abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214632
ik heb gehoord dat anouk tussentijds het huis zal verlaten als ze geselecteerd word voor het wk Cockey in Cockerdam
KAN IEMAND DIT VERMOEDEN BEVESTIGEN???
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_214633
Knul,
Ik kan je vermoeden bevestigen...
Alleen dat Wk wordt gespeeld in Den Cock
ik ben namelijk geinformeerd door een zeker anne Cockma die zeer zeker actief is op het gebied van Cockeyen. nou ik zou zeggen:
Anouk, zet 'm op en cock er wat van.
pi_214634
Barry waar heb jij deze info vandaan???
Ik ken anne Cockma persoonlijk en ik weet dat zij niet ECHT succesvol is in Cockey hoogsten in het versieren van robuuste jongens als maurice. Maar ff "to the cock",
aangezien mijn vraag is beantwoord nog een vraag. Ik heb vernomen van J. Valkencock dat anouk is gesignaleerd in een bed samen met Mijnheer Lotcock in london (bromley , in het plaatselijke jabjum hotel welteverstaan) Nu vroeg ik mij af, omdat ruud toch wel enige vergelijkenis vertoond met de ons welbekende heer Toon Cockvie ,dat anouk zich niet in kan houden en er in een woeste extrapolerte bui plotsklaps ruud zijn cock doormiddenbijt
Waardoor , onvermijdelijk, ruud het huis zal moeten verlaten.
Wie schat deze kans gering in????
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_214635
antwoord :nee
antwoord op volgende onzin topic van jou :blauw , en als het er 3 zijn ca. 3 liter.

Server is steeds overbelast en dan krijgen we dit soort topics

pi_214636
Rakker,
Nou moet jij toch even goed luisteren.
ik denk dat menigeen weet dat Jan-Jallum en Tim van Cock in bromley samen de liefde bedreven hebben, maar dit incident overtreft denk ik niet de gebeurtenissen rond het cock-sucking in yap-yum. Meneer Fire( zaterdag zwaar despressief na een harde Horror film genaamd de Blair Witch Cockject) was op zondag Anaal Cock gesuckt door een redelijk buiten proporties geraakte Negervrouw.
Meneer Fire alias Cock-hunk heeft aangifte gedaan bij de plaatselijke cock-politie en is van plan een rechtzaak aan te spannen..
sorry ik dwaal af, even Back to the Topic
Nou ja ruud zijn cock is van zodanige kwaliteit dat afbijten vrijwel unmoglich ist.
Ik denk dat de COCK van Maurice VEEEL gevaar loopt dus Maurice ----> Keep your cock protected at ALL times ( zou meneer Bocock zeggen).
Nou Wie denk dat Maurice zijn Cock onvermijdelijk kwijt zal raken??????????????????????:
hap bewegingen richting de cock van maurice
pi_214637
Ik ben erg teleurgesteld in Anouk, het door jullie bedoelde oudhollands cockeyspel wordt ook door haar beoefend.

Haar gelijkenis met Yvonne v Gennip deed mij hopen dat de dagen van weleer, op het punt stonden om terug te keren. Ik zag het al voor me. Het is ondertussen december, en het vriest dat het kraakt. Buiten bij BB is de tuin door een vreemde speling van het lot(Hummie) volledig in een ijsbaan veranderd.

De schutting is beschilderd met een tribuneachtige voorstelling gevuld met publiek, wat zo te zien uit het Tialfstadion in Heerenveen is gevlucht. Vermoedelijk omdat de noodzakelijke creativiteit bij het maken van spandoeken met Mart Smeeds als onderwerp, niet meer bij het normaal luidkeels meezingende publiek op te brengen was.

Ik moet zelf ook niet aan denken, dat je verantwoordelijk wordt gesteld voor de tekst; Met Mart naar de Start. Maar goed, dit nu als muurschildering op de schutting aangebrachte uitzinnige publiek, geeft net die sfeer, die de ondergelopen bevroren tuin aan een echte schaatsbaan doet denken.

Met Ruud in korte broek en startpistool in de lucht gericht, zie ik Y v G(Anouk) in een prettig strak zittend kruippakje aan de start staan. Het is Maurice gelukt om met ijzerdraad, het kruippakje van extra gestoomlijnde stroken te voorzien.

Willem staat met een pan erwtensoep net na de eerste bocht en aan zijn gezicht kunnen we zien dat hij er vanovertuigt is dat Y v G(Anouk) bij hem een tussen stopje zal maken om als eerste van de soep te genieten. Zijn overtuiging heeft bij alle de irritatie grens reeds lang doen overschrijden.

Met haar cockeyachtige beenspieren gespannen als een BB aflevering zelf, schieten Ruud en zij weg, de eerste bocht doorkomend neem ik al het grote bekende kenmerk van Y v G(Anouk) waar, het is de voorovergebogen oogstrellende, hongerige, traag vragende gespannen achterkant die mij als zo vaak naar Ruuds zijn bekende handoek doet vragen om vervolgens over mijn schouder kijkend snel het toilet op te zoeken.

Maar nee niets van dat al, mijn droom zal niet uitkomen. Anouk is een ras cockeymeisje. Je weet wel, met van die met lidtekens voorziene knieen en te dikke kuiten om als man opgewonden van te raken.

Wanneer je bij deze cockeymeisjes langzaam je blik van onder naar boven laat gaan, begrijp je, op mond hoogte aangekomen, waarom zij de nederlandse taal soms op zo'n wonderlijke mannier gebruiken. Het is het verdoezelen van de opgelopen lidtekens.

Sommige blijken het helemaal niet te hebben gered en zijn voor het gemak maar van elkaar gaan houden. Teleurgesteld als zij zijn in de omgeving waarin ze niet be en gegrepen worden.

Kom Anouk ga snel naar buiten je bent te leuk, en ga schaatsen daar is nog de redding die je bij BB nooit zal vinden.

pi_214638
Het is duidelijk dat cockey liefhebbers vroeg naar bed gaan, dat moet ook wel bij deze sport.
pi_214639
Komt wedstrijdcockey binnenkort ook op TV????
  donderdag 4 november 1999 @ 08:10:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214640
quote:
op 11-04-1999 om 12:14 AM schreef tanjalies het volgende:
Ik ben (...) de redding die je bij BB nooit zal vinden.
Super tanjalies!

Je gaat hier toch wel een dagelijks ritueel a la DD van maken hoop ik?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_214641
Beste Ghaven,

Indien er meerdere zijn die er prijs op stellen dat ik sommige zaken op een vergelijkbare wijze beschouw, wil ik daar zeker gevolg aan geven. Ik zelf leef al met agstbeelden die te maken hebben met de te lange vingers van cyrille.

P.s. DD is uniek en laat geen vergelijk toe.

donderdag 4 november 1999 @ 09:39:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_214642
Wel GVD!
Zitten jullie hier de edele hockeysport een beetje in de zeik te nemen. Daar kan ik nu zo kwaad om worden hè!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_214643
Het vaak op elkanders tenen staan van cockeyspelers, is wat ik nog in mijn stukje vergeten was te vermelden.
  donderdag 4 november 1999 @ 11:00:00 #13
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_214644
quote:
op 11-04-1999 om 09:39 AM schreef Maurisico het volgende:
Wel GVD!
Zitten jullie hier de edele hockeysport een beetje in de zeik te nemen. Daar kan ik nu zo kwaad om worden hè!

Aha, jij hockeyed zeker ook...

Oh, behave!
(Austin Powers)

pi_214645
Hmmmm,
ik als Ome Bar voel me genoodzaakt het een en ander even spreekwoordelijk aan de tand te voelen. ten eerste maak ik mij heeeeel erg veel zorgen om mijn wereldheld Maurice.
Zijn Cock is a la moment niet veilig voor de strafcorner van Anouk. Hierbij raad ik maurice aan een zogenaamde TOK te dragen.
(voor de niet-hockeyers onder ons evenals mijzelf --> een TOK beschermd je geslachtsdeel voor ongeremde dingen zoals hockeyballen en dergelijke)
Anouk heeft haar reputatie waargemaakt op het wk in Heerecock toen ze bij haar trainer zijn cock wild en robuust had afgeknaagt.
Ik weet als geen ander hoe het is om slachtoffer te zijn van een Cock-bijter want ik ben laatst bedreigt door een zekere Anne P. die mijn Cock tussen haar hoekige hoektanden had gelegd. Maar ik kwam met de schrik vrij, mede doordat mijn cock TE hard was
Dus voor nu stel ik jullie de vraag:
Is het verstandig Anouk bloot te stellen aan de maatschappij nadat ze uit het BB-huis komt, of we moeten we haar levenslang opsluiten in een kooi met haar ander hockey-vriendinnen zoals Fleur v/d Cock en Jaqueline
Cocksopeus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')