Jazeker! Of haar bij de keel pakken en gore taal in haar oor hijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:02 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ook altijd wel geil om te horen. Ook in combinatie met slaan en aan de haren trekken enzo.
Dus als ze zegt: "Neuk me! Verdomme! Neuk me met die dikke paal!", ga jij lachen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:55 schreef LasTeR het volgende:
Het meisje mag zeggen:
-"Harder"
of
-"Neuk me"
Maar als het veel meer gaat worden of andere woordcombinaties ga ik waarschijnlijk keihard lachen
"Neuk me met die dikke paal!"quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:09 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Dus als ze zegt: "Neuk me! Verdomme! Neuk me met die dikke paal!", ga jij lachen?
same herequote:Op dinsdag 29 april 2008 20:02 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ook altijd wel geil om te horen. Ook in combinatie met slaan en aan de haren trekken enzo.
Ik denk dat het ook wel verschil maakt hoe iemand het brengtquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
"Neuk me met die dikke paal!"
Ik zou niet meer bijkomen!!
Ik lag soms echt dubbel tijdens sex met mijn toenmalige vriendin.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel verschil maakt hoe iemand het brengt
Tja, soms kan ik ook vrijen met een glimlach,quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik lag soms echt dubbel tijdens sex met mijn toenmalige vriendin.Lust en lachen liggen niet zover van elkaar verwijderd bij mij. Blijkbaar.
Hoe zou iemand het dan wel moeten brengen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen natuurlijk! Kijk, op sommige manieren klinkt het natuurlijk belachelijk en dan lig je sneller dubbel, te serieus is denk ik ook niet goed maar... ja, jezus, wat ik al zei: dat kan ik niet uitleggen natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2008 13:40 schreef LBX het volgende:
[..]
Hoe zou iemand het dan wel moeten brengen?
Met "Neuk me met die dikke paal"?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:02 schreef schatje het volgende:
"Je bent zelf een dikke paal!"quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Met "Neuk me met die dikke paal"?
Nee.
yupquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:21 schreef CasB het volgende:
Het is wel opwindend, als het maar niet te erg wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |