abonnement Unibet Coolblue
pi_58527889
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:24 schreef JDx het volgende:
Eigenlijk is dit best kutweer je kan nog net niet massaal zwemmen, maar het is te warm om heel actief te doen

Dus: Bacotje, tuinstoel in de schaduw. En laptopje mee.
En voor degenen zonder laptop voldoet een klein TVtje & de XBOX
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:53:59 #77
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58529324
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:46 schreef VlaDje het volgende:

[..]


Dus: Bacotje, tuinstoel in de schaduw. En laptopje mee.
En voor degenen zonder laptop voldoet een klein TVtje & de XBOX
Een voetbal volstaat bij mij ook wel of een lacrosse stick en wat ballen Ik vind dit weer juist top om actief te doen Morgen weer hardlopen iig
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58529828
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Een voetbal volstaat bij mij ook wel of een lacrosse stick en wat ballen Ik vind dit weer juist top om actief te doen Morgen weer hardlopen iig
Daarna toch echt minimaal met ene bacotje in de tuin ...
anderhalf uur voetballen red ik wel met dit weer... maar langer is het echt te heet voor.

Btw laatst vol verwondering zitten kijken naar 2 best leuke dames die met zo'n lacrosse ding stonden te zwaaien op het schoolplein tegenover mijn huis
pi_58529872
Ik ga volgend seizoen hoogst waarschijnlijk weer voetballen
Dus wil ik een beetje in conditie komen, zal ik op korte termijn weer moeten beginnen met opbouwen.

Niet mijn favoriete weer om dat te doen
pi_58529961
Ik zaalvoetbal elke week, maar zaal was om een of andere vage reden dicht, dus met zn allen een veldje gezocht in Emmerhout gisteravond, was erg gezellig!
pi_58530020
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:19 schreef JDx het volgende:
Ik zaalvoetbal elke week, maar zaal was om een of andere vage reden dicht, dus met zn allen een veldje gezocht in Emmerhout gisteravond, was erg gezellig!
Welke veldje heb je gevoetbald?
pi_58530151
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:15 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga volgend seizoen hoogst waarschijnlijk weer voetballen
Dus wil ik een beetje in conditie komen, zal ik op korte termijn weer moeten beginnen met opbouwen.

Niet mijn favoriete weer om dat te doen
Precies hetzelfde hier, fitness nu al maandje of 2, begin het conditioneel wel wat te vernemen, maar mag wel wat meer cardio doen... dat is tenslotte waar je conditie vandaankomt
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:30:02 #83
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58530166
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Daarna toch echt minimaal met ene bacotje in de tuin ...
anderhalf uur voetballen red ik wel met dit weer... maar langer is het echt te heet voor.

Btw laatst vol verwondering zitten kijken naar 2 best leuke dames die met zo'n lacrosse ding stonden te zwaaien op het schoolplein tegenover mijn huis
Hahaha lol, tja dat kan. We hebben inmiddels ook een damesteam zoals je dus is opgemerkt. Maar heren lacrosse is veul toffer. Daar mogen we mekaar slaan
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58530193
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:19 schreef JDx het volgende:
Ik zaalvoetbal elke week, maar zaal was om een of andere vage reden dicht, dus met zn allen een veldje gezocht in Emmerhout gisteravond, was erg gezellig!
Wij zaalvoetballen ook 1x in de week of in de 2 weken... Gewoon op chill niveau..

Voetbal jij dan in Emmerhout ook in de zaal? Met een zooi Schoonebekers? Aangezien die gisteren om 19.00 in Emmerhout de zaal hadden
pi_58530216
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:30 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Hahaha lol, tja dat kan. We hebben inmiddels ook een damesteam zoals je dus is opgemerkt. Maar heren lacrosse is veul toffer. Daar mogen we mekaar slaan
Lijkt me een masterlijke sport idd... Alleen is niets voor mij... heb een snelheid van niets
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:32:39 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58530231
zo!

Vanaf zaterdag ben ik weer in Drenthe. Zag dat het 25 graden wordt

Ik heb al eens even besloten dat MM en ik met de trein naar Emmen gaan, ons gaan volgooien bij de bras op het terras en dan daarna lekker gaan BBQ'en
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58530323
Oh ik wil ook BBQ'en en dan zaterdagavond Emmen in..... voor de verandering
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:45:45 #88
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58530484
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:32 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Lijkt me een masterlijke sport idd... Alleen is niets voor mij... heb een snelheid van niets
Snelheid is wel handig om te hebben jah
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58530775
Qube, is dat een tent in Emmen????
pi_58531042
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef Rekkie het volgende:
Qube, is dat een tent in Emmen????
Was, daar bij de voormalige topaz


Voor mij hetzelfde, BBQen en stappen...
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:45 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Snelheid is wel handig om te hebben jah
Dat is toch de hele main idea met het spel? dat de snelheid erin blijft
pi_58531698
ik denk dat ik maar eens ga middageten, en daarna ff kijken of ik nog wat leuks weet...
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:49:17 #92
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58531878
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef Rekkie het volgende:
Qube, is dat een tent in Emmen????
Qube bestaat inmiddels al niet meer (goh wat raar) het heet tegenwoordig Dreams Club. En het is een verzamelplaats geworden voor mensen uit mn team die cheap willen zuipen. Voor de rest komen er weinig mensen.
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Dat is toch de hele main idea met het spel? dat de snelheid erin blijft
Zekersss maar je ziet vaak dat de verdedigers de grote, sterke, lompe gasten zijn en de aanvallers de uberbewegelijke mannetjes. Voor elke persoon een positie dus.
Ik was juist een verdediger die niet groot, sterk of lomp was. Daardoor kon ik altijd wel de bal goed naar voren brengen en tegenstanders ontwijken. (komt omdat ik eerder aanval heb gespeeld) Ik ben niet het beste in mensen ombeuken, ik moet het hebben van mn techniek en (handelings)snelheid.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58532013
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:49 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Qube bestaat inmiddels al niet meer (goh wat raar) het heet tegenwoordig Dreams Club. En het is een verzamelplaats geworden voor mensen uit mn team die cheap willen zuipen. Voor de rest komen er weinig mensen.
[..]

Zekersss maar je ziet vaak dat de verdedigers de grote, sterke, lompe gasten zijn en de aanvallers de uberbewegelijke mannetjes. Voor elke persoon een positie dus.
Ik was juist een verdediger die niet groot, sterk of lomp was. Daardoor kon ik altijd wel de bal goed naar voren brengen en tegenstanders ontwijken. (komt omdat ik eerder aanval heb gespeeld) Ik ben niet het beste in mensen ombeuken, ik moet het hebben van mn techniek en (handelings)snelheid.
Dus ik als ruig stuk tuig kan altijd nog verdediger worden zeg maar
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:09:11 #94
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58532343
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Dus ik als ruig stuk tuig kan altijd nog verdediger worden zeg maar
Of keeper als je goede reflexen hebt Maar je moet wel bij kunnen blijven bij de aanvallers... En je hebt er een aantal veels te snelle mannetjes bijzitten. Ik heb een keer een Canadees moeten verdedigen en dat was mn moeilijkste tegenstander. Normaal scoorde hij minimaal 5 goals per wedstrijd tegen mij die keer maar 2 als ik het me goed herinner. Hij vond het iig vet om tegen mij te staan en dat gold ook voor mij

Alleen ben ik dit seizoen niet in actie gekomen en zal ook nie gebeuren ivm pijn in mn hand.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58532436
Heb je met je hand dan?
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:14:51 #96
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58532464
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:13 schreef VlaDje het volgende:
Heb je met je hand dan?
Kortgezegd: pijn bij veel dingen die ik doe. Waaronder dus lacrosse.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58532580
Lijkt me best kut, niet te kunenn doen wat je wilt
pi_58532630
Heb ik met mn rechtervoet. Zat op fitness, tot ik hem in de zomer vorig jaar kneusde tijdje niks gedaan, weer proberen, weer pijn, lidmaatschap opgezegd. Tijd niks gedaan, half november basketbal proberen, weer pijn, met kerst gestopt.

Nu doe ik een beetje voetballen met vrienden en af en toe wat basketballen bij mn ouders met mn broertjes enzo...
pi_58533225
ik heb vroeger vaak mn enkels gekwetst bij voetbal, en paar x flink last van mn liezen... Voor mij is altijd de beste heeling geweest om gewoon door te zetten, tanden op elkaar en doordoen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:15:05 #100
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58533783
Kijk jullie hebben gewoon blessures opgelopen ik heb gewoon een geboren afwijking ben ik achtergekomen.
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')