Niet geschoten is altijd mis, go for it tiger!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zal mijn baas niet zo heel tof vinden
Toevallig hebben we al 3 maand verkering en trouwplannen, jealousy is a motherfucker isn't itquote:
Gisteren over chicks, vandaag over faute muziek en voetbal...quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:08 schreef don-diablo het volgende:
Verbaasd me wel een beetje dat het topic deze keer vrij snel gaatWas één van de vorige topics wel anders
Het is ook gewoon een slowchatquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:10 schreef JDx het volgende:
Lijkt wel een slowchat...
Jah ik ken Harwin van voetbal.
Ja duh.... of je kent Harwin van voetbal of van Handbal...quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:10 schreef JDx het volgende:
Lijkt wel een slowchat...
Jah ik ken Harwin van voetbal.
Die arme jongen doet verder niets?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja duh.... of je kent Harwin van voetbal of van Handbal...
Nou ik werkte bij een reclamebureau, maar ze hadden nogal een grote opdracht gemist, dus kon er nog maar 3 dagen werken, die overige 2 dagen vulde ik door te werken bij mn oude bijbaantje (Europcar Autoverhuur).quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat voor auto's bezorg je dan?
Die namen komen me wel bekend voor, maar ik werk hier nog maar een maand dus een gezicht kan ik ze nog niet geven.
Jij was toch ook nog Grafisch designer? Of doe je dat als Freelancer?
of van Tweakersquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja duh.... of je kent Harwin van voetbal of van Handbal...
En gelijk al een fout:quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:28 schreef JDx het volgende:
Emmen-Zuid, klinkt prachtig... weer meer aanzien:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)mmen_eind_2010_klaar
Hmm lijkt me skeit... Maar er is toch plenty vraag naar grafische wonders als jij vandaag de dag?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Nou ik werkte bij een reclamebureau, maar ze hadden nogal een grote opdracht gemist, dus kon er nog maar 3 dagen werken, die overige 2 dagen vulde ik door te werken bij mn oude bijbaantje (Europcar Autoverhuur).
Maar het is nu zo rustig dat ik thuis mocht blijvenmaar heb 2 weken geleden een vrijblijvend gesprek gehad bij No Limit Events, daar hoor ik deze week nog van.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef Catch22- het volgende:
Goaj met noar emmn zuud hennig, want ie ben n lekkere deerne Skiere pink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |