Nee, dank je. Ik heb al meerdere van dat soort stoelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, maakt bij mij niks uit, gitaren staan toch op de oefenzolder. Had alleen de akoestische op de kamer staan, en die zet ik altijd op de stoel, wegens gebrek aan standaard. En smijt mijn kleren ook op die stoel. Bedenk me net dat ik die stoel alleen gebruik voor opslag, en ik er nooit op zit...
Iemand stoel kopen?
Haha, dat zou best eens kunnen jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik heb al meerdere van dat soort stoelen.
Ik heb zelfs een hele kamer die ik bijna niet gebruik.
Zijn de opnames van afgelopen woensdag trouwens een beetje gelukt?
Ik had daar wel een beetje het idee dat ik (buiten de mensen die jullie zelf meegenomen hadden) de enige was die het wel kon waarderen.
Toffe uitvoering van Simmermoarn trouwens.
Nee, ik heb je niet gezien!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef Daantke het volgende:
het geluid was idd kut!en ik stond wel redelijk vooraan maar net toen jullie begonnen gingen er twee van die blije meppelaars mee staan schreeuwen vlak voor onze neus!
maar het optreden op zich was wel vet! die drummer is grappig
ik weet niet of je me gezien hebt, ik stond ongeveer voor jou en ik had een bruinzwart gestreept shirt aan en een witte korte broek
De bierkraag?quote:
Tof, ik zal vanavond eens even kijken. Youtube doet het hier helaas niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, dat zou best eens kunnen ja![]()
Maar ja, die zijn wel vet opzich, staan inmiddels een aantal op Youtube
Bij mij is het mijn baas die op youtube kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, weet er alles van, mag er hier van de baas ook niet op
en nu wachten op het geen dribbel wou regelen zodat we nog meer mensjes achter de plaatsjes te zien krijgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Was een leuk showtje hoor guitarist.nl, niks gemerkt van omvallende versterkers
Fijne Rickenbacker heeft jullie bassist ook!
Gister Cynic met z'n vrouwtje ook nog gespot zo tussen de mensenmassa. Grappig om het gezicht achter de gitaarpraatjes er een keer bij te zien. Relaxt kereltje.
Naja, gewone meet regelen hoeft niet alleen van Martijn af te hangen toch??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en nu wachten op het geen dribbel wou regelen zodat we nog meer mensjes achter de plaatsjes te zien krijgen?
Maar jij hebt onze 'zanger' nog niet gehoordquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ach Herman, het kan altijd nog slechter
ja, maar... dan heb ik een echte reden om ergens heen te gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, gewone meet regelen hoeft niet alleen van Martijn af te hangen toch??
Jij bedoeld de bandjesavond denk ik? Maar dat kan wel een losstaand iets zijn
ik ben heel gezellig, vooral wanneer ik slaap en geen herrie meer maakquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker gezellig ben jij, Ares..
Bandjesavondje ligt nog bij Fok! zelf. Maar we kunnen ook gewoon vandezomer ergens een Feedback Utrecht bestormen en daarna voldaan bier zuipen op een terrasje. Zeker gezien het feit dat als dat bandjesavondje al door gaat, het pas in oktober/november/zoiets zal zijn.
Klopt, maar die van ons is het noodgedwongen geworden sinds we onze vorige zanger eruit hebben getrapt.quote:
Als iedereen nou kaartjes voor waldrock koopt, kunnen we daar bier gaan zuipen. Lijkt me een stuk beter dan Feedback.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker gezellig ben jij, Ares..
Bandjesavondje ligt nog bij Fok! zelf. Maar we kunnen ook gewoon vandezomer ergens een Feedback Utrecht bestormen en daarna voldaan bier zuipen op een terrasje. Zeker gezien het feit dat als dat bandjesavondje al door gaat, het pas in oktober/november/zoiets zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |