Heb je nou echt moeite om daar een keuze tussen te maken?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
Godverdomme, gala is tegelijkertijd met neurotic deathfest
Goh zeg wat lastig nu.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik zou ook kiezen voor het gala, maar als hij death metal echt leuk vindt (ok, dat is moeilijk voor te stellenquote:
Wat zou jij dan verstaan onder een gala?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
In mijn ervaring is iets wat ze gala noemen zelden een gala, maar een hoop jongetjes en meisjes die in glimmende jurken, boa's en slecht gestrikte dassen op foute muziek dansen. Dan nog liever death metal..
Jij hebt liever gothicmeuk of powermetalgegil?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
(ok, dat is moeilijk voor te stellen) ...
Klinkt ook tof!quote:woensdag
20 augustus Cephalic Carnage (US death/grind)
Despised Icon (US brute death)
Entree 12 euro. Open 20.00 uur.
Betere muziek, hapjes, leuk livebandje en mensen die gepast gekleed zijn. Dus niet een of andere doos die naar een avondgelegenheid gaat in een H&M cocktailjurk.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat zou jij dan verstaan onder een gala?
En zelfs met jouw voorbeeld van een 'gala' heb ik nog liever dat gala eigenlijk
Yep!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Jij hebt liever gothicmeuk of powermetalgegil?
Vetjes, je kan nooit teveel Cephallic Carnage zien.quote:
Uh. Jaquote:Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Jij hebt liever gothicmeuk of powermetalgegil?
Waarom niet? H&Mquote:Op maandag 19 mei 2008 01:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Betere muziek, hapjes, leuk livebandje en mensen die gepast gekleed zijn. Dus niet een of andere doos die naar een avondgelegenheid gaat in een H&M cocktailjurk..
.
Stiekem vind je folk/power metal het leukst.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:30 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Uh. JaMaar er is best veel wat ik verkies boven death metal
Het liefst heb ik dus folk/viking metal
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Stiekem vind je folk/power metal het leukst..
.
Het probleem is ook niet met H&M, maar meer met dat die 'dames in de dop' bij een avondgelegenheid in een cocktailjurk verschijnen. Een cocktailjurk is namelijk kort (tot aan de knieën) en voor overdag, terwijl volgens protocol je 's avonds als dame in het lang hoort te verschijnen.quote:
Zie mijn signature.quote:
Dat ligt natuurlijk helemaal aan het thema, of het black of white tie is enz.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet met H&M, maar meer met dat die 'dames in de dop' bij een avondgelegenheid in een cocktailjurk verschijnen. Een cocktailjurk is namelijk kort (tot aan de knieën) en voor overdag, terwijl volgens protocol je 's avonds als dame in het lang hoort te verschijnen..
Waar moet ik 19 juni wezen?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie mijn signature..
Annie, folk/power metal kan ook heel proggy zijn. Althans, wel de vage meuk die we gister verzonnen hebben..
Staat 19 juni al in je agenda?.
Ach, over die puberfase groei je vanzelf wel heen.quote:
Ik ben maar opgehouden met kijken wat ik allemaal ga missen, financien laten het niet toequote:Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Donders, heb je die namenlijst gezien voor Neurotic Deathfest?
Ieeeeh.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:30 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dus folk/viking metal
Niks mis mee hoor (tenzij ze rare pakjes aan hebben). Lekker feesten.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
Met geweldige, filosofische uitspraken als "Biotech is Godzilla"..
Bijvoorbeeld. Maar Refuse Resist en Territory.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
Met geweldige, filosofische uitspraken als "Biotech is Godzilla"..
Jawehh, ieeeeks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor (tenzij ze rare pakjes aan hebben). Lekker feesten..
Lukt het een beetje met Occultfest 2008? Ik hoop dat jullie mooi weer hebben dan. Zag dat jullie vorig jaar Myrkvar hadden. Dat is wel een leuke folk/viking band toch?.
Turisas!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:57 schreef Witchfynder het volgende:
(tenzij ze rare pakjes aan hebben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |