abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214606
Dan hier maar weer verder met verslagen
Wat zei Karin: de DBK had gezegd dat ze ook moesten denken om internet?

Oh ja, de vaste zin: eternal gratitude is weer iedere posters deel.
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 03 November 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_214607
Karin was kennelijk in de DBK geweest (vermoedelijk tussen 22 en 23.00 toen de streams de tuin gaven) en stond met W te praten. Niet verstaan waarover. De rest was aan het afwassen.
K. werd nog even teruggeroepen en toen ze al snel weer terug was hoorde ik haar dus zeggen dat 'ze zeiden dat we ook om het internet moesten denken'
Iemand meer gehoord ?
Nu hoor ik haar net zeggen"daar moeten we niet over praten.. en dan Maurice iets over Bianca in vragende zin
  Moderator woensdag 3 november 1999 @ 23:18:00 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_214608
Had ik het toch goed verstaan dat Karin in de dagboekkamer geroepen werd.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_214609
Sure Yimbo. Met dank voor de waarneming in de vorige aflevering van Streams.
Karin en Maurice hadden een en ander doorgesproken in de slpkmr; microfoons hadden ze afgedaan! Commentaar M. Nou dat moet ik dan zeker nu weer allemaal opnieuw inspreken. Dat hebben ze mooi niet gehoord. Oid.

Over dit topic overigens: Is als titel 'Streams Actueel' niet handiger. Hoef je niet zo te vogelen met data/nacht etc. Ik moest nu echt even puzzelen op een duidelijke naam toen net na 23.00 de vorige sloot. Voordeel: Er is er altijd maar een actueel. Die gaat dicht bij 50 en volgende heet het zelfde ? Kan dat ? Goed Idee ?

pi_214610
Tnx voyeur, er kwam even iets tussendoor zodat ik geen tijd meer had om een nieuwe te openen...
mooi he, alles
pi_214611
Best opvallend dat er sinds Cyrille en Anouk in het huis zijn er veel minder als groep wordt gewerkt. Nu ook zitten ze allemaal apart met elkaar te praten....

Waar is het groepsgevoel????????

pi_214612
Wat is er trouwens waar van het gerucht dat Anouk Schoevers doet ipv een studie account management oid? Ik meen nl. te hebben gehoord dat RTL Live op zoek is gegaan naar kennissen van Noukie en dat die (als ze al te vinden waren) errug negatief over d'r praatten?! Iemand dit ook gezien/gehoord

Het schijnt dus dat onze Anouk niet echt "het liefste meisje van de klas"is!

pi_214613
Zag het Phileine, immers voyeur and always watching you.
Heb overigens in Cyrille lid Club Fuck II etc jou en Re geholpen aan een mooie vaste topic inleiding Zie daar.

Streams ditjes datjes:

K.: vlgs mij is Ruud niet zo'n borstenman. Vervolgens een gesprek K, M, A en B over wat je aantrekt in een vrouw. Later ook andersom.
In een man dus.
K. zegt allemaal hartvermarmende, mooie en serieuze dingen over wat haar aantrekt in een man. Bijv.
K: zegt een man moet geestelijk sterk zijn. M: hoe weet je dat dan ?
K: dat merk je in het gebruik!

(ja Ph, nu weet ik het. Ik dump ook Bientje en wacht tot K uit huis is!)

B: ik heb heel veel geduld. Bijvoorbeeld ik kan met jou (tegen Maurice) pingpongen en dat kan ik een uur volhouden.
M. valt de humor niet op, maar na het zien van M.'s balvaardigheid viel ik van mijn stoel van het lachen.

Overigens aardig gesprek op stream 1/2. Aan te raden. Kan het niet allemaal onderdehand weergeven. Iemand anders ?

pi_214614
Nou ja nog een dan:
M: ik ben echt een zwaluw; ik vlieg van het een naar het ander.

Prachtige kenschets.

K: Nou, waar ben ik goed in ?
Stilte
M: Nou ja, jij zorgt goed voor je kinderen. B: jij kan zorgen, etc.
Niemand durft.

pi_214615
Mijn waardering voor Bart is plotesling een sprong omhoog. Zijn stelling dat hij het wel 1 uur kan volhouden met pin pongen tegen Maurice, die dat vervolgens niet begrijpt, getuigt van een grote dosis humor, en daar hou ik van.
  donderdag 4 november 1999 @ 00:36:00 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_214616
Bart: ik ben heel slecht in mezelf niet profileren. Zelfs nu doe ik dat.

Iets later:
B: ik ben veel te eigenwijs
K: je bent ook star
B: moet ik over denken. Ik neem niet gauw iets aan van andere mensen. Is dat star. Moet ik over denken
Lange stilte
K: ik ben ook best eigenwijs, maar ik probeer altijd na te denken over meningen van anderen.
M: valt bij. Vroeger was ik ook heel principeel. Is toch wel anders geworden etc.

Ik ben het zat; heb gisternacht ook single handed veel te veel gepost in de streams. Ik ga gewoon kijken, luisteren, lezen net als jullie Andere verslaggever graag.

pi_214617
Voyeur,

Toch bedankt voor je inzet!!!!
Geniet maar van je welverdiende rust!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 4 november 1999 @ 00:51:00 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_214618
Veel dank, Voyeur !!

Harry

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_214619
jongens, ik kan het niet genoeg zeggen. als 28k modem bezitter blijf ik jullie eeuwig dankbaar. volgende week kabelmodem, dan kan ik eindelijk ook mijn steentje hier bijdragen.

ps. voyeur, kom je even naar het hutje? er wordt op je gewacht...

mooi he, alles
  donderdag 4 november 1999 @ 01:01:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_214620
Ach vileine lieverd, dat van die 28k8 heb ik nooit geweten. Al dat modereren en dat met zo'n handicap. Ik begrijp plots alles. Geen wonder dat je zo graag ook links...
Ik vergeef je dat van die kaasschaaf. Als jij kan leven met mijn plastic handicap leg ik me neer bij jouw te kleine bandbreedte...De rest vertel ik wel in ons hutje Ik zie je daar. Don Q houdt het nog steeds warm voor ons.
pi_214621
Eindelijk heb ik op tream 4 ook weer beeld, en ik zie daar R, B en C aan tafel zitten. Het geluid is duidelijk niet meer via de persoonlijke zenders maar via de richtmicrofoon die in dit geval boven de tafel hangt. Ik denk dat de battereien van de zenders leeg zijn en dat VOO vindt dat het niet nodig is om ze nu nog te vernieuwen.
  donderdag 4 november 1999 @ 02:18:00 #17
798 voyeur
bemoeit zich
pi_214622
Ik ben er nog, maar moet echt plat. Dat werkgeven is ook echt een bezigheid...
Plz wil iemand een beetje bijhouden wat er gebeurt.
Er wordt nu al een uur van alles gedaan:
K en M zijn al een uur verdwenen in de vr. slpkmr
Willem is een half uur geleden ook die kant op gegaan en heb ik niet terug zien keren. Kan ook zijn dat hij even naar de WC geweest is en ik zijn terugkomst miste.
Bart en Anouk hebben gebabbeld, zijn nog even buiten geweest en vervolgens gaf B. aan naar bed te willen. Anouk verdween toen ook.
Ruud borduurt en Cyrille babbelt met hem.
Overigens komt ze mij best aardig voor; ze Ze praat niet alleen gemakkelijk, maar ook vrij goed over zichzelf.

donderdag 4 november 1999 @ 02:26:00 #18
798 voyeur
bemoeit zich
pi_214623
Ruud is naar bed gegaan. C. zie ik ook niet meer. Op de achtergrond hoorde ik net K. en M. praten. Beelden tonen nu lege kamers.
Wie o Wie zet voort; ik ga nu definitief ( a la Heintje Davids) plat.
pi_214624
De slaapkamerdeur van de meisjes staat nog steeds open en in de verte zijn stemmen te horen. Welke ????????
  donderdag 4 november 1999 @ 02:42:00 #20
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_214625
quote:
op 11-04-1999 om 02:26 AM schreef voyeur het volgende:
Wie o Wie zet voort; ik ga nu definitief ( a la Heintje Davids) plat.

Ik wil wel, maar heb niet veel te melden.
De opbrengst aan waardevolle informatie is vanavond nul:
Op stream 1: nakko
Op stream 2: een opwindend tafereeltje voor binnenshuis architecten: lege woonkamer
Op stream 3: nada
Op stream 4: prachtig stilleven van kamerplant en houten klerenstandaard

Met het geluid op 100 is er vaag nog wat gepraat te horen, maar niet te ontcijferen wat er gezegd wordt. Het klinkt als Bart + Nanouk, maar niet met zekerheid te zeggen.
Ho, stop, kamera 4 zoomt/schakelt als een gek door het hele huis heen, en stopt uiteindelijk bij een kamerdeur: bijzonder artistiek verantwoord shot van een open deur (het lijkt het programma wel, zou Freek de Jonge zeggen).

C liep even door de deur heen (nee, die stond al open, grapjassen), 2 keer, ze draagt haar gele slaapshirt. Blijkbaar bevalt het traject wel, want ze doet het nog 2 keer..

Om het wat spannender te maken zoomt kamera 4 nu iets verder in op de open deur.

(V.-stem: "Wat voerde C. uit, daar in die kamer? Wat is de betekenis van haar zenuwachtig gedrentel? Kan ze niet slapen, omdat Ruud steeds in haar gedachten is? Heeft de strakke borstkas van Bart teveel indruk op haar gemaakt? Kijk morgen verder naar..")

Murphy

pi_214626
Aangezien er in verte ook iets van mannen stemen te horen zijn en kennelijk niemand de boys naar hun eigen kamer heeft zien gaan. Veronderstellik voorzichtig dat ze alle 7 misschien wel op de slaapkamer van de meisjes zitten. Met zo veel in een hok, dan zou ik ook de deur open houden.
pi_214627
Zojuist heeft Maurice de dames slaapkamer verlaten na eerst naar de WC te zijn geweest. Hij heeft kennelijk op verzoek de deur van de slaapkamer dicht gedaan. Ik leid daar uit af dat alleen hij de hele tijd op die slaapkamer er bij heeft gezeten.
pi_214628
Sorry ik heb dus een stream 4 november al neergezet en lees dus in een andere stream weer dat er nu dagelijk iets wordt geopent door een vast persoon.....nogmaals SORRY dat wist ik niet....misschien kan het even vermeld worden ergens zodat iedereen het kan lezen dat er iemand vast elke dag de dagstreams plaatst anders hebben we wel tig keer streams;-)))...

ik weet niet hoe ik mijn Topic moet verwijderen anders had ik het wel gedaan

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_214629
Er is bij mij nu een verwarring over, waar en welke topic dient als vervolg op deze topic.

Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe ver ze nu zijn met de weekopdracht????????

pi_214630
Anouk heeft het nu ook ontdekt; o wat is het heerlijk om in de kou buiten schaars gekleed van de natuur te genieten. Dit kan wel eens een langzame toenadering van haar naar Bartje Bloodvoet betekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')