Ik vond tele's er vroeger echt niet uitzien, maar nu vind ik ze geweldig. Toen ik laatst een strat ging kopen probeerde ik voor de grap even een tele (een HWY) en ik was echt verbaasd over het geluid en dergelijke. Ik heb toen nog overwogen om die te kopen. Later heb ik hem weer een keer geprobeerd en vond ik het een stuk minder, maar toen speelde ik over een vetta en daar ben ik niet zo weg van.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nice! is zo'n orange beetje te vergelijken met vox ac30 ofzo?
ik had laatst samen met een vriend van me allemaal tele's utigeprobeerd, en de classic 50 kwam als wannaar uit de bus binnen het budget van ongeveer 700 euro.. een american standard was niet eens zo heel veel beter! ik vond de classic 50 wel (veel?) beter dan de baja klinken, en de hals van de classic is iets dunner, wat het net iets sneller maakt
Gefeliciteerd! Hoeveel gitaren heb je voor je verjaardag gekregen?quote:
In dat akoestische filmpje van je, is die nek zo dun heb je van jezelf zulke grote klauwen? Tof nummer trouwens!quote:Op maandag 5 mei 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
Lil Puncher is een fijn element voor een tele.
Hier een filmpje dat ik er ooit mee heb opgenomen
Orange = tof. Een paar jaar geleden heb ik op het Roadburnfestival meegemaakt dat de Orange versterkers van het podium werden gehaald toen Orange Goblin ging optredenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Geweldige dingen!
Duur?
Ik wil ooit nog wel een Orange.
Wie gaat er morgen nog naar het bevrijdingsfestival Overijsel?
Ik vrees het laatste...quote:Op maandag 5 mei 2008 11:22 schreef SNArky het volgende:
[..]
In dat akoestische filmpje van je, is die nek zo dun heb je van jezelf zulke grote klauwen? Tof nummer trouwens!
Waarom ga je niet naar Rotterdam, dat is toch een stuk dichterbij? Of hebben ze daar geen KaG?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik naar Wageningen kon. Mijn vriendin is er wel heen, maar ik moet werken..
Oke, anders koop ik wel iets van een Hot Lead voor in de brug, maar het hoeft niet te heavy te zijn. Maar ja, die GFS dingen zijn zo goedkoop dat ik ze altijd naderhand nog kan vervangenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat het er wel een stoer ding van wordt. Humbuckers met bladen schoppen wel aarsch, vraag maar aan Dean.. Ik ken de elementen in kwestie niet echt goed. Je zou ook een mini Jeff Beck kunnen overwegen (het element, niet de man
) voor een wat algemener HB-geluid. Lil puncher is volgens mij vrij vintage, maar weet het niet zeker. Het is maar wat je zoekt. Van je lijstje bands ken ik alleen The Offspring eigenlijk, maar volgens mij hebben die ook niet echt een vintage geluid nodig.
Welke versie van de lil punchers heb je er daar in zitten? Klinkt niet slecht.quote:Lil Puncher is een fijn element voor een tele.
Hier een filmpje dat ik er ooit mee heb opgenomen
En anders heb je onze verwoede Friesche pickupverzamelaar nog.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oke, anders koop ik wel iets van een Hot Lead voor in de brug, maar het hoeft niet te heavy te zijn. Maar ja, die GFS dingen zijn zo goedkoop dat ik ze altijd naderhand nog kan vervangen
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik naar Wageningen kon. Mijn vriendin is er wel heen, maar ik moet werken..
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat het er wel een stoer ding van wordt. Humbuckers met bladen schoppen wel aarsch, vraag maar aan Dean..
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En anders heb je onze verwoede Friesche pickupverzamelaar nog..
Lijkt mij ook wel een goede upgradequote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, ik ben van plan mijn MiM Tele te upgraden. Nu klinkt mijn Tele met distortion nog een beetje te schel en niet echt gedefineerd. Ik ben vna plan dit te kopen:
[ link | afbeelding ]
Lijkt dit jullie een beetje een goeie upgrade? Of kan ik beter een hot lead voor in de brug kopen?
Ik speel voornamelijk muziek van Thrice, The Offspring, Thursday, Glassjaw, Refused etc.
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |