ik vind het juist eerder andersom eigenlijk... de clean is wel erg clean, maar mist toch net het kleine dingetje wat een strat een strat maakt. bij veel distortion klinken ze juist duidelijker,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lace sensors zijn lekker, maar inderdaad niet bedoeld of optimaal voor flinke distortion partijen...
*gooit bloempot naar Dribbels hoofd*quote:Op zondag 4 mei 2008 03:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou voor de tulp gaan
Dean, kom er maar in!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ik dus ff op marktplaats ga speuren naar een slagplaat met daarop alles al voor gesoldeerd.
Laat ik dat nou net niet hebben. Als je de spullen opstuud kan ik het wel voor je doen, maar heb niks kant en klaar liggen helaas.quote:
ik kan het zelf wel, maar ik wil niet de orginele slagplaat en bedrading niet verprutsen, voor het geval ik de gitaar weg doe, want dan is alles nog orgineel, jeweet!quote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet hebben. Als je de spullen opstuud kan ik het wel voor je doen, maar heb niks kant en klaar liggen helaas.
Zo'n grapje had ik ook willen maken, maar uiteindelijk niet gedaan, te flauw..quote:Op zondag 4 mei 2008 03:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou voor de tulp gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, apart... ik heb echt het tegenovergestelde: Clean heeft echt die Fender-chime, kippenvel. Met distortion vind ik ze net weer te strak!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik vind het juist eerder andersom eigenlijk... de clean is wel erg clean, maar mist toch net het kleine dingetje wat een strat een strat maakt. bij veel distortion klinken ze juist duidelijker,
Heb jij ook gold-lace of een andere kleur?Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Thanks.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
Zo'n grapje had ik ook willen maken, maar uiteindelijk niet gedaan, te flauw..
We hadden redelijk wat opgenomen toen m'n laptop crashte en alles kwijt wasquote:Op zondag 4 mei 2008 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks..
Dribbel moet geen grapjes over mastering gaan maken wanneer hij zelf nog geen noot voor de eeuwig aangekondige TLFG-demo heeft ingespeeld..
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden redelijk wat opgenomen toen m'n laptop crashte en alles kwijt was
Die laptop is al maanden gerepareerd. Wat heb je sindsdien gedaan?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden redelijk wat opgenomen toen m'n laptop crashte en alles kwijt was
quote:Op zondag 4 mei 2008 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo'n grapje had ik ook willen maken, maar uiteindelijk niet gedaan, te flauw..gold lace ja. ik vind dat de clean net een beetje mist, maar toch ook niet. hmz, niet uit te leggen, moet je gewoon horen vind ik. met drive zijn ze idd strak, maar dat is juist wel een goed ding, behalve als je ehm rommelige rock wilt maken (jimi hendrix op woodstock achtig ofzo, veel feedback en lawaai)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, apart... ik heb echt het tegenovergestelde: Clean heeft echt die Fender-chime, kippenvel. Met distortion vind ik ze net weer te strak!
Heb jij ook gold-lace of een andere kleur?♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Moet je bij niels zijn die heeft weinig tijdquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die laptop is al maanden gerepareerd. Wat heb je sindsdien gedaan?.
Ja, zoals ik al uit onze ervaringen hoor zijn de meningen over de pickups nogal verschillend. Ben jij niet beter af met een leuk setje Texas Specials ofzo? Gewoon de (oude) standaard elementen uit de US strats zijn ook leuk, nooit echt de behoefte gehad om ze te vervangen (behalve dan door Lace sensorsquote:Op zondag 4 mei 2008 13:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
gold lace ja. ik vind dat de clean net een beetje mist, maar toch ook niet. hmz, niet uit te leggen, moet je gewoon horen vind ik. met drive zijn ze idd strak, maar dat is juist wel een goed ding, behalve als je ehm rommelige rock wilt maken (jimi hendrix op woodstock achtig ofzo, veel feedback en lawaai)
Je impliceert hier dat dat de aanschaf van een tele niet verstandig is?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Maar toch nog maar even verstandig geweest.
Als de bodem van de schatkist in zicht is wel ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je impliceert hier dat dat de aanschaf van een tele niet verstandig is?
Neu, da's tranistor hè. Dit is idd andere koek.quote:Ik moet trouwens beter lezen, ik dacht dat je het had over de Crush 30. Wat een prutdingen zijn dat zeg! Dit is inderdaad wel anders, ziet er op papier goed uit (Celestion Vintage speaker is fijn!)
Ja, het ging een beetje fout in de bovenkamer.... als je beide aanschaft ben je gauw 1500+ euro verder. Ik dacht die 150 van die el-cheapo Orange kan er dan toch wel bij... Maar goed, zoals gezegd, ik was in de war... Tof versterkertje, lijkt me!quote:Op zondag 4 mei 2008 16:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als de bodem van de schatkist in zicht is wel ja.
[..]
Neu, da's tranistor hè. Dit is idd andere koek.
Yep. Uiteindelijk was ie met korting e.d. 895... met die Tele erbij was het 1275, dus je begrijpt dat ik errrnstig verleid was. Maar dat was toch een iets te snelle beslissing geweest, ben ik bang (hoewel ik nog steeds overweeg om die winkel nog maar 'ns te bezoekenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het ging een beetje fout in de bovenkamer.... als je beide aanschaft ben je gauw 1500+ euro verder. Ik dacht die 150 van die el-cheapo Orange kan er dan toch wel bij... Maar goed, zoals gezegd, ik was in de war... Tof versterkertje, lijkt me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |