De maand mei wordt mooi voor mij, 3 rooie ruggen erbij!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
* Hertog_Martin tosses a penny between Mikkie and Dupje and watches them fight to the death!
Grapjassenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 is de gelukkige 3e die 't duppie () meeneemt en er tevergeefs een biertje van probeert te kopen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De maand mei wordt mooi voor mij, 3 rooie ruggen erbij!
Voor Mikkie wordt ie niet zo mooi, hij valt aan de deurwaarders ten prooi
Vind het best geinig om af en toe te kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef DJKoster het volgende:
Dat Spangas is echt het toppunt van slecht acteren
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef DJKoster het volgende:
Vriendinnetje van mij speelt Irmakquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef DJKoster het volgende:
Jongens, jullie zijn toch veel te oud voor die serie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb t nu ook maar eens opgezet
Die 'fee'/ 'fay' oid![]()
Kennelijk vermaken ze zich primaquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn toch veel te oud voor die serie?
Ik vind het ook wel leuk af en toe, maar eigenlijk alleen maar omdat ik t grappig vind om Fatma (Irmak) zo te zien acterenquote:
Oh haar vond ik nog wel goed acteren vergeleken met de rest vooralquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk af en toe, maar eigenlijk alleen maar omdat ik t grappig vind om Fatma (Irmak) zo te zien acteren
Okquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oh haar vond ik nog wel goed acteren vergeleken met de rest vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |