precies alles behalve de NL vlag.. belachelijke Koninginnedag..quote:Op woensdag 30 april 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Friese vlag uithangen is verboden vandaag toch?Ga ik dat ff doen!
Nou, dat doet Groningen dan ook niet goed:quote:Op woensdag 30 april 2008 10:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
precies alles behalve de NL vlag.. belachelijke Koninginnedag..
juist wel.. alleen jammerlijk van die NL vlaggen op de achtergrond..quote:Op woensdag 30 april 2008 11:12 schreef maok het volgende:
[..]
Nou, dat doet Groningen dan ook niet goed:
[ afbeelding ]
... Wat mankeert jequote:Op woensdag 30 april 2008 11:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
juist wel.. alleen jammerlijk van die NL vlaggen op de achtergrond..
Ja hai. Hoezo idd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:04 schreef MaxMark het volgende:
Chips is nu naar Leiden, las ik?
Ik heb gister jouw dubbelgangster gezien, droeg nog dezelfde naam ookquote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb gister jouw dubbelgangster gezien, droeg nog dezelfde naam ook
Óók nog een roze shirt ja. In Huize Maas was hetquote:
Nee, heb op de bank geslapen vanacht, klwam erachter dat mijn beddegoed nog niet was uitgewassen..quote:Op woensdag 30 april 2008 10:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je je bed wel opgemaakt?
goede morgen voor iedereen overigens
Had je maar buiten het centrum moeten gaan zitten..quote:Op woensdag 30 april 2008 04:51 schreef Peterselieman het volgende:
Tering druk in de stad zeg. In vele kroegen was het echt proppen, waardoor het soms niet echt leuk was
En je land?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
sterke antipatie ten opzichte van het koningshuis..
Dat is een heel andere discussie..quote:
tsss.. ik had je nog een tip gegeven, maar goed..quote:Op woensdag 30 april 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, heb op de bank geslapen vanacht, klwam erachter dat mijn beddegoed nog niet was uitgewassen..
eenschquote:Op woensdag 30 april 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Had je maar buiten het centrum moeten gaan zitten..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet nederland iig, van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |