Je moet 'm gewoon in een speelgoedwinkel (Bart Smit, Intertoys, etc.) halen. Iedereen stort zich natuurlijk naar electronicawinkels en gameshops en binnen de kortste keren is het natuurlijk uitverkocht. Daarom denk ik dat je bij een speelgoedwinkel meer kans maakt. Of niet?quote:Op maandag 28 april 2008 21:04 schreef DooD het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik ben sowieso met opening bij MM in Rotterdam, dan heb ik wel een grote kans dat ik er één hebt. Gewoon 9.30 voor de deur liggen.
Ja, maar bij intertoys en bart smit zijn veel mensen die een reservering hebben staan en dan krijg je hem zonder reservering misschien niet mee.quote:Op maandag 28 april 2008 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet 'm gewoon in een speelgoedwinkel (Bart Smit, Intertoys, etc.) halen. Iedereen stort zich natuurlijk naar electronicawinkels en gameshops en binnen de kortste keren is het natuurlijk uitverkocht. Daarom denk ik dat je bij een speelgoedwinkel meer kans maakt. Of niet?
Als ie in de schappen ligt neem ik 'm gewoon mee hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, maar bij intertoys en bart smit zijn veel mensen die een reservering hebben staan en dan krijg je hem zonder reservering misschien niet mee.
Precies, de gekte op fora verschilt met die van de echte wereldquote:Op maandag 28 april 2008 21:18 schreef Blinker het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik verwacht niet super veel animo 10:00. Niet iedereen is zo gek
Ik denk dat de meeste mensen pas in de loop van de middag halen.
Net bij Media Markt Utrecht geweest en die had er maar 150 binnen gekregen voor de 360 en die dacht er rond 10 uur al doorheen te zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef Dickies het volgende:
Ach als ie bij MM op dan loop ik gewoon de andere winkels af. Kleine kans dat ze allemaal gelijk weg zijn als ik daar 's morgens al ben.
Wees blijquote:Op maandag 28 april 2008 21:22 schreef Frasier het volgende:
Net nog naar Utrecht geweest, kon 'm net nog even reserveren bij DrGames voor vannacht dus straks om 12 uur ophalen
Dat zou min of meer betekenen dat om half 10 er al een hele rij zou moeten staan. Op de 1 of andere manier lijkt me dat erg onwaarschijnlijkquote:Op maandag 28 april 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net bij Media Markt Utrecht geweest en die had er maar 150 binnen gekregen voor de 360 en die dacht er rond 10 uur al doorheen te zijn.
Ja dat had ik ook al gehoord, nog andere winkels in Utrecht bezocht?quote:Op maandag 28 april 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net bij Media Markt Utrecht geweest en die had er maar 150 binnen gekregen voor de 360 en die dacht er rond 10 uur al doorheen te zijn.
Ik ben dit topic aan het doorlezenquote:Op maandag 28 april 2008 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een tvp op pagina 5.Wacht dan tien minuutjes op het nieuwe topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |