Jullie moeten echt allemaal aan de leren broeken manquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
Thanks!.
Overigens ben ik niet midden in de set mij gaan verkleden. De foto's met mij in een Blind Guardianshirt zijn van de soundcheck..
Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten....quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil het wel eens zien =D
Gewoon amicaal denk ik... ik stel voor dat jullie samen gaan shoppen... eerst leren broeken,... en dan voor Drib_ naar een leren politiepetten shop...quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten.....
Had je kunnen verwachtenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
het blijft me achtervolgen he =D
Nee, heel zachtjes op mijn Spaanse gitaarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:04 schreef Witchfynder het volgende:
En nu midden in de nacht op je POD raggen?.
.
Waarom dan ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:40 schreef Witchfynder het volgende:
Bah, wat vroeg...
Moet werken. Daar ben ik nu ook. Het is stil want 2/3 van het bedrijf is dicht, dus wij werken als een malloot achterstanden weg, want we willen vanmiddag gaan lannen.quote:
Gitaartjes verkopen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
Wat, een héle week?
Wat moet je daar doen?.
Omdat m'n baas een hele week op vakantie is!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom maar een week? Of begrijp ik je verkeerd?.
De Duitsers komenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/asdf-35-45
Die op 1:40
Rest niet op letten
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/asdf-35-45
Die op 1:40
Rest niet op letten
Goed leermoment. Altijd extra zooi meenemen, geloof mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef EroSenninn het volgende:
Nee niemand had wat bij onsmjaa als je ffies wacht kan ik het filmpje posten en jullie oordelen
Na, schiet opquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef EroSenninn het volgende:
Nee niemand had wat bij onsmjaa als je ffies wacht kan ik het filmpje posten en jullie oordelen
Dean bijv.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed leermoment. Altijd extra zooi meenemen, geloof me
Batterijen, kabels, pedaal, snaren, eventueel backupgitaar... of een guitartech inhuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |