Leg eens uit? Ik snap em nog steeds niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
[..]
oh wat ben ik een doos zeg
ik snap nu pas het ketchup einde van bart![]()
Rode petjes en pammetjes in de aanslag.quote:
Dieenebart, lees je mee? Je moet nu wel bang worden hoor, Brian gaat je strak aankijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef Marieke_B het volgende:
Brian hoopt dat Bart snel terugkomt want hij gaat hem met de uitspraak confronteren en hij zal hem strak aankijken.
Over ketchup!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dieenebart, lees je mee? Je moet nu wel bang worden hoor, Brian gaat je strak aankijken![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Dark het volgende:
Brian gaat het heeeeeeeeeeel fijn krijgen met Amanda in de buitenwereld!![]()
Het wordt een feest met die 2!![]()
In de rij bij de appie - Oh, kijk, dat is toch die Brian van DGK? Jaaaa, die met die snol gaat, jeweetwel, die slabek met die harde stem, die pruik en die neptieten!
Brian is het met Amanda eens, denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian is te laf om echt zijn mening te geven....hij is bang voor ruzie,......lafaard
Nou, ik denk dat Brian zonder camera's zijn handjes niet lang thuis gaat houden...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Dark het volgende:
Brian gaat het heeeeeeeeeeel fijn krijgen met Amanda in de buitenwereld!![]()
Het wordt een feest met die 2!![]()
In de rij bij de appie - Oh, kijk, dat is toch die Brian van DGK? Jaaaa, die met die snol gaat, jeweetwel, die slabek met die harde stem, die pruik en die neptieten!
Go Chufi go!quote:
Bart moet echt gaan schuilen hoor......quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dieenebart, lees je mee? Je moet nu wel bang worden hoor, Brian gaat je strak aankijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |