quote:De volgende 21 personen hebben dinsdag 29 april bericht ontvangen dat zij zijn toegelaten tot de cursus Coach Betaald Voetbal:
Alfons Arts (Cambuur Leeuwarden), Adrie Bogers (RKC Waalwijk), Ton du Chatinier (AFC Amsterdam), Ernest Faber (FC Eindhoven), Fred Grim (Sparta Rotterdam), René Hake (FC Twente), Dirk Heesen (TOP Oss), John Karelse (NAC Breda), Art Langeler (Rohda Raalte), Erwin van de Looi (FC Groningen), Dick Lukkien (BV Veendam), Eric Meijers (Achilles'29), David Nascimento (FC Utrecht), Alex Pastoor (SC Heerenveen), Ab Plugboer (FC Volendam), Michel Vonk (AZ Alkmaar), Hesterine de Reus (KNVB Vrouwen onder 19), Dennis Bergkamp, Phillip Cocu, Patrick Kluivert en Michael Reiziger.
Bron: KNVB
Genoeg ervaring met de bank in ieder geval...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef Patjakker het volgende:
Winston Bogarde is ook bezig met trainings diploma's halen![]()
Ik gok op de minst ervarene.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:51 schreef Tennessee het volgende:
Dennis Bergkamp, Phillip Cocu, Patrick Kluivert en/of Michael Reiziger?
Ik gok op Dennis Bergkamp...
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Genoeg ervaring met de bank in ieder geval...
Heeft hij nog vliegangst? Dat lijkt me toch niet handig voor een trainer van Oranje.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:51 schreef Tennessee het volgende:
Dennis Bergkamp, Phillip Cocu, Patrick Kluivert en/of Michael Reiziger?
Ik gok op Dennis Bergkamp...
[..]
oe, ja, zit wat in, was die vliegangst helemaal vergeten... Dennis vast niet... uhm, dan gok ik op een van De Boertjes...quote:Op woensdag 30 april 2008 12:50 schreef Light het volgende:
[..]
Heeft hij nog vliegangst? Dat lijkt me toch niet handig voor een trainer van Oranje.
Iddquote:Op woensdag 30 april 2008 12:11 schreef dndiek het volgende:
Jezus, wat een topic
Van Marwijk is nog niet eens begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |