Goede prijzen, dat sowieso, maar wel veel geld... Bij mij jeukt het ook weer (vakantiegeld in aantocht), maar ik wil het toch graag doen met wat ik heb!quote:Op zondag 4 mei 2008 16:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yep. Uiteindelijk was ie met korting e.d. 895... met die Tele erbij was het 1275, dus je begrijpt dat ik errrnstig verleid was. Maar dat was toch een iets te snelle beslissing geweest, ben ik bang (hoewel ik nog steeds overweeg om die winkel nog maar 'ns te bezoeken)
Geweldige dingen!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Yay, ik ben sinds gisteren eigenaar van een Orange Rocker 30 combo. Fijn bakkie, non-master clean kanaal dat op hoge volumes zelf 'breekt' , en een heerlijk harmonisch scheurend dirty kanaal. Ook verbazingwekkend hoe anders de amp reageert op verschillende gitaren.
Ik speelde in de winkel nog even op een Fender Baja Telecaster, butterscotch, damn, die had ik er bijna bij gekocht.Maar toch nog maar even verstandig geweest.
[ afbeelding ]
(ik lees dit nu pas!quote:Op zondag 4 mei 2008 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik net nietsvermoedend op mijn balkon de LiveXS aan het lezen, kom ik daarin ineens een (zeer positieve) review van de EP van I Kissed Charles tegen
ja ik ook, maar mooi vrij genomenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon werken op bevrijdingsdag.... Afgelopen vrijdag trouwens ook
Zie boven, 895. Ik kon mijn ENGL goed verkopen, dus hoefde niet zo heel veel bij te leggen. Het is het simpelste orange buizencombo, daarna wordt het meteen veul duurder.quote:
nice! is zo'n orange beetje te vergelijken met vox ac30 ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Yay, ik ben sinds gisteren eigenaar van een Orange Rocker 30 combo. Fijn bakkie, non-master clean kanaal dat op hoge volumes zelf 'breekt' , en een heerlijk harmonisch scheurend dirty kanaal. Ook verbazingwekkend hoe anders de amp reageert op verschillende gitaren.
Ik speelde in de winkel nog even op een Fender Baja Telecaster, butterscotch, damn, die had ik er bijna bij gekocht.Maar toch nog maar even verstandig geweest.
[ afbeelding ]
Pff, hele reply getikt, loopt Fok te kloten...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nice! is zo'n orange beetje te vergelijken met vox ac30 ofzo?
ik had laatst samen met een vriend van me allemaal tele's utigeprobeerd, en de classic 50 kwam als wannaar uit de bus binnen het budget van ongeveer 700 euro.. een american standard was niet eens zo heel veel beter! ik vond de classic 50 wel (veel?) beter dan de baja klinken, en de hals van de classic is iets dunner, wat het net iets sneller maakt
Wat hij zegt.quote:
Of nietquote:
of modden dat ie tot 11 kanquote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Jorikjet het volgende:
jij moet gewoon een mesa triple rectifier kopen en die op 10 zetten en niet zeuren!
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Jorikjet het volgende:
jij moet gewoon een mesa triple rectifier kopen en die op 10 zetten en niet zeuren!
Zijn hele mooie versterkers hoor.quote:
MESA/Boogie Sextuple Rectifierquote:Op maandag 5 mei 2008 09:22 schreef Aresdreams het volgende:
dat 11 is al gedaan, modden dat ie tot de 20 kan, dubbel zo hard!
Denk dat het er wel een stoer ding van wordt. Humbuckers met bladen schoppen wel aarsch, vraag maar aan Dean.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, ik ben van plan mijn MiM Tele te upgraden. Nu klinkt mijn Tele met distortion nog een beetje te schel en niet echt gedefineerd. Ik ben vna plan dit te kopen:
[ link | afbeelding ]
Lijkt dit jullie een beetje een goeie upgrade? Of kan ik beter een hot lead voor in de brug kopen?
Ik speel voornamelijk muziek van Thrice, The Offspring, Thursday, Glassjaw, Refused etc.
EDIT: Je hebt gelijk,ik was vergeten dat Imageshack zuigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |