Zelf zie ik Bin Laden meer als een boogeyman (een tool). Ik weet wel dat dat de achterliggende zogenaamde reden is maar niet DE reden om daar te zijn. Die vent is allang dood in elk geval dat weet ik wel zeker. Zoals met Irak hadden ze zogenaamde redenen (WMD, terroristen, de meeste geloofden ook nog dat Saddam gelinkt was aan 9-11) en iedereen weet dat de oorlog tegen Irak gebaseerd was op leugens dus waarom zou Afghanistan zoveel anders zijn?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Simpel. 9-11 is altijd zeer duidelijk gelinkt aan Al Qaida en Bin Laden. Hij moest dus wel iets aan Afghanistan doen. Als die link er niet was geweest zou Bush er nooit heen zijn gegaan omdat het idd een woestijn is waar niks te halen valt.
Anders gezegd: Als hij persé naar Afganistan had gewild kon dat al veel eerder door het verzet tegen de Taliban veel krachtiger te steunen. Het land is Bush niet veel waard, maar hij moest wel door omstandigheden waar hij geen invloed op had.
eat your words bitch!!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
als wat het is: een woestijn zonder enige waarde.
er zijn heel veel mooie fotos maar ik kan ze niet direct plaatsenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Xith het volgende:
Nou ja je had een hoop betere foto's kunnen plaatsen maar goed, het is idd geen zinloos stuk woestijn!
Hou 't ook maar een beetje beperkt, anders dan duurt 't uren voordat dit topic ingeladen is. Linkjes of kleinere plaatjes zijn ook prima.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:05 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
er zijn heel veel mooie fotos maar ik kan ze niet direct plaatsen
ik moet ze attachen en dat neemt veel tijd in beslag
Want ze voldoen niet aan jouw vooroordelen?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:43 schreef mr.marcus het volgende:
slaat ook absoluut nergens op.
Wilde er ook alleen maar mee aangeven dat die andere fotos ook nergens op slaan
Opzich doen ze weinig, ze zijn geen bedreiging voor ons vind ik. Je moet er gewoon geen vijand van gaan maken en ze zoveel mogelijk zwart gaan maken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoewel ik een tegenstander van de VS, ben ik wel van mening dat die verschrikkelijke Iraanse regering moet worden weggejaagd, en er op zijn minst een gematigde dictator neerzetten... (anders krijg je Irakachtige toestanden als ze meteen een slappe democratie opzetten).
die fotos had ik van google gevondenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Want ze voldoen niet aan jouw vooroordelen?
Dit ben ik het met je eens, ik denk dat Iran ook zeer rationeel kan zijn in z'n buitenlandse politiek - zo heeft het al voor vele honderden miljoenen aan opbouw/infrastructuur projecten in Irak (omdat een economisch groeiend Irak Iran meer geld oplevert dan een kapot Irak) en gister ofzo schonken ze een paar miljard USD aan Sri Lanka. Investeren en handelen lukt prima lijkt me, zelfs onder de strenge boycot van de USA.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:04 schreef Billary het volgende:
[..]
Opzich doen ze weinig, ze zijn geen bedreiging voor ons vind ik. Je moet er gewoon geen vijand van gaan maken en ze zoveel mogelijk zwart gaan maken.
Als jij mijn buurman was ga ik eerst jou andere buurman uit zijn huis jagen en de boel daar terroriseren- en dan jou de schuld geven dat het zo'n zooitje is in deze buurt net zolang dat iedereen geloofd dat jij een slecht persoon bent en als me dat is gelukt dan kom ik jou halen.
Probeer dan nog maar eens vriendelijk tegen mij te zijn en of geen manieren te vinden om mij ook te gaan treiteren.
Ik denk dat je aan Iran geen kwaaie hebt als je er geen problemen mee zoekt. Ok er zijn veel klote dingen in Iran maar in welk land niet? En dat is hun eigen probleem.
Bv als Iran deed wat Israel heeft gedaan tegen Libanon dan was het land zo plat als een dubbeltje.
Waarschuwing; schokkerende foto's:
http://www.vtjp.org/background/imageslebanon.php
wanneer was je gegaan? in de jaren negentig?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:15 schreef SeLang het volgende:
Toen ik daar was was de meest gestelde vraag: wat kost een BMW in Nederland?
Die waren daar toen erg duur omdat ze die niet direct konden importeren vanwege handelsboycot.
Misschien is dat niet meer zo, want ik zie hu meer westerse autos op de foto.
Er reden ook veel oude Amerikaanse autos uit de tijd van de Sjah. Benzine was geen probleem want dat kostte 5 eurocent. Zwaar gesubsidieerd.
Zo ook de luchtvaart. Ik had een binnenlandse vlucht Shiraz-Mashad voor $18 ofzo
En overal stoppen ze mint in. De kebab, de thee, al het eten...
1998quote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
wanneer was je gegaan? in de jaren negentig?
okey, dan is het nog begrijpelijk, er is heel veranderdquote:
je hebt nu trouwens een biljet van 5000 toman met een nucleaire logo eropquote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef SeLang het volgende:
En je kon daar posters kopen met kapotgeschoten soldaten, leuk om op te hangen.
Martelaren
Ik heb ook nog een stapel geld over, kon niet teruggewisseld worden
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |