niet
quote:'Als Davids klaagt, is er vaak wat aan de hand'
Het lijkt erop dat Ajax maandag thuis tegen SC Heerenveen zonder Edgar Davids moet aantreden. De aanvoerder viel tegen SC Heerenveen na 55 minuten uit met een liesblessure.
'Hij voelde iets knappen in de buurt van de lies en zijn onderkant van de buik', legde Ajax-coach Adrie Koster na afloop uit aan het ANP. 'Davids gaat morgen naar het ziekenhuis. Hopelijk valt het mee. Maar Davids is een harde. Als hij klaagt, dan is er vaak iets aan de hand.'
Ajax won in Friesland met 2-1 in de heenwedstrijd van de eerste ronde in de strijd van de play-offs om een plek in de voorronde van de Champions League.
Mochten de Amsterdammers in de return niet verliezen, dan gaan ze door naar de tweede en laatste ronde. Tegenstander is dan de winnaar van de tweestrijd tussen FC Twente en NAC Breda. Twente won thuis met 3-0 en lijkt al vrijwel zeker van de finale.
Nu heb je het weer over het voetbal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk telt het wel maar het zegt verhoudingsgewijs weinig over het betere voetbal of de kwaliteit van het voetbal.
Klimaatbeheersing?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nu heb je het weer over het voetbal.
Het ging over het aantal kansen, toen ging het over het aantal zelf gecreerde kansen en nu gaat het over het voetbal. Waar ga je het als volgende over hebben??
je hebt jezelf gewoon vastgeluldquote:
Daar zal SCH het niet met je eens zijnquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:37 schreef Sethje het volgende:
Prachtige foto van Luis en Jhonny en een 1-4 had de verhoudingen beter weerspiegeld.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:37 schreef Sethje het volgende:
Prachtige foto van Luis en Jhonny en een 1-4 had de verhoudingen beter weerspiegeld.
Zeg dat soort dingen niet als SCH in het topic rondhangtquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:37 schreef Sethje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |