abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 1999 @ 22:02:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_214577
Nee, niet doen. Anouk moet vooral een week of drie haar koffers steeds opnieuw rangschikken, haar sloffen kammen, douchetijd afstaan aan langharige mensen en iedereen in het huis best heel goed begrijpen. Ze is volgens mij, in deze labiele eerste dagen zelfs volledig bereid om Ruuds ongehoorde ejaculatiedrift, slechts te vergelijken met die van de laatst levende mannelijke potvis, op de enige juiste wijze in te schatten en leent hem haar koffer, waar hij zich, ruikend aan het handvat, in ontlaadt. "Geeft niets, joh, prrrima hoor." Mag allemaal, maar ze moet niet gaan zingen!!! Plaatsvervangende schaamte tot diep in de knieën. Waar komt toch het krankzinnige idee vandaan dat er bij iedere vibratie van een gitaarsnaar gezongen moet worden? Trek op een strand, camping etc een gitaar te voorschijn en er staan meteen 4 sentimentele dertigers om je heen te doowoppen. Anouk en Cyril ken ik allebei, als type, wel. Namelijk In mijn geheime hoedanigheid als Gitaar Spelende Oude Lul, wat ook heel erg is, toegegeven, Met name Cyril is de vleesgeworden nachtmerrie van iedere band. Je voelt het op een kilometer afstand, al bij de afslag naar het gehucht waar je moet spelen. Het is het in Indonesië zo bekende Goeroe Goeroe Moeleeke Malokie, ook wel het Zogenaamd Dronken Meezingen met Band genoemd.
Zitten eerst de hele avond wat ritmisch mee te trommelen op de muziek en daar komen ze, net voordat je een daverende climax aan je derde set wil breien. Of ze een nummer mee mogen zingen. Negen van de tien keer is het een 14 octaven te laag gezongen Madonna, maar Cyril lijkt mij meer het type voor een Kate Bush In Haar Manische Periode. Kate Bush is met wijd opengesperde ogen je van kamerwand tot kamerwand op muziek bewegen alsof je een honderdtal hondsdolle vleermuizen probeert te ontwijken.
Anouk is weer veel meer het type van "lekker gek doen". Met bierflesje als microfoon Paradise by the dashboardlight meezingen, samen met Roelof-Hendrik van Gezondheidleer en Roderik-Cees van de Account-Follow Up Crisis Output colleges. "Mieterrrrs nummer".
Ik heb ondertussen wel al erg genoten van die Anouk. Waar Ruud zou zeggen dat "de koffer potverdomme, ja, joh, hé, echt waar, door mijn moordwijf met d'r voorkant zeg maar over de deksel heen schurend, ingepakt is, hier voel, de deksel is nog warm" daar zei Anouk vanavond, zonder een greintje cynisme: "Mijn koffer is uitermate goed ingepakt"
Daar houden wij van. Nauwkeurig formuleren. "Werrkelijk betrreurrenswaardig dat ik err niet in geslaagd ben om de medegenomen biefstuk te behoeden voorr een lichte uitdrroging aan de rranden" Ze heeft ook altijd iets aan haar nek. Fascinerend. Ze ging ook nog even haar kamer organizen. Dat wordt nog genieten de komende weken. Alsof je in slaap bent gevallen met een cd van Kinderen voor Kinderen op repeat.
Cyril maakte niet de indruk een ochtendmens te zijn. Die gaat het heel zwaar krijgen als Karin vanaf morgen met geweld haar rechtdraaiende bio-ritme om gaat gooien. Is gewend om, na voorstellingen in Showbizz-City, uren aan de bar te blijven hangen hopend op die 1e keer in de 3 jaar dat Joop zelf even komt kijken, en die moet nu om 24.00 naar bed om de volgende ochtend weer gezellig met zijn allen te ontbijten en dan….. borduren!
Waarom zou Karin huilen? Nou we vragen het ons af! Probeer het even om te draaien. Je zit redelijk lekker in je vel, Bianca zorgt er buiten de muur voor dat Karins kinderen gaan geloven dat Fellatio een merk auto is en dan krijg je een kind op je kamer die je van onder de dekens met haar liefste erretje helemaal gaat liggen begrijpen. Zou ik ook niet trekken.
Was het weer even. Tot morgen.
  woensdag 3 november 1999 @ 22:12:00 #2
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214578
Hulde!
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_214579
TERING!!!!

oh pardon

werrkeluk forrrmidabul amice!!!

bis!

(ps. ik zie je morgen op de hockeyklup nietwaar?)

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_214580
Helemaal toppie weer!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 3 november 1999 @ 22:18:00 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_214581
Ookal staat 'ie er nu vroeg, ik ga nog echt niet slapen Maar weer petje af...
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_214582
t was weer mooi en een verademing, deze heldere uiteenztting, dit integenstelling tot een hoop ander gezever.
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_214583
Gaat weer lekker Nico !

Trouwens ik heb begrepen uit de BB-nieuwsgroep dat je doordeweeks iedere ochtend om 9:15 een radiocolumn hebt op Radio M. Zijn dat nieuwe stukjes of lees je gewoon delen op uit je column van de dag ervoor ? Als het nieuwe stukjes zijn dan zien wij die natuurlijk graag hier verschijnen !

(voor de liefhebbers: http://www.radiom.nl/)

Nando

[Dit bericht is gewijzigd door Nando (Datum 03 November 1999).]

woensdag 3 november 1999 @ 22:30:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_214584
Klasse, Nico!!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 22:31:00 #9
438 Carv
The one and only!!
pi_214585
Ik vind hem weer heel erg goed en het leest zo lekker weg. Moest er erg om lachen

Je maakt mijn dag weer goed

Bedankt Nico (doordevil).

Bye bye,
Carv
pi_214586
Ook Ziggy heeft enorrrrm genoten van je collum en weer eens een brede glimlach op zijn gezicht. Je hebt er een nieuwe fan bij! En Fokzine een nieuw member! Ga zo door!
Correct me if I´m wrong!!
pi_214587
Zo als altijd topi top
pi_214588
Te gek weer Nico.
Hij rijdt trouwens wel lekker hoor.Ik heb zelf een fellatio cabrio GSI
Van alles is weer waardeloos

woensdag 3 november 1999 @ 22:58:00 #13
910 Barbie
Graduated Fool
pi_214589
hihihihi, 'k ga met een glimlach slapen.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_214590
HIj was weer fijn. Bravo. Het lukt je iedere keer weer om me een luide lach te ontlokken en niet alleen mij, lijkt me.

Nico gelezen, kan ik weer rustig gaan slapen
Sluit

pi_214591
"Fellatio een merk auto".....

Kan ik het bier van mijn keyboard gaan poetsen.

Great!

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_214592
Nico, je hebt me aan 't huilen gebracht, serieus, en dat voor een man van 48...bedankt
  donderdag 4 november 1999 @ 00:14:00 #17
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_214593
quote:
op 11-03-1999 om 11:57 PM schreef Moor het volgende:
Nico, je hebt me aan 't huilen gebracht, serieus, en dat voor een man van 48...bedankt

Hmmm, beetje rare doelgroep....

Anyway,

Je verzandt een beetje in samenvattingen Nico, ik heb ook gekeken zeg maar......

Dus wat meer van jezelf en wat minder van V...

pi_214594
Daar zat ik nou NIET op te wachten SmallSistertje bedankt, NOT !
hou je reacties op z'n minst over jezelf.
  donderdag 4 november 1999 @ 01:10:00 #19
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_214595
quote:
op 11-04-1999 om 12:26 AM schreef Moor het volgende:
Daar zat ik nou NIET op te wachten SmallSistertje bedankt, NOT !
hou je reacties op z'n minst over jezelf.

hoezo, ik schrijf toch niks.....(leuks)

donderdag 4 november 1999 @ 01:41:00 #20
798 voyeur
bemoeit zich
pi_214596
Nico, ben rijkelijk laat met mijn eerste chapeau aan jouw adres binnen Fok.
(in de nieuwsgroepen was ik die vervelende vent die steeds zei: Post Nou in Fok en gooi je paerlen niet voor die zwijnen!)
Je hebt mij nu ook zo ver dat ik dit soort debiele fanuitingen de wereld in ga slingeren
Absoluut fantastisch deze keer; ik was even bang dat je in de BB malaise mee ten onderging, maar boy wat doen nieuwe bewoonsters jou goed!
Wat mij betreft je leukste column so far!
Here we are now, entertain us.
pi_214597
The trick is to keep breathing
  donderdag 4 november 1999 @ 01:56:00 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_214598
Hulde wordt zo langzamerhand een beetje gewoon, dus probeer ik anders hetzelfde te zeggen:

Godverdomme, wat is jouw toetsenbord flexibel !!!

Wanneer komt de verzamelband uit ?????

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 4 november 1999 @ 05:37:00 #23
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214599
:
Inderdaad wederom geniaal DD.

Het is jammer dat je subtiele kwinkslagen niet door iedereen begrepen worden. Misschien is het een idee om er elke dag iets bij te gooien van het niveau "Ruud krijgt emmer water over hoofd" or "Maurice trapt in honde(n?)drol", zodat iedereen erom kan lachen.

Nee da's onzin. Ga zo door duivel.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_214600
Uitermate goed verweurd!

pi_214601
Naar mijn bescheiden mening zeggen de loftuitingen aan het adres van Nico meer over de kwaliteiten van de doorsnee deelnemers aan dit forum dan over Nico zelf. Wat een weerzinwekkende verheerlijking!! Niettemin, Nico, jouw stukjes lees ik meestal met plezier, al krijg ik de indruk dat je ze de laatste dagen steeds geforceerder 'opleukt'.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')