Opruimen man, luiheid is geen excuusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:14 schreef Aresdreams het volgende:
wat voor stoel
geen ruimte voor verder, maar goed...
bij mij staan er heel wat gitaren (oude meuk, die ik niet wil verkopen) in een hoekje, dan nog me eerste nieuwe eigen gitaar tegen een stoel, en dan nog 2 gitaren in een standaard, en me bas bij me vriendin, en mijn B.C. ligt in de oegenruimte... al bij al... ik heb te veel troep en te lam om het op te sturen/te verkopen
oei...da's minder. wel heel nog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Gisteren de slechtste gig ooit gespeeld!
Geluid was om te huilen, ik dus mijn versterker schuin gezet zodat ik mezelf kon horen, pleurt m'n versterker om!Kut zooi!
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
oei...da's minder. wel heel nog?
ik heb jullie optreden gemist maar had begrepen dat het wel okay was, het gebeurt wel vaker dat je zo'n optreden zelf veel slechter ervaart dan het publiek.
Kraag wel omhoog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef Daantke het volgende:
het geluid was idd kut!en ik stond wel redelijk vooraan maar net toen jullie begonnen gingen er twee van die blije meppelaars mee staan schreeuwen vlak voor onze neus!
maar het optreden op zich was wel vet! die drummer is grappig
ik weet niet of je me gezien hebt, ik stond ongeveer voor jou en ik had een bruinzwart gestreept shirt aan en een witte korte broek
Luiheid is een excelent excuusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Opruimen man, luiheid is geen excuus
quote:
Hippiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:19 schreef Witchfynder het volgende:
Met sokloze mephistos!.
Vanmiddag moet UPS langs komen..
Wel goed voorverwarmen, anders vloeit het zo moeilijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker relaxt houden..
.
Moet zo weg. Geen zin! Gelukkig ben ik na de lunch weer terug. Ga ik bij de deur zitten wachten met mijn soldeerbout..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |