Zeker, had al 0-4 moeten zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:58 schreef Noshiba het volgende:
moeten meer doelpunten gescoord worden!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Goed resultaat, maar we hadden meer doelpunten moeten maken
Dat dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Goed resultaat, maar we hadden meer doelpunten moeten maken
Al jaren verneuken wij het in december inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Gefeliciteerd. Ajax is opnieuw verreweg de sterktse ploeg in de laatste competitiewedstrijden en de playoffs. Helaas voor jullie pieken jullie toch echt steeds op het verkeerde moment.
Ben erg benieuwd hoe het jullie in de voorronde weer zal vergaan.
Inderdaad, maatje van me vind het maar een matig resultaat, ik heb me vermaakt in de kroeg en ze speelde best goed, dus tis wel prima zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prima gespeeld. Jammer dat er niet wat vaker gescoord is, maar we hebben ze helemaal weggespeeld.
Rond de winter verspeeld Ajax het altijd, ik zou blij zijn als er weer gewoon een winterstop komtquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Gefeliciteerd. Ajax is opnieuw verreweg de sterktse ploeg in de laatste competitiewedstrijden en de playoffs. Helaas voor jullie pieken jullie toch echt steeds op het verkeerde moment.
Ben erg benieuwd hoe het jullie in de voorronde weer zal vergaan.
Klopt, maar mag hij een keer?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar compleet zonder bezieling, echt jammer... Verder had het echt wel 4, 5-0 moeten worden.
ik ook niet. Compleet gedomineerd.. Alleen kansen afmaken is t enige minpunt! Verder prima uitganspositiequote:Op donderdag 1 mei 2008 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Ajax geeft dit toch nooit meer weg. Zie Heerenveen echt niet met 0-2 of 2-3 winnen.
Gedomineerd? We hebben niet echt gedomineerd hoor. We hebben de beste kansen gehad niet gedomineerd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik ook niet. Compleet gedomineerd.. Alleen kansen afmaken is t enige minpunt! Verder prima uitganspositie!
Op naar maandag
?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef _Mike_ het volgende:
Oja complimenten voor Urby Suarez en Davids.
Urby speelde gewoon goed voor een verkapte linksback, en Davids zijn felheid is gewoon geweldig toen hij er uit ging miste je echt balbezit op het middenveld.quote:
Urby speelde als een natte krant.. stond te ver bij zijn tegenstander waardoor die kon draaien aannemen en de actie kon maken. In 1 van die volgordes ..quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef _Mike_ het volgende:
Oja complimenten voor Urby Suarez en Davids.
Vond ik wel.. Eerste kwartier was voor Heerenveen, daarna hun weinig meer gezien op die goal na en een paar vrije ballen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gedomineerd? We hebben niet echt gedomineerd hoor. We hebben de beste kansen gehad niet gedomineerd.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:08 schreef SCH het volgende:
Dit jaar laten we ons niet opnieuw naaien hoor.
Jullie gaan er aan morgen
Heb er een goed gevoel over. Als we ons gemiddelde niveau halen dan geef ik ons een grote kans.
Schei uit man! Urby was 3x over niks, paar keer fout dekken, zitten te slapen, paar keer man laten lopen. Davids was ook niet best maar dat gaf ik hiervoor al aanquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby speelde gewoon goed voor een verkapte linksback, en Davids zijn felheid is gewoon geweldig toen hij er uit ging miste je echt balbezit op het middenveld.
Nou Heerenveen was vrij matig, wereld van verschil met de vorige uit wedstrijd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah.. ze hebben het niet slecht gedaan.. maar 1-2
Barcelona - Mardid is meestal wel uitverkocht.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar heeft wel als droom, spelen in een vol Nou Camp dus wellicht wil hij niet naar real
Die droom kan hij ook met Ajax bereiken mits Ajax de CL haalt en in de poule bij Barca komt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar heeft wel als droom, spelen in een vol Nou Camp dus wellicht wil hij niet naar real
Dat doet niet af aan het feit dat ie slecht heeft gespeeld op die positie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:01 schreef _Mike_ het volgende:
Heerlijk al die mensen die Urby aanpakken, die jongen hoort daar niet te spelen. Maar hij krijgt wel volle kritiek van iedereen
Geweldig hoe je hem bij het doelpuntl daarna weer zag lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:05 schreef kleineschwester het volgende:
Zo, dat was een heerlijke wedstrijd !
[ afbeelding ]
Dit schatje gaat weer lachend naar huis![]()
De hele kroeg ging op de grond van het lachen om dat jochiequote:Op donderdag 1 mei 2008 17:05 schreef kleineschwester het volgende:
Zo, dat was een heerlijke wedstrijd !
[ afbeelding ]
Dit schatje gaat weer lachend naar huis![]()
quote:
Dankuquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Goede en belangrijke overwinning..
Feli.
Julli ook een goed resultaat lijkt mequote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Goede en belangrijke overwinning..
Feli.
We mogen niet klagen na een 2-0 achterstand.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Julli ook een goed resultaat lijkt me.
Vind m vooral zo vaak knullig. Dit keer kreeg ie alle ballen mee, vaak net niet...quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:19 schreef venomsnake het volgende:
Die Suarez is toch wel erg goed hoor..
Toch altijd dreigend en hij heeft een schitterende voorzet, al vaker gezien en vandaag weer met die bal van Rommedahl op de lat.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind m vooral zo vaak knullig. Dit keer kreeg ie alle ballen mee, vaak net niet...
Het oogt soms wat knullig, maar er gaat wel altijd enorm veel dreiging vanuit. Trekt een hoop verdedigers naar zich toe.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind m vooral zo vaak knullig. Dit keer kreeg ie alle ballen mee, vaak net niet...
Die lob was niet eens nodig... Kon m er zo langs tikkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toch altijd dreigend en hij heeft een schitterende voorzet, al vaker gezien en vandaag weer met die bal van Rommedahl op de lat.
Die trouwens gewoon met ze binnenkant die bal moet wippen en niet bovenop ze voet.
Als je een lopje doet moet je hem met de binnenkant doen, met de bovenkant vliegt die bal altijd tever omhoog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die lob was niet eens nodig... Kon m er zo langs tikken.
Die had ie gewoon moeten maken. Hij had alle tijd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die lob was niet eens nodig... Kon m er zo langs tikken.
Ik had het over Rommedahlquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die had ie gewoon moeten maken. Hij had alle tijd.
Dat soort kansen miste hij bij Groningen ook nog wel eens.
oa in de thuiswedstrijd tegen Ajax kan ik me nog herinneren.
Het gaat nu over Rommedahl hequote:Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die had ie gewoon moeten maken. Hij had alle tijd.
Dat soort kansen miste hij bij Groningen ook nog wel eens.
oa in de thuiswedstrijd tegen Ajax kan ik me nog herinneren.
Hij had e rook langs kunnen wandelen met zijn snelheid. Domme gast ook totaal geen zelf beeld over zijn eigen kunnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je een lopje doet moet je hem met de binnenkant doen, met de bovenkant vliegt die bal altijd tever omhoog.
Loopactie en pass van Perez waren uitstekend, en dan faalt hij weer opzichtig, Huntelaar had die bal gemaakt maargoed we hebben gewonnen met aardig spel dus ben tevredenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had e rook langs kunnen wandelen met zijn snelheid. Domme gast ook totaal geen zelf beeld over zijn eigen kunnen.
Ik irriteer me alleen zo vaak aan die gast. Hij heeft snelheid maar wat doet hij alles inhouden enzo.. ga e rgodverdomme langs dat is je enige mogelijkheid en je kunnen .. ren zo hard je kan in die ruimte.. blijf niet als een dwaas hangen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Loopactie en pass van Perez waren uitstekend, en dan faalt hij weer opzichtig, Huntelaar had die bal gemaakt maargoed we hebben gewonnen met aardig spel dus ben tevreden
Die goede momenten waren zeker op 2 vingers te tellen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:09 schreef Trancelocator het volgende:
Van mij mag Rommedahl wel blijven eigenlijk. Er gaan veel dingen verkeerd, maar hij heeft ook zijn goede momenten gehad (waar je veel minder mensen over hoort). Prima voor de breedte, en hopelijk heeft Marco nog wat goede tips voor hem.
Dan heb ik het over het hele seizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die goede momenten waren zeker op 2 vingers te tellen?
Ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan heb ik het over het hele seizoen.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Lees overal dat Ajax veel beter was.. goed nieuws of geflatteerd?
In het begin vond ik dat ook wel maar nu komt hij er met handen en voeten 8 van de 10 keer door heen, heerlijk om die kerel te zien sleuren door de verdediging. Als hij nog iets doeltreffender wordt ben ik bang dat ook hij snel naar het buitenland zal verkassen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wacht er ook op, heb alles moeten missen.quote:
http://www.dailymotion.co(...)ajax-suarez-01_sportquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik wacht er ook op, heb alles moeten missen.
Ze komen snel hier: http://www.ajaxlinks.nl/
Nou zo te lezen dus een terechte overwinning. Op naar de laatste play offs tegen Twente.
Heerenveen was verdedigend dan ook dramatisch.quote:
Ach, het is tenminste 'n kind. In Rotterdam worden vaak genoeg volwassen kerels zo op de gevoelige plaat vastgelegd.quote:
Emotie hoort bij voetbal. Huilen dus ook.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste 'n kind. In Rotterdam worden vaak genoeg volwassen kerels zo op de gevoelige plaat vastgelegd.
Ik wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Ruiseart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je moet janken om een pot voetbal.
Als we Europees Kampioen worden, of Ajax de CL wint, pink ik wel een traantje weg van gelukquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Ruiseart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je moet janken om een pot voetbal.
Bijvoorbeeld, maar kan me ook best voorstellen dat de meerderheid van AZ-supporters vorig jaar in Rotterdam een traantje hebben gelaten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als we Europees Kampioen worden, of Ajax de CL wint, pink ik wel een traantje weg van geluk
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste 'n kind. In Rotterdam worden vaak genoeg volwassen kerels zo op de gevoelige plaat vastgelegd.
Niet alleen de supporters(Jenner)quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar kan me ook best voorstellen dat de meerderheid van AZ-supporters vorig jaar in Rotterdam een traantje hebben gelaten.
Vanavond RTL4, rond elf uur.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef w00h00 het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens re-live te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |