quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:26 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb daarnet taart gebakken. Mijn broertje is morgen jarig, en ik mocht voor de taart zorgen. Dus nu staat er een lekker appeltaart in de oven en een nog lekkerdere cheesecake in de koelkast. Wat een klus zeg, maar zo ongelooflijk leuk (en ik zit nu onder het bloem, schort vergeten). Ga straks nog wel een foto maken, van mijn baktrots.
Slanke monchoutaart?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor taart is dat?een echte noten/rozijnentaart?
@Freecell: misschien een slanke monchoutaart voor ze maken? (ik kan je wel het recept geven uit het Sonja Bakker boek, maar kan je niet vertellen of ie lekker is, zelf nog nooit gemaakt) ... dat mogen ze dan misschien wel als ze op dieet zijn.
Ja gewoon een appeltaart receptquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor taart is dat?een echte noten/rozijnentaart?
@Freecell: misschien een slanke monchoutaart voor ze maken? (ik kan je wel het recept geven uit het Sonja Bakker boek, maar kan je niet vertellen of ie lekker is, zelf nog nooit gemaakt) ... dat mogen ze dan misschien wel als ze op dieet zijn.
Je vergat de appelsquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja gewoon een appeltaart recept
en in de loopvan de jaren steeds mijn toevoegingen er bij
oja en een beetje citroen op de appels
Monchoutaart voor 12 personenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Slanke monchoutaart?
Daar wil ik sowieso wel graag het recept van, ik ben helemaal wild van mochoutaart!
Staat er ook bij hoeveel Kcal het dan is? Want mochou en slank past bij mij niet in één zin
Bak en braad in een taart had ik sowieso al niet gedaan, geloof mequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Het enige wat Sonja doet is de slagroom vervangen door melk met klop klop. Lijkt mij, voor de textuur van de taart, een uitermate slecht plan. En bak&braad in de bodemNeem dan gewoon blue band als je geen roomboter wilt gebruiken....
Typisch sonja-recept, lekker kansloos, niet echt slank en vooral heel smerig.
Ik lees nu pas van Razz's vader. Sterkte, meid. Hoop dat ze hem goed kunnen opereren!
Your point being?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Bak en braad in een taart had ik sowieso al niet gedaan, geloof me
Klopklop is inderdaad ook niet zo lekker, maarja, als je de klopklop vervangt voor slagroom en suiker en de bak en braad voor boter zit je zo weer op 400 Kcal
Misschien hoort taart wel gewoon calorierijk te zijn
Ben ik het eigenlijk helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien hoort taart wel gewoon calorierijk te zijn
nee je snapt het nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:25 schreef Chicolate het volgende:
Bij appeltaart doe ik niet aan pakjes. Dan wil ik zelf deeg maken etc ... ook als het recept niet klopt en je maf deeg overhoudt dat je een uur moet kneden voordat het een beetje meewerkt (en je er extra boter en ei bijgooit, maar nog te weinig, en dan zijn je ingredienten een keer op) ... Appeltaart met verschillende soorten appel
.
Ik maak m altijd gewoon met bloem, dan wordt de bodem steviger. Met ZB blijft ie zachter. Maar da's natuurlijk net wat je lekker vindt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee je snapt het niet
het is een pak zelfrijzend bakmeel
het recept staat op de zijkant
het klopt helemaal (maak het al 10 jaar) en het is lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |