Enige tip die ik heb, ga een keertje snorkelen...
Zitten wel mooie vissen op sommige plaatsen
quote:Weet niet precies, geloof Playa del Inges of zoiets.... Kan dat??
Op donderdag 07 maart 2002 18:43 schreef Fliepke het volgende:
Hmm, waar zit je pcies op gran canaria?Enige tip die ik heb, ga een keertje snorkelen...
Zitten wel mooie vissen op sommige plaatsen
quote:Playa del Ingles...is zeer goed mogelijk. Daar zitten de meeste toeristen in appartementen/hotels. Mijn advies, gewoon zoals ik doen, gewoon alleen maar chillen op het strand en aan het zwembad en verder helemaal niks doen behalve stappen
Op donderdag 07 maart 2002 22:06 schreef Harmonius het volgende:[..]
Weet niet precies, geloof Playa del Inges of zoiets.... Kan dat??
Pistol Pete
Ook lachen is het om een keertje 's avonds een uurtje naar gran chapperal te gaan, daar zit een skihut enzo...
Gewoon lache om al die mensen die daar heen gaan
quote:Die kuil ken ik, haha. Ik betaalde wel gewoon hetzelfde elke keer. Maar het was er 24 uur per dag happy hour. Dat wil zeggen je betaald voor 4 drankjes en je krijgt er 2 (vergeleken met de prijzen in Nederland).
Op vrijdag 08 maart 2002 11:18 schreef Fliepke het volgende:
Ja daar kun je wel lekker stappen in playa del ingles daar zaten we namelijk ook...
Je hebt daar ergens in zo'n uitgaansgebied een kuil met daarin allemaal relatief grote gelegenheden, daar is het wel erg gezellig...
Beetje raar vond ik wel dat je elke keer een andere prijs betaalde voor je drinken
quote:Jah, daar in de Kasbah.. OA de Heinken bar en de Titanic bar
Op vrijdag 08 maart 2002 11:18 schreef Fliepke het volgende:
Je hebt daar ergens in zo'n uitgaansgebied een kuil met daarin allemaal relatief grote gelegenheden, daar is het wel erg gezellig...
Veel PLezier igg!
quote:Ja ik ga ook 4 augustus weg voor 15 dagen.
Op woensdag 26 juni 2002 16:03 schreef huuuuuuuub het volgende:
Zijn er nog Fokkers en Foksters die er deze zomer heen gaan??
Weet van kavorka dat ie gaat half juli. Ikzelf ben er vanaf 4 augustus 15 dagen lang!
Verder nog mensen die dan aanwezig zijn....???
quote:Thx voor de tips. je hebt gelijk, heel de tijd uitgaan is ook niet alles, alleen zal het daar wel op neer komen. Wat moet je anders s'avonds doen
Op woensdag 26 juni 2002 16:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
......
Veel PLezier igg!
quote:Hmm misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig dan.
Op woensdag 26 juni 2002 17:36 schreef Luni het volgende:[..]
Ja ik ga ook 4 augustus weg voor 15 dagen.
quote:Ik vlieg vanaf Rotterdam Airport
Op woensdag 26 juni 2002 20:48 schreef huuuuuuuub het volgende:[..]
Thx voor de tips. je hebt gelijk, heel de tijd uitgaan is ook niet alles, alleen zal het daar wel op neer komen. Wat moet je anders s'avonds doen
[..]Hmm misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig dan.
quote:ik ben dr vanaf 13 juli 15 dagen!
Op woensdag 26 juni 2002 16:03 schreef huuuuuuuub het volgende:
Zijn er nog Fokkers en Foksters die er deze zomer heen gaan??
Weet van kavorka dat ie gaat half juli. Ikzelf ben er vanaf 4 augustus 15 dagen lang!
Verder nog mensen die dan aanwezig zijn....???
quote:ik vlieg vanaf schiphol volgens mij
Op donderdag 27 juni 2002 10:06 schreef Luni het volgende:[..]
Ik vlieg vanaf Rotterdam Airport
quote:Ja dat weet ik zeker, we waren toen in die kuil met allemaal die kroegen... betaalde elke keer wat anders voor onze uh
Op zaterdag 09 maart 2002 18:04 schreef JuR het volgende:[..]
Jah, daar in de Kasbah.. OA de Heinken bar en de Titanic bar
Overigens moesten wij ook gewoon elke keer hetzelfde betalen voor drinken, weet je zeker dat je niet al wat verder heen was toen je dat constateerde?
Heel erg naar mijn zin gehad in dat Ierse gebeuren Ieren kunnen feesten...zit ook een mooie disco in de buurt...naam is me ff ontschoten...
quote:Ik ben er best wel lang geleden geweest, en kan me dus geen namen van bars en discos herinneren. Maar een tipje, er zijn daar best veel Duitsers. Probeer niet te veel in de tenten te komen waar zij ook zijn...tenzij jij het natuurlijk leuk vindt om met duitsers uit te gaan
Op donderdag 18 juli 2002 16:46 schreef Luni het volgende:
Heeft er nog iemand tips, wat betreft Gran Canaria, wat betreft leuke discotheken ( mijn voorkeur gaat uit naar Techno, maar dat zal daar wel niet veel worden gedraaid) kroegen en andere hot spots. En tenten waar ik absoluut niet moet komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |