abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58421863
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening. Ik vind dat je recht hebt op het spelen van voorronde Champions League als je de tweede plek haalt, na 34 wedstrijden. Ik verwacht Van Basten meer dan een Ten Cate die twee keer heeft gefaald, dus ik ben benieuwd. Of Verbeek het goed gaat doen staat hier helemaal buiten, gaat nu om Ajax.

Plus het is onzin om te zeggen dat Ajax er geen recht op heeft als het al twee keer niet gelukt is. Vergelijk straks voor de gein eens de selecties van 2006/2007 en 2008/2009 (als Ajax de voorronde haalt), totaal andere elftallen. Waarom zouden nieuwe spelers er geen recht op hebben?
Als ze play offs winnen hebben ze er recht op, anders niet.
Ik hoop alleen dat een andere club het eens mag doen omdat Ajax het al 2 jaar zo schandelijjk heeft laten liggen en dat slecht is voor het Nederlands voetbal.
pi_58421876
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Met het counterspelletje van vanmiddag ga je dik de boot in tegen Twente.

Teleurstellende wedstrijd van beide kanten.
De teleurstelling druipt er weer vanaf
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58421908
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ze play offs winnen hebben ze er recht op, anders niet.
Ik hoop alleen dat een andere club het eens mag doen omdat Ajax het al 2 jaar zo schandelijjk heeft laten liggen en dat slecht is voor het Nederlands voetbal.
Is jouw mening, ik vind dat het volgens de competitie beslist moet worden. Hoe zou jij het vinden als Heerenveen straks geen Europees voetbal speelt, maar bijvoorbeeld NEC wel?

De afgelopen twee seizoenen waren ook schandelijk, alleen elke wedstrijd is anders. Dus ik hoop dat het straks gewoon goed gaat komen, mocht Ajax het halen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58422026
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Is jouw mening, ik vind dat het volgens de competitie beslist moet worden. Hoe zou jij het vinden als Heerenveen straks geen Europees voetbal speelt, maar bijvoorbeeld NEC wel?

De afgelopen twee seizoenen waren ook schandelijk, alleen elke wedstrijd is anders. Dus ik hoop dat het straks gewoon goed gaat komen, mocht Ajax het halen.
sowieso niet al te serieus nemen. Al die subtoppers die verder nog in de play offs zitten vliegen er elk jaar eerst ronde UEFA cup uit, en die zouden dan meer recht hebben dan Ajax in de CL
No bitch to me
pi_58422049
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik ben ook blij met het nieuwe systeem hoor. Ik bedoelde alleen dat je er nu dus geen recht op hebt en dat we gezien hebben dat Ajax het twee keer zo enorm heeft laten liggen, dat ik het een andere ploeg wel eens gun. Maar als jullie de play offs winnen, hoop ik dat je het red. Het is ook voor de rest van voetbalminnend Nederland leuk om nog een ploeg in de CL te hebben.
pi_58422068
SCH wat zit je nou te zeiken Ajax verdient gewoon de voorronde ze staan niet voor niks 2de en als Heerenveen zelf niet wint dan mag je helemaal niet praten.
AFC AJAX
pi_58422076
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De teleurstelling druipt er weer vanaf
Ja tuurlijk ben ik teleurgesteld. Over het resultaat maar dat had ik wel een beetje verwacht, had alleen meer van de wedstrijd verwacht gezien de laatste maanden. Heerenveen had het niet en miste Mickey en Ajax had het ook niet, het stond heel vaak aan alle kanten stil, weinig mooi voetbal en spektakel.
pi_58422100
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:01 schreef BonJovi het volgende:
SCH wat zit je nou te zeiken Ajax verdient gewoon de voorronde ze staan niet voor niks 2de en als Heerenveen zelf niet wint dan mag je helemaal niet praten.
Als je de play offs niet wint, dan verdien je het gewoon toch niet? Ik heb dit kutsysteem niet bedacht hoor
pi_58422119
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ben ik teleurgesteld. Over het resultaat maar dat had ik wel een beetje verwacht, had alleen meer van de wedstrijd verwacht gezien de laatste maanden. Heerenveen had het niet en miste Mickey en Ajax had het ook niet, het stond heel vaak aan alle kanten stil, weinig mooi voetbal en spektakel.
Man, als Ajax zo effectief was als een maand geleden dan was het zo 1-5 of meer geweest.
pi_58422120
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:59 schreef TornadoDK het volgende:
Al die subtoppers die verder nog in de play offs zitten vliegen er elk jaar eerst ronde UEFA cup uit, en die zouden dan meer recht hebben dan Ajax in de CL
Je volgt de UEFA cup al jaren niet?
pi_58422144
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Man, als Ajax zo effectief was als een maand geleden dan was het zo 1-5 of meer geweest.
Ajax heeft net als Heerenveen nauwelijks kansen gecreeerd. Alleen die paal was mooi en de goal van Heitinga was van grote schoonheid.
pi_58422160
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Je volgt de UEFA cup al jaren niet?
Noem een 1 club die de afgelopen jaren verder dan Ajax is gekomen in europa??
alleen Az meer die presteren dit jaar zo dramatische dat ze tegen degraditie moesten vechten.

Dus ga niet zeggen dat andere clubs er meer recht op hebben want die presteren net zo of slechter dan Ajax.
No bitch to me
pi_58422163
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ajax heeft net als Heerenveen nauwelijks kansen gecreeerd. Alleen die paal was mooi en de goal van Heitinga was van grote schoonheid.
Heb je te lang met Urby in de coffe shop gezeten ofzo?
AFC AJAX
pi_58422174
Jij hebt vast een andere wedstrijd gekeken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58422182
quote:

[..]

Bal op de lat, Suarez had genoeg kansen op het laatst nog 4 tegen 2. en ik zal vast nog wel wat zijn vergeten.
No bitch to me
pi_58422203
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:05 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Noem een 1 club die de afgelopen jaren verder dan Ajax is gekomen in europa??
alleen Az meer die presteren dit jaar zp dramatische dat ze tegen degraditie moesten vechten.

Dus ga niet zeggen dat andere clubs er meer recht op hebben want die presteren net zo of slechter dan Ajax.
Heerenveen heet jarenlang de poulefase bereikt, heeft een paar seizoenen geleden overwinterd. Wat zeik je nou man?
pi_58422216
quote:

[..]

Rommedahl op de lat en 1 tegen 1 die hij over tikte. Suarez 1 op 1 op de keeper in de eerste helft. Alleen dan al was het 1-5. En dan schoot Perez van dichtbij nog naast, dat waren alleen al de grote kansen.

Maar goed, dit gedrag kennen we al langer van je SCH, daar is niet meer verbaasd over.
pi_58422247
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerenveen heet jarenlang de poulefase bereikt, heeft een paar seizoenen geleden overwinterd. Wat zeik je nou man?
en Ajax niet
No bitch to me
pi_58422254
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:06 schreef _Mike_ het volgende:
Jij hebt vast een andere wedstrijd gekeken
Oh gos, gaan we weer. Waarom kunnen veel Ajacieden toch noooit eens toegeven dat het enorm kut was? Het was gewoon een baggerwedstrijd, ook van jullie kant, kom op zeg - dat kun je toch gewoon objectief vaststellen. Wat fouten in beide verdedigingen waardoor 1-0 en 1-1 vielen en verder een mooie 2-1 verder nisk. Alleen die bal op de paal. Dat Suarez alleen voor de keeper kwam was ook puur toevallig maar niet echt een kans, de keeper zat er prima bij.

Maar leef gewoon in je eigen wereld verder, is prima hoor
pi_58422278
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:09 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

en Ajax niet
Jij had het over de andere clubs. Dat is dus onzin. Je stelt dat die er alleemaal telkens in de eerste ronde uitvliegen en dat is je grootst mogelijk nonsens. Tegen zoveel onkunde is het lastig praten.
pi_58422302
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Rommedahl op de lat en 1 tegen 1 die hij over tikte. Suarez 1 op 1 op de keeper in de eerste helft. Alleen dan al was het 1-5. En dan schoot Perez van dichtbij nog naast, dat waren alleen al de grote kansen.

Maar goed, dit gedrag kennen we al langer van je SCH, daar is niet meer verbaasd over.
Het is meer andersom. Dat je van zo'n matige kutwedstrijd nog een soort walkover met als, als te maken. Dat gedrag kennen we al langer van F1Bas en veel andere Ajax-fans, gelukkig zijn er nog genoeg realisten maar opvallend is wel dat dit in andere clubtopics zelden zo is. Daar zeggen ze gewoon dat het tegenviel of kut was.
pi_58422304
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh gos, gaan we weer. Waarom kunnen veel Ajacieden toch noooit eens toegeven dat het enorm kut was? Het was gewoon een baggerwedstrijd, ook van jullie kant, kom op zeg - dat kun je toch gewoon objectief vaststellen. Wat fouten in beide verdedigingen waardoor 1-0 en 1-1 vielen en verder een mooie 2-1 verder nisk. Alleen die bal op de paal. Dat Suarez alleen voor de keeper kwam was ook puur toevallig maar niet echt een kans, de keeper zat er prima bij.

Maar leef gewoon in je eigen wereld verder, is prima hoor
Als je zegt dat Ajax maar 2 kansen heeft gehad, dan maak je jezelf echt compleet belachelijk .
en niemand zei toch wat over het spel
No bitch to me
pi_58422308
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Met het counterspelletje van vanmiddag ga je dik de boot in tegen Twente.

Teleurstellende wedstrijd van beide kanten.
Ajax tikte Heerenveen van de mat en dan nog zo over Ajax praten
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58422321
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Als je zegt dat Ajax maar 2 kansen heeft gehad, dan maak je jezelf echt compleet belachelijk .
Laat hem maar, hij is weer eens kansloos bezig, as usual. Hier kickt hij op.
pi_58422330
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Door zichzelf gecreerde kansen>? 2 of 3 inderdaad. Heerenveen eentje in de eerste helft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')