abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 05:14:32 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_58373699
quote:
Miley Cyrus is in verlegenheid gebracht door gewaagde foto's die zijn gemaakt voor het blad Vanity Fair. "Dit was nooit mijn bedoeling en ik wil mijn excuses aanbieden aan mijn fans, om wie ik erg veel geef", reageerde het 15-jarige tv-sterretje. De foto's tonen de ontblote actrice uit de kinderserie 'Hannah Montana' met haar borsten bedekt door een doek.

"Ik schaam me zo"
Maandblad Vanity Fair heeft de jonge ster geïnterviewd samen met haar vader, countryzanger Billy Ray Cyrus. Ter ondersteuning van het vraaggesprek werd dochterlief op de gevoelige plaat vastgelegd. "Ik nam deel aan een fotoshoot die 'artistiek' bedoeld was. Maar nu ik het verhaal lees en de foto's zie, schaam ik me zo erg", jammert ze achteraf. Het tijdschrift met het gewraakte artikel ligt volgende maand in de winkel.

Goedgekeurd
Volgens Vanity Fair heeft Cyrus de foto's van de gerenommeerde fotografe Annie Leibovitz in eerste instantie goedgekeurd. Ook haar ouders waren aanwezig op de set en waren blij met het resultaat, zei een woordvoerder van het tijdschrift. Leibovitz is sinds 1983 werkzaam bij Vanity Fair en heeft vele bekende sterren op de foto gezet, onder wie de hoogzwangere Demi Moore.

Cyrus geniet een grote populariteit in de Verenigde Staten. De zangeres en actrice werd recentelijk uitgeroepen tot beste zangeres en beste tv-actrice bij de Kids Choice Awards in Los Angeles.
Bezint eer ge begint.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 29 april 2008 @ 07:03:47 #2
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_58373802
MIsschien handig om de gewraakte foto er even bij te nemen. Puriteins Amerika is in shock door een blote rug? Het gemiddelde outfitje waarin deze puber zich dagelijks hijst is driemaal bloter. Verder vind ik de foto weinig erotiek uitstralen, het kind lijkt wel een junk die klappertandend wacht op haar volgende shot . Ik heb Leibovitz weleens flatteuzere portretten zien knippen.

You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2008 @ 07:37:11 #3
87554 Cee
Welluk?
pi_58373898
De foto waar ze met haar vader op staat is erger, alsof het een oude man met z'n groen blaadje betreft.
Miley Cyrus

(Misschien moet ik amerikaanse shows maar eens gaan mijden )
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 07:53:24 #4
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_58373976
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 07:03 schreef Malahide het volgende:
MIsschien handig om de gewraakte foto er even bij te nemen. Puriteins Amerika is in shock door een blote rug?
Ach welnee. Zij (lees haar agent) verontschuldigt zich over een te blote foto waardoor er natuurlijk juist over gesschreven gaat worden, het tijdschrift goed verkocht, etc. Gratis PR.
quote:
Het gemiddelde outfitje waarin deze puber zich dagelijks hijst is driemaal bloter.
idd.

En vergeet de pre-pubers niet. Onder de tien al met lagen make-up, strakke naveltruitjes en minirokjes.
quote:
Verder vind ik de foto weinig erotiek uitstralen, het kind lijkt wel een junk die klappertandend wacht op haar volgende shot . Ik heb Leibovitz weleens flatteuzere portretten zien knippen.

[ afbeelding ]
Ik vind hem wel redelijk. Het haar vind ik niet zo geslaagd. Bovendien is ie nogal erg bewerkt.
pi_58376507
Is dat het? Pff
A little bit hateful
  zondag 4 mei 2008 @ 18:43:36 #6
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_58475916
Ze lijkt op Madeline Zima
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zondag 4 mei 2008 @ 20:53:27 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58478761
Die uitgelopen lippenstift is veel meer shocking. Ze kijkt en ziet er uit alsof ze net bruut genomen is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 05:56:52 #8
15080 static
pi_58505299
quote:
Miley Cyrus dankbaar voor steun van fans.

Het Amerikaanse tieneridool Miley Cyrus is dankbaar voor de steun die ze krijgt van haar fans, nadat ze in opspraak raakte door een controversiële fotoreportage in het tijdschrift Vanity Fair. De 15-jarige Cyrus, die de hoofdrol vertolkt in de Amerikaanse serie 'Hannah Montana' en ook naam maakte als zangeres, trad dit weekeinde voor het eerst op sinds ze vorige week het middelpunt werd van een rel.

"Miley, ik bid voor jou"
Cyrus zong zaterdag op de Disney Channel Games in Florida, een sportevenement voor Disneysterren. Behalve Cyrus stonden ook The Jonas Brothers en Jordan Pruitt op het podium. "Ik zag een bord waarop staat 'Miley, ik bid voor je'" citeerde het Amerikaanse tijdschrift People Cyrus na haar concert. "Ik ben jullie zo dankbaar voor alle steun. Zonder jullie zou niets van dit mogelijk zijn. Ik houd van jullie."

Suggestieve foto's
Een week geleden verschenen foto's van Cyrus in het Amerikaanse blad Vanity Fair. Ze waren gemaakt door de gerenommeerde fotografe Annie Leibovitz. Cyrus was te zien met een doek om haar lichaam, die de suggestie wekte dat de zangeres geen kleren aan had. Hierop werd zij hard aangepakt in de Amerikaanse media.

Excuses en schaamte
Toen Cyrus de foto's onder ogen kreeg, keurde ze die in eerste instantie goed. Naar eigen zeggen vond ze de foto's artistiek verantwoord en voelde ze zich vereerd dat ze mocht werken met Leibovitz. Maar toen veel van haar jonge fans, en hun moeders, de foto's te controversieel bleken te vinden, bood Cyrus in een verklaring haar excuses aan. Achteraf zei ze zich te schamen voor de reportage en hoopte ze dat die haar fans niet tegen de borst heeft gestuit.

Steun van sterren
Behalve door haar fans wordt de actrice ook gesteund door sterren. Zo lieten Madonna en Justin Timberlake weten dat ze alle heisa behoorlijk overdreven vinden. "Kinderen kijken toch heel anders naar haar dan ouders. Fans van haar beseffen niet eens waarom er zo veel ophef over die foto ontstaat", zei Timberlake in een interview met MTV.

Vanaf deze maand is de serie 'Hannah Montana' te zien op televisiezender Jetix. Cyrus speelt in de serie Miley Stewart, een studente die overdag naar school gaat en 's nachts verandert in een ware popsensatie die concerten geeft. Naar aanleiding van de serie gaf Cyrus vorig jaar een concertreeks in de Verenigde Staten. De concerten waren overal uitverkocht, waarop de zangeres een registratie in de bioscoop uitbracht. De film bracht ruim veertig miljoen euro op. Miley is de dochter van Billy Ray Cyrus, de countryzanger bekend van 'Achy Breaky Heart'.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_58557274
Wat een gezeik, ik vind het een prachtige foto waar ze trots op mag zijn.
pi_58557374
tja allemaal in een land dat collectief een hartaanval kreeg toen warempel een tiet op tv te zien was. we weten nu onderhand toch wel dat amerikanen totaal niet om kunnen gaan met sexueel getinte dingen.
La to None
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:02:55 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58557446
Prachtige foto door één van 's werelds beste fotografen.

Andere foto's van Miley Cyrus, die ze zelf heeft gemaakt en online gezet en waar ze zich blijkbaar niet voor schaamt:

http://media.egotastic.co(...)-cyrus-underwear.jpg
http://media.egotastic.co(...)rus-underwear-01.jpg
http://media.egotastic.co(...)rus-underwear-03.jpg

En zo slingert er nog wel meer van haar rond.

Maar nee, dan is die Vermeerachtige foto van haar veééééél erger en beschamender.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dagonet op 08-05-2008 17:23:01 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_58557613
disney geldkraan is machtig
A little bit hateful
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:26:58 #13
3767 Herald
Come get some
pi_58557839
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Prachtige foto door één van 's werelds beste fotografen.

Andere foto's van Miley Cyrus, die ze zelf heeft gemaakt en online gezet en waar ze zich blijkbaar niet voor schaamt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En zo slingert er nog wel meer van haar rond.

Maar nee, dan is die Vermeerachtige foto van haar veééééél erger en beschamender.
daar is ook ophef over geweest
quote:
Cyrus Defends Controversial Photo Shoot
31 December 2007 (WENN)
Hannah Montana star Miley Cyrus has defended a photoshoot in which she is seen frolicking with a female companion - insisting the photos are entirely "innocent". The 15-year-old faced a storm of criticism after the pictures, which showed her rolling around on a hotel room floor and sharing a piece of candy with a friend, were leaked on the Internet and deemed to have inappropriate sexual undertones. But the teenager has hit back claiming there is nothing erotic about the images. She says, "They're nothing bad! It's not something I'm going to let slide. I'm really upset about it, 'cause it was, like, not even a big deal. That's one of my best friends. I have all these girls who I hang out with all the time. It's two girls at a sleepover, and if all of a sudden that's bad, then what is the world coming to?"
Opzich heeft ze wel gelijk, als je dat soort foto's in S&G fotoreeksen had geplaatst had iedereen meteen geklaagd dat het helemaal niet S&G is
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:30:09 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58557900
Maar een kunstfoto, die minder seksueel geladen is als een paar van die andere foto's zijn, dat is iets om je voor te schamen? Vind je het werkelijk Herald? En die foto's van die sleepover idd, boeiend, maar die van egotastic bijv?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_58557987
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:30 schreef Dagonet het volgende:
Maar een kunstfoto, die minder seksueel geladen is als een paar van die andere foto's zijn, dat is iets om je voor te schamen? Vind je het werkelijk Herald? En die foto's van die sleepover idd, boeiend, maar die van egotastic bijv?
tuurlijk schaamt ze zich er niet voor, ze zegt dat op aanraden van management om het boetekleed aan te doen en te hopen dat de media aandacht ervoor verstomd.
La to None
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:48:15 #16
15080 static
pi_58558196
De media rolden hier letterlijk over straat van ellende, de celebs bemoeiden zich er ook mee, CNN Breaking, etc.
pi_58558389
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:48 schreef static het volgende:
De media rolden hier letterlijk over straat van ellende, de celebs bemoeiden zich er ook mee, CNN Breaking, etc.
ach ze moeten zichzelf toch bezig houden
La to None
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:08:39 #18
3767 Herald
Come get some
pi_58561610
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:30 schreef Dagonet het volgende:
ik wil niet beweren dat de Vanity Fair foto er een is om je voor te schamen. Maar die sleepover en egotastic (de site laadt heel raar, maar ik neem aan dat dit ze ook zijn) vind ik ook niet bijzonder spectaculair. Is nog bijhoorlijk tam vergeleken wat Nederlandse meisjes (van dezelfde leeftijd) weleens tonen op de foto.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:48:36 #19
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58577272
wat heeft dat kind trouwens een eendebek!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:53:29 #20
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58577363
Ik vind het een mooie foto en ik zou me meer schamen voor de MySpace-foto's als ik haar was.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 11 mei 2008 @ 00:20:34 #21
15080 static
pi_58603534
quote:
Hefner wil actrice Miley Cyrus (15) in Playboy.

Playboy-baas Hugh Hefner zou graag zien dat de 15-jarige actrice Miley Cyrus voor zijn mannenblad poseert zodra ze oud genoeg is. "Ze is welkom in ons magazine", vertelde de 82-jarige vrouwenliefhebber aan entertainmentprogramma Extra. "Het is een hele mooie dame."

Het aanbod van Hefner komt vlak nadat een fotoreportage van de jonge actrice in het Amerikaanse magazine Vanity Fair nogal wat stof deed opwaaien in de Verenigde Staten. Het tieneridool, dat bekend werd door haar hoofdrol in Disney-serie Hannah Montana, veroorzaakte een rel door te poseren met slechts een doek om haar lichaam.

Hefner begrijpt niets van de geschokte reacties op de kiekjes van het zangeresje. "Al die ophef illustreert hoe schizofreen Amerika is als het gaat om seksualiteit", zegt de Playboy-baas.

Cyrus is niet de eerste jonge actrice die in de smaak valt bij Hefner. Eerder werden naar verluidt al de voormalige kindsterretjes Ashley en Mary-Kate Olsen en Lindsay Lohan benaderd voor een naaktreportage in het blad. Alle drie de actrices bedankten voor de eer.
pi_58629270
Ik vind het een mooie foto..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:59:54 #23
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_59160696
Dat er voor haar nog geen B&H topic is snap ik niet, leuk meidje om te zien hoor .

Trouwens erg dat ze zich van haar management moet schamen voor die foto in de OP .

The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2008 @ 01:01:56 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59160727
Ze kan zich beter schamen voor die kutliedjes van dr vader. Achy Breaky Heart
pi_59160953
nix mis met die foto's hoor..overdreven gezeik van die amerikanen altijd..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')