Oh ja, de vaste zin: eternal gratitude is weer iedere posters deel.
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 03 November 1999).]
Over dit topic overigens: Is als titel 'Streams Actueel' niet handiger. Hoef je niet zo te vogelen met data/nacht etc. Ik moest nu echt even puzzelen op een duidelijke naam toen net na 23.00 de vorige sloot. Voordeel: Er is er altijd maar een actueel. Die gaat dicht bij 50 en volgende heet het zelfde ? Kan dat ? Goed Idee ?
Waar is het groepsgevoel????????
Het schijnt dus dat onze Anouk niet echt "het liefste meisje van de klas"is!
Streams ditjes datjes:
K.: vlgs mij is Ruud niet zo'n borstenman. Vervolgens een gesprek K, M, A en B over wat je aantrekt in een vrouw. Later ook andersom.
In een man dus.
K. zegt allemaal hartvermarmende, mooie en serieuze dingen over wat haar aantrekt in een man. Bijv.
K: zegt een man moet geestelijk sterk zijn. M: hoe weet je dat dan ?
K: dat merk je in het gebruik!
(ja Ph, nu weet ik het. Ik dump ook Bientje en wacht tot K uit huis is!)
B: ik heb heel veel geduld. Bijvoorbeeld ik kan met jou (tegen Maurice) pingpongen en dat kan ik een uur volhouden.
M. valt de humor niet op, maar na het zien van M.'s balvaardigheid viel ik van mijn stoel van het lachen.
Overigens aardig gesprek op stream 1/2. Aan te raden. Kan het niet allemaal onderdehand weergeven. Iemand anders ?
Prachtige kenschets.
K: Nou, waar ben ik goed in ?
Stilte
M: Nou ja, jij zorgt goed voor je kinderen. B: jij kan zorgen, etc.
Niemand durft.
Iets later:
B: ik ben veel te eigenwijs
K: je bent ook star
B: moet ik over denken. Ik neem niet gauw iets aan van andere mensen. Is dat star. Moet ik over denken
Lange stilte
K: ik ben ook best eigenwijs, maar ik probeer altijd na te denken over meningen van anderen.
M: valt bij. Vroeger was ik ook heel principeel. Is toch wel anders geworden etc.
Ik ben het zat; heb gisternacht ook single handed veel te veel gepost in de streams. Ik ga gewoon kijken, luisteren, lezen net als jullie Andere verslaggever graag.
Toch bedankt voor je inzet!!!!
Geniet maar van je welverdiende rust!
ps. voyeur, kom je even naar het hutje? er wordt op je gewacht...
quote:
op 11-04-1999 om 02:26 AM schreef voyeur het volgende:
Wie o Wie zet voort; ik ga nu definitief ( a la Heintje Davids) plat.
Ik wil wel, maar heb niet veel te melden.
De opbrengst aan waardevolle informatie is vanavond nul:
Op stream 1: nakko
Op stream 2: een opwindend tafereeltje voor binnenshuis architecten: lege woonkamer
Op stream 3: nada
Op stream 4: prachtig stilleven van kamerplant en houten klerenstandaard
Met het geluid op 100 is er vaag nog wat gepraat te horen, maar niet te ontcijferen wat er gezegd wordt. Het klinkt als Bart + Nanouk, maar niet met zekerheid te zeggen.
Ho, stop, kamera 4 zoomt/schakelt als een gek door het hele huis heen, en stopt uiteindelijk bij een kamerdeur: bijzonder artistiek verantwoord shot van een open deur (het lijkt het programma wel, zou Freek de Jonge zeggen).
C liep even door de deur heen (nee, die stond al open, grapjassen), 2 keer, ze draagt haar gele slaapshirt. Blijkbaar bevalt het traject wel, want ze doet het nog 2 keer..
Om het wat spannender te maken zoomt kamera 4 nu iets verder in op de open deur.
(V.-stem: "Wat voerde C. uit, daar in die kamer? Wat is de betekenis van haar zenuwachtig gedrentel? Kan ze niet slapen, omdat Ruud steeds in haar gedachten is? Heeft de strakke borstkas van Bart teveel indruk op haar gemaakt? Kijk morgen verder naar..")
Murphy
ik weet niet hoe ik mijn Topic moet verwijderen anders had ik het wel gedaan
Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe ver ze nu zijn met de weekopdracht????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |