Bart verliest zijn objectiviteit door te blijven slapen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel gelijk over het punt dat Bart (blijkbaar) getraumatiseerd is door de camera`s.
Want Bart wil (of kan het echt niet opbrengen) niet blijven slapen: om de bewoners beter te leren kennen.
Nee, hij zei echt "DGK". En zijn doel was om de boel te relativeren...maar dat gaat er niet in bij sommigen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Del zegt dat Bart heeft gezegd dat flippo;s nog bekender waren dan de gouden kooi
Hij zei toch dat Flippo's een grotere rage waren dan Big Brother?
Huub was wat over de zeik over de vragen die hij kreeg over het snelle huwelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef avonne het volgende:
Waar gaat het bij H&C over?
ken iemand effe luistere?
Tadaa weer gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
Let op Dellie gaat achter af dealen dat Bart niet meer binnen mag komen.
Ik voel het gewoon aankomen.
Zo'n giga punt is dat niet want dat heeft Bart zelf al toegegeven dat hij na zijn BB hotel er echt geen zin meer in had om te slapen onder het toezicht van de camera'squote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel gelijk over het punt dat Bart (blijkbaar) getraumatiseerd is door de camera`s.
Want Bart wil (of kan het echt niet opbrengen) niet blijven slapen: om de bewoners beter te leren kennen.
dat zou als waarschuwing kunnen gelden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Bart ze confronteert met het feit dat B&A direct Eric de schuld gaven...terwijl ze geen bewijs hebben...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef Kinga het volgende:
OWWWWW wacht. Ketchup, van Bram dat. NU snap ik em...
Amanda wil al bellen... slijmen bij flensje, dat bart niet meer mag komen zeker.
Ja Bart, dat was het dan............quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Amanda wil meteen bellen,nou daaag Bart .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |